17.12.09

ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

ΔΕΞΙΟΙ- ΠΑΣΟΚΟΙ -ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ


ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚΩΝ ΤΗΣ GOLDMAN SAHS& Cia

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 7Μ.Μ
ΜΕ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ – ΦΙΞ,
ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ:

Η ΘΑΛΕΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

- ΕΞΩ ΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

-ΕΞΩ Η ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΙΣΣΑ ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ

-ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙ ΟΧΙ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2009 – 5.00 μμ

Πορεία αυτοκινήτων και μοτοσικλετών για τα ληστρικά τέλη κυκλοφορίας

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ...ΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ

ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2009 – 5.00 μμ

Ξεσηκωθείτε!
Λέμε: *ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ & ΔΙΚΥΚΛΩΝ
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ: *Τέλη ανάλογα με τις αυξήσεις μισθών & απαλλαγή στους ανέργους
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ: *Να πάρουν πίσω τα άδικα μέτρα φορολογικής αφαίμαξης
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ

Κανείς δεν έχει δικαίωμα να μας εμποδίζει στη μετακίνηση
Ούτε με παγίδες αστυνομικού τύπου ούτε με ‘ΠΡΑΣΙΝΕΣ’ ΛΗΣΤΕΙΕΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 21/12/2009 – 5.00 μμ
Πορεία αυτοκινήτων και μοτοσικλετών για τα ληστρικά τέλη κυκλοφορίας

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ...ΤΟ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΜΕΤΩΠΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

                        ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ

ΘΑ ΤΟ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΔΥΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ

ΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΝΑ BLOG ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ
ΑΝ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΥΟ BLOG ΤΟ ΙΔΙΟ
ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ
ΣΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ;
ΣΤΑ ΕΚΑΤΟ;
ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ;
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ;
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ;

ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ
Να αποφασίσει ο λαός αν θα συνεχιστεί η πολιτική του μπάτε σκύλοι αλέστε
να αποφασίσει ο λαός αν θα νομιμοποιείτε όποιος μπαίνει παράνομα
να αποφασίσει ο λαός αν θα δοθεί δικαίωμα ψήφου στους μετανάστες και αν ναι σε ποιους;..θα δοθεί σε όλους όπως θέλουν κάποιοι ή θα δοθεί μόνο σε αυτούς που πρέπει και μόνο με προϋποθέσεις όπως γίνετε στα σοβαρά κράτη
ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ
ΩΡΑΙΑ!!
ΤΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ (ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ) ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
ΤΩΡΑ


** ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ LINKS...ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΟ ΠΑΕΙ
ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ
365 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΖΗΤΑΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...και που ξέρεις...:)


ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

Απαραίτητες διευκρινήσεις
πρώτον
Είναι απαραίτητο να διευκρινίσουμε για μια ακόμη φορά πως όσοι αποφασίσουν να "τρέξουν" και από την μεριά τους το "ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ" δεν χρειάζεται καν να μας αναφέρουν
δεν διεκδικούμε ούτε πρωτεία, ούτε διαφήμιση μέσω κάποια κίνησης και φυσικά δεν θέλουμε επουδενί το καπέλωμα καμίας προσπάθειας.

Αρκεί να προωθηθεί η προσπάθεια και να μπουν όσο το δυνατόν περισσότεροι στην λογική της απαίτησης δημοψηφίσματος για να αποφασίσει ο λαός για το μεταναστευτικό.

Δεν χρειάζεται να υιοθετηθεί το δικό μας κείμενο
μπορεί ο καθένας να ανεβάζει το δικό του με τις όποιες διαφορές (μεγάλες ή μικρές)
η απλά να ανεβάζει το θέμα ως τίτλο

δεύτερον
εμείς δεν προτρέπουμε μόνο αυτούς που συμφωνούν με αυτά που υποστηρίζουμε
απευθυνόμαστε και σε αυτούς που βρίσκονται απέναντι

Αφού κάποιοι πιστεύουν πως είμαστε μια μικρή μειοψηφία όλοι εμείς που θέλουμε η Ελλάδα να μην είναι το θλιβερό παράδειγμα της χώρας σουρωτήρι.
αφού κάποιοι πιστεύουν πως είμαστε μια μικρή μειοψηφία όλοι εμείς που δεν θέλουμε να δοθούν πολιτικά και άλλα δικαιώματα σε αυτούς που εισέρχονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην χώρα μας.
αφού κάποιοι πιστεύουν πως είμαστε μειοψηφία εμείς που δεν ανεχόμαστε το ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων...

Ιδού η Ρόδος...ιδού και το δημοψήφισμα

ας αποφασίσει ο λαός και τότε θα δούμε ποιοι είναι η μειοψηφία
θα δούμε τι πραγματικά θέλουν οι Έλληνες...

Φυσικά και δεν πιστεύουμε πως εμείς...ένα μικρό blog μπορεί να κάνει την διαφορά...
αλλά όλοι μαζί μπορούμε....ο καθένας αν προσπαθήσει από την μεριά του μπορεί...

κάποιοι θα πούν...σιγά...τι μπορεί να γίνει;...επειδή θα ανεβάζουμε ποστ με τίτλο ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...θα γίνει δημοψήφισμα...

και εμείς σας λέμε...ΟΧΙ μπορεί να μην γίνει δημοψήφισμα...αλλά σίγουρα αν προσπαθήσουμε...και αν σιγά σιγά μπαίνουν και άλλοι στην προσπάθεια...τουλάχιστον θα μπορούμε να πούμε πως εμείς κάναμε ότι μπορούσαμε για να ενημερωθεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος...κάναμε ότι μπορούσαμε μήπως και γίνει πραγματικότητα η πραγματική θέληση του Ελληνικού λαού και όχι αυτά που προσπαθούν να τους επιβάλουν με το έτσι θέλω...

Υ.Σ και ελάχιστοι να είμαστε...θα το γράφουμε κάθε μέρα...κάθε εβδομάδα...και ας μας πούνε ακόμη και γραφικούς...ούτως ή άλλως γνωρίζουμε και γνωρίζουν πως αν πραγματικά είμασταν εμείς οι λίγοι και γραφικοί τότε το δημοψήφισμα θα είχε γίνει εδώ και καιρό....

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ


Οι καταστηματάρχες απειλούν......

Οι καταστηματάρχες απειλούν ακόμη και με προσφυγή στις Βρυξέλλες αν δεν λυθεί το πρόβλημα υποβάθμισης του κέντρου




Αποφασισμένα να φτάσουν το μαχαίρι στο κόκαλο εμφανίζονται τα μέλη της Κίνησης Πολιτών Κέντρου Αθήνας (ΚΙΠΟΚΑ) όσον αφορά την υποβάθμιση του κέντρου. Εκπρόσωποι της Κίνησης διαμηνύουν ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα, θα προσφύγουν στις Βρυξέλλες, εκθέτοντας τις ελληνικές αρχές και διεκδικώντας αποζημιώσεις για τη συνεχόμενη μείωση τζίρου των καταστημάτων του κέντρου, καθώς η ανυπαρξία κρατικής παρέμβασης έχει μετατρέψει την Ομόνοια και τους γύρω δρόμους σε υπαίθρια υπεραγορά ναρκωτικών και κέντρο εγκληματικότητας.
Συναντήσεις με φορείς
Προκειμένου, ωστόσο, να βρεθεί λύση χωρίς την παρέμβαση των Βρυξελλών, οι εκπρόσωποι της Κίνησης πραγματοποιούν συναντήσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς, προτίθενται να αναλάβουν πρωτοβουλίες, ενώ προγραμματίζουν και κινητοποιήσεις.
Τους τελευταίους μήνες, στις βιτρίνες πολλών καταστημάτων του κέντρου εμφανίστηκαν αφίσες με το σύνθημα «Συμμετέχουμε όλοι στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του κέντρου της Αθήνας». Οι συγκεκριμένοι καταστηματάρχες είναι μόνο μερικοί από τα περίπου 3.000 εγγεγραμμένα μέλη της ΚΙΠΟΚΑ, μεταξύ των οποίων οι ιδιοκτήτες των μεγαλύτερων καταστημάτων που βρίσκονται πέριξ της Ομόνοιας. «Ξεκινήσαμε από τις 9 Σεπτεμβρίου με επισκέψεις στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ι. Τέντε και στη συνέχεια στον υπηρεσιακό υπουργό Εσωτερικών κ. Σ. Φλογαΐτη. Σε μία από αυτές ο σημερινός υπαρχηγός της ΕΛ. ΑΣ. κ. Ι. Ραχωβίτσας δεσμεύθηκε ότι θα αναλάβει ως προσωπικό στοίχημα την επίλυση των προβλημάτων του κέντρου. Όντως, στη συνέχεια αυξήθηκαν τα αστυνομικά μέτρα, ωστόσο, σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα παραμένει άλυτο», αναφέρει ο συντονιστής της ΚΙΠΟΚΑ κ. Δημ. Νικολακόπουλος. Από το ερχόμενο Σάββατο, η Κίνηση θα ξεκινήσει εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μεταναστών με τη διανομή εντύπου μεταφρασμένου σε δώδεκα γλώσσες. «Εάν όλοι σεβόμαστε τους νόμους της χώρας μας και απομονώσουμε όσους παρανομούν και εγκληματούν, είτε είναι Ελληνες είτε αλλοδαποί, θα μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον για όλους μας», αναφέρει μεταξύ άλλων το μήνυμα που θα μοιραστεί σε 10.000 αντίτυπα το Σάββατο στους μετανάστες του κέντρου. Έντυπο υλικό θα διανεμηθεί πόρτα πόρτα και σε κατοίκους του κέντρου προκειμένου να γίνουν μέλη της ΚΙΠΟΚΑ. Επιπλέον, στις 27 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί μεγάλη συγκέντρωση στην πλ. Ομονοίας με το σύνθημα «Κλείνουμε!».
Πολλά από τα μέλη της Κίνησης είναι εύρωστοι επιχειρηματίες που βλέπουν τις δουλειές τους να μαραζώνουν. Αυτό συνεπάγεται αφ’ ενός ότι έχουν κάθε λόγο να εξοργίζονται με τους αρμόδιους φορείς και αφ’ ετέρου ότι είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν κονδύλια προκειμένου να κινήσουν τις διαδικασίες, όπως έκδοση υλικού, εκδηλώσεις, νομική υποστήριξη κ. ά. Οι ίδιοι διαμηνύουν ότι η επόμενη κίνησή τους θα γίνει σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.
«Προς κάθε κατεύθυνση»
«Θα κινηθούμε προς κάθε κατεύθυνση, αν χρειαστεί θα εκθέσουμε όλο το πρόβλημα στα ευρωπαϊκά ΜΜΕ. Θα ρίξουμε την εμπορική κίνηση κέντρου στο μηδέν αλλά πλέον, έπειτα από τόσες ζημιές, δεν μας ενδιαφέρει ένας ακόμη χρόνος χασούρας», προειδοποιεί ένα από τα βασικά μέλη του ΚΙΠΟΚΑ.


Eurostat: Το 8,1% του πληθυσμού της Ελλάδας είναι αλλοδαποί




Στην Ελλάδα ζουν 906.000 αλλοδαποί, ενώ το ποσοστό είναι το τέταρτο υψηλότερο στην Ε.Ε.

Οι αλλοδαποί στην Ελλάδα αντιστοιχούν στο 8,1% του συνολικού πληθυσμού, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat για το 2008, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα ζουν 906.000 αλλοδαποί (8,1% του πληθυσμού), έναντι 30,78 εκατομμυρίων στην ΕΕ των 27 χωρών μελών (6,2% του πληθυσμού), αναφέρει η Eurostat.

Το 63,7% των αλλοδαπών που ζουν στην Ελλάδα είναι Αλβανοί, το 2,5% Ουκρανοί και το 1,9% Γεωργιανοί. Στις 27 χώρες μέλη της ΕΕ οι περισσότεροι αλλοδαποί προέρχονται από την Τουρκία (7,9%), το Μαρόκο (5,6%) και τη Ρουμανία (5,4%).

Επιπλέον, στην ΕΕ των 27, η Ελλάδα έχει το τέταρτο υψηλότερο ποσοστό αλλοδαπών προερχόμενων από τρίτες χώρες (6,7% του πληθυσμού), μετά τη Λετονία (17,9%), την Εσθονία (16,5%) και την Ισπανία (7%).

Οι αλλοδαποί από χώρες της ΕΕ αντιστοιχούν στο 1,4% του ελληνικού πληθυσμού.

Στις 27 χώρες μέλη της ΕΕ οι αλλοδαποί από τρίτες χώρες ανέρχονται σε 19,5 εκατομμύρια (3,9%), ενώ από χώρες της ΕΕ οι αλλοδαποί ανέρχονται σε 11,3 εκατομμύρια (2,3%).

Το μεγαλύτερο ποσοστό αλλοδαπών σημειώνεται στο Λουξεμβούργο (42,6%), στη Λετονία (18%), στην Εσθονία (17%), στην Κύπρο (16%), στην Ιρλανδία (13%) και στην Ισπανία (12%).

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ



Καλές διακοπές ......



κλικ για μεγένθυση

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ .
Νίκος Αγαπήνος




Η διαφθορά θα πρέπει να γίνει το κορυφαίο έγκλημα του συστήματος. Θα πρέπει ν' αναβαθμιστεί στα όρια. Προτείνουμε να πάψει να είναι κακούργημα και να γίνει συνταγματικό έγκλημα. Μπροστά στο έγκλημα της διαφθοράς θα πρέπει ακόμα και οι κατά συρροή δολοφόνοι να φαίνονται αγαθοί, που δικαιούνται συγχώρεσης. Η τιμωρία της διαφθοράς θα πρέπει να έχει......... τη σκληρότητα που απαιτεί η ανάγκη για την πάταξή της. Να γίνεται με ταχείες διαδικασίες από ειδικά δικαστήρια εξειδικευμένων στην πάταξη της διαφθοράς δικαστών.
Η τιμωρία θα πρέπει να στοχεύει στην ολοκληρωτική καταστροφή του διεφθαρμένου κρατικού λειτουργού. Να στοχεύει στην κοινωνική, πολιτική, επιστημονική και οικονομική καταστροφή του. Να του στερεί το σήμερα και να του απαγορεύει το αύριο. Να θεωρείται ύψιστη κοινωνική γενναιοδωρία το να μην οδηγείται στο εκτελεστικό απόσπασμα. Ο διεφθαρμένος να αντιμετωπίζεται ως "λεπρός" και να απομονώνεται από την κοινωνία. Αυτό είναι λογικό. Η διαφθορά δοκιμάζει τον πολιτισμό μιας κοινωνίας. Την "αρρωσταίνει" και την οδηγεί στον εκφυλισμό.
Πολύ πριν φτάσουμε σ' αυτήν την κατάσταση, καλό θα είναι να γνωρίζουν οι πάντες τι θα πάθουν αυτοί οι οποίοι μπορούν να μας οδηγήσουν στην αθλιότητα.
Να γνωρίζει ο διεφθαρμένος ότι δεν πρέπει να απλώνει το χέρι, για να ζητάει από τον πολίτη χρήματα για υπηρεσίες τις οποίες έχει δεχθεί να πληρώνεται από τον μισθό του για να τις παρέχει.
Να γνωρίζει ο διεφθαρμένος ότι δεν πρέπει να βάζει το χέρι του στον δημόσιο πλούτο.
Να γνωρίζει ο διεφθαρμένος ότι, αν πιαστεί να τα "παίρνει", δεν θα έχει αύριο.
Αν για το κοινό έγκλημα αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας να σοφρωνεί τους κακοποιούς και καθήκον της να τους επανεντάσσει στην κοινωνία, σ' αυτήν την περίπτωση τίποτε από όλα αυτά δεν ισχύει. Απέναντι στη διαφθορά η πολιτεία δεν έχει καμία υποχρέωση και κανένα καθήκον.
Έχει δικαίωμα να εκφράζει τα πιο άγρια ένστικτα της κοινωνίας.
Έχει το δικαίωμα να εκδικείται. Να εκδικείται για δικό της λογαριασμό αυτούς που την πρόδωσαν και να εκδικείται για λογαριασμό της κοινωνίας αυτούς που τη λεηλάτησαν.
Κανένα έλεος στα κτήνη.
Κανένα έλεος για τα κτήνη, που τις θυσίες, το αίμα, τον κόπο, τις αγωνίες και το μέλλον ενός ολόκληρου λαού τις μετατρέπουν σε προσωπικό τους "μαγαζάκι".
Απλά πράγματα, τα οποία, για όσους δεν τα καταλαβαίνουν, μπορούν να απευθυνθούν στους εργαζόμενους της ΔΕΗ. Αυτοί είναι εργαζόμενοι, που γνωρίζουν τι σημαίνει να σε περιμένει η καταστροφή ή και ο θάνατος στον χώρο εργασίας σου, όταν δεν σέβεσαι τους κανόνες εργασίας.
Υπάρχει εργαζόμενος της ΔΕΗ, που διαμαρτυρήθηκε για τη "σκληρότητα" του ηλεκτρικού ρεύματος; Τρόπος ζωής γίνεται. Τέτοιον τρόπο ζωής θα έχουν και οι κρατικοί υπάλληλοι. Κανένας δεν τους υποχρέωσε και κανένας δεν τους παρακάλεσε να πάνε στο δημόσιο. Μόνοι τους το αποφάσισαν. Σ' αυτό το εργασιακό περιβάλλον η διαφθορά θα σημαίνει "ηλεκτροπληξία".

Στο θέμα της διαφθοράς των πολιτικών θα επανέλθουμε σύντομα με συγκεκριμένα στοιχεία .
Νίκος Αγαπηνός.


Ενω το ΠΑΣΟΚ σφίγγει το ζωνάρι.....





Πρώτος και καλύτερος ο οποίος απλά θέλει να μας τρελάνει ο Σίμος Κεδίκογλου!!!! ΟΣίμος λοιπόν προειδοποιεί ότι αν υπάρξει μείωση αποδοχών των βουλευτών τότε «δεν τα βγάζω πέρα» και ετοιμάζεται, όπως είπε, «να κλείσω το γραφείο μου στην περιφέρεια και να δέχομαι τους πολιτικούς μου φίλους στη Βουλή».
Τα σχόλια δικά σας.....
Αφού ο μάγκας θα πεινάσει γιατί δεν τα παρατάει να κάνει καμιά άλλη εργασία για να δει και πως βγαίνει το ψωμί.  Να  δέχεται τους πολιτικούς του φίλους στην βουλή και μάλιστα όχι μόνον αυτός αλλά και όλοι οι βολευτές  για να απαλλάξουν τον λαό και από μερικά έξοδα .
Νίκος  Αγαπηνός 


Θα ησυχάσουμε αύριο......

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 17/12.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ;;
Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 24ωρης απεργίας των δημοσιογράφων, που εργάζονται σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, το Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ και ΟΤΑ, από ώρα 6 π.μ. της Πέμπτης, 17 Δεκεμβρίου 2009, έως 6 π.μ. της επόμενης ημέρας.

Επιτέλους έστω και για μία ημέρα θα ησυχάσουμε από την τρομολαγνεία τους .
Νίκος Αγαπηνός.


Σαράντος Αγαπηνός



  Ο Μακεδονομάχος Σαράντος Ἀγαπηνός(Καπετάν Ἄγρας)



Στίς 7 Ἰουνίου 2007 συμπληρώνονται 100 χρόνια ἀπό τόν μαρτυρικό θάνατο τοῦ Μακεδονομάχου Σαράντη Ἀγαπηνοῦ, περισσότερο γνωστοῦ μέ τό πολεμικό ψευδώνυμο Καπετάν Ἄγρας. Πρόκειται γιά τόν πρωταγωνιστή τοῦ βιβλίου "Τά Μυστικά τοῦ Βάλτου" τῆς Πηνελόπης Δέλτα, μέ τό ὁποῖο μεγάλωσαν γενιές καί γενιές. Ὁ Ἄγρας καί ὁ Ναουσαῖος συνεργάτης του Ἀντώνης Μίγγας κρεμάσθηκαν ἀπό μέλη τοῦ βουλγαρικοῦ κομιτάτου σέ μιά καρυδιά στό χωριό Βλάντοβο, σημερινό χωριό Ἄγρας κοντά στήν Ἔδεσσα. Ὁ Πελοποννήσιος Μακεδονομάχος ἦταν μόλις 27 ἐτῶν. Ἡ σύντομη ζωή του ὑπῆρξε ἕνας συνεχής ἀγώνας γιά τά ἰδανικά τῆς πατρίδας, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἀξιοπρέπειας. Ἑκατό χρόνια μετά τήν θυσία του ἀξίζει νά τόν θυμόμαστε καί νά τόν τιμοῦμε. Καί μαζί μέ αὐτόν νά τιμοῦμε ὅλους ἐκείνους, Μακεδόνες ἤ Νοτιοελλαδίτες, στρατιωτικούς καί ἐθελοντές, διπλωμάτες καί ἱερεῖς, ἐνόπλους ἤ ἀμάχους, πού συστρατεύθηκαν στόν Πανελλήνιο Ἀγῶνα γιά τήν σωτηρία τῆς Μακεδονίας κατά τήν περίοδο 1904 -1908. Ἦταν ὁ Μακεδονικός Ἀγώνας, ἡ συντονισμένη προσπάθεια ὅλων τῶν δυνάμεων τοῦ Ἔθνους γιά νά μή περάσει ἡ Μακεδονία ἀπό τά χέρια τῶν Ὀθωμανῶν στά χέρια τῶν Βουλγάρων ἐθνικιστῶν . Ἦταν μία ἀπό τίς μεγαλύτερες ἐποποιίες τοῦ Νεωτέρου Ἑλληνισμοῦ.

Ὁ Σαράντης Ἀγαπηνός γεννήθηκε στό Ναύπλιο τό 1880. Ὁ πατέρας του ὑπηρετοῦσε ἐκεῖ ὡς δικαστικός, ἀλλά ἔγραψε τό παιδί στά μητρῶα ἀρρένων τῶν Γαργαλιάνων Μεσσηνίας, ἀπ' ὅπου κατήγετο ἠ ἱστορική οἰκογένεια τῶν Ἀγαπηνῶν. Οἱ πρόγονοί του εἶχαν σπουδαία δράση κατά τήν Ἐπανάσταση τοῦ 1821, ἀναφέρεται δέ στίς πηγές τῆς ἐποχῆς ὁ ἀγωνιστής Διονύσιος Ἀγαπηνός. Ὁ μικρός Σαράντης, πού οἱ συγγενεῖς του ἀποκαλοῦσαν χαϊδευτικά Τέλλο (Σαραντέλλο), ἔχασε τόν πατέρα του καί οἱ συγγενεῖς τόν ἔφεραν στήν Ἀθήνα μαζί μέ τή μητέρα του καί ἄλλα δύο ἀδέλφια. Ἡ πίστη του στόν Θεό καί στήν Ἑλλάδα καί ὁ νεανικός ἐνθουσιασμός του τόν ὤθησαν νά ἐγγραφεῖ στήν Στρατιωτική Σχολή Εὐελπίδων, ἀπ 'ὅπου ἀπεφοίτησε μέ πολύ καλή ἐπίδοση. Θά μποροῦσε νά παραμείνει στήν Φρουρά τῶν Ἀθηνῶν, ἀλλά ὁ ἴδιος ζήτησε ἐπιμόνως νά σταλεῖ στόν Τύρναβο, τότε μεθοριακή πόλη, δεδομένου ὅτι ἡ Μακεδονία ἦταν τουρκοκρατούμενη. Ἐκεῖ ἔλαβε πιό ζωντανά τά μηνύματα τοῦ Μακεδονικοῦ Ἀγῶνος πού προετοιμαζόταν καί ἀκουσε τόν πόνο καί τήν γοερή κραυγή τῶν Ἑλλήνων Μακεδόνων πού κατεπιέζοντο ἀπό δύο δυνάστες: Ὀθωμανούς κατακτητές καί Βουλγάρους ἐνόπλους (κομιτατζῆδες). Ὅταν ξεκίνησε ἡ ἀντίδραση τῶν γηγενῶν Ἑλλήνων Μακεδόνων κατά τῆς τρομοκρατίας τῶν κομιτατζήδων ἡ Ἀθήνα ἀποφάσισε νά προσφέρει διακριτικά τήν βοήθειά της. Ὅσοι ἀξιωματικοί ἤθελαν νά βοηθήσουν ἀπεστέλλοντο κρυφά μέ ψευδώνυμο καί μέ ἰδιότητα παραπλανητική γιά νά μήν κινήσουν τήν ὑποψία Τούρκων καί Βουλγάρων.

Ἕνας ἀπό τούς ἐθελοντές ἀξιωματικούς, πιστός στό παράδειγμα τοῦ ἥρωος Παύλου Μελᾶ, ἦταν καί ὁ Σαράντης Ἀγαπηνός. Ἐπισήμως κατεγράφη ὅτι ζήτησε ἄδεια ἀπό τόν Στρατό γιά νά μεταβεῖ στό ἐξωτερικό. Ὅμως ἐκεῖνος ξεκινοῦσε γιά τόν δύσκολο πόλεμο, τόν διμέτωπο ἀγῶνα. Μαζί μέ τόν λοχία Τυλιγάδη καί 12 εὐζώνους πῆγε στόν Βόλο , μετά μέ τραῖνο στήν Λάρισα, ἀπό ἐκεῖ μέ ἱππήλατη ἅμαξα στό Τσάγεζι (Στόμιο) καί μέ πλοιάριο διαπεραιώθηκε στήν Μακεδονία , στίς ἐκβολές τοῦ Λουδία. Οἱ τοπικοί σύνδεσμοι τόν μετέφεραν στή Νάουσα καί μέ ὁδηγίες τοῦ "Κέντρου Θεσσαλονίκης", δηλαδή τοῦ Προξένου Λάμπρου Κορομηλᾶ, μετέφερε τό κέντρο τῶν ἐπιχειρήσεων στόν περίφημο Βάλτο, στήν Λίμνη τῶν Γιαννιτσῶν. Ἡ λίμνη αὐτή ἔχει σήμερα ἀποξηρανθεῖ. Ὅμως τότε ἀποτελοῦσε σταρηγικό κόμβο γιά τρεῖς λόγους. Πρῶτον, διότι βρισκόταν ἐπάνω στό πέρασμα τῶν διαδρομῶν ἀπό τήν Θεσσαλονίκη πρός τήν Δυτική Μακεδονία. Δεύτερον, διότι ἐκεῖ εἶχαν ἐγακτασταθεῖ Βούλγαροι κομιτατζῆδες μετά τήν ἐξέγερσή τους τό 1903. Καί τρίτον, διότι ἡ γεωφυσική ἰδιομορφία τῆς βαλτώδους λίμνης τήν καθιστοῦσε ἰδανική κρυψώνα γιά ἀντάρτες καί πεδίο ἀνταρτοπολέμου. Τά καλάμια, τό ραγάζι (τοπικό χόρτο), τά ἄλλα φυτά, τά κουνούπια , οἱ βδέλλες, τά ἄγρια ζῶα καί πτηνά διαμόρφωναν ἕνα κλῖμα ἐπικίνδυνο γιά τήν ὑγεία τῶν ἀνταρτῶν πού κρυβόντουσαν ἐκεῖ. Ὅμως ὁ Ἀγαπηνός ἔπρεπε νά πάει. Ἤδη εἶχε ἀποκτήσει τό ψευδώνυμο Τέλλος Ἄγρας καί ὅλοι πλέον οἱ συμμαχητές του τόν ἀποκαλοῦσαν Καπετάν Ἄγρα. (Καπετάνιος τότε λεγόταν ὁ ἀρχηγός ἀναταρτικοῦ σώματος). Ἐγκαταστάθηκε σέ μία καλύβα καλά ὀχυρωμένη καί μέ τίς πλάβες, τίς εἰδικές βάρκες χωρίς καρίνα, κυνηγοῦσε τούς Βουλγάρους . Μετά ἀπό μάχες κατέλαβε τήν Κούγκα, τήν μεγαλύτερη καλύβα τους. Ἔζησε στόν Βάλτο τό φθινόπωρο καί τόν χειμῶνα τοῦ 1906, ἀλλά ἀναγκάσθηκε νά φύγει λόγῳ τῆς ἑλονοσίας καί κυρίως λόγῳ σοβαροῦ τραυματισμοῦ πού ὑπέστη στό χέρι ἀπό πυροβολισμό.

Μετά ἀπό σύντομη παραμονή στήν Θεσσαλονίκη ἦλθε στή Νάουσα γιά νά ἀποθεραθευθεῖ μέ τήν βοήθεια τοῦ λαμπροῦ πατριώτη γιατροῦ Ζαφειρίου Λόγγου. Ἐκεῖ, τόν Μάιο τοῦ 1907, ἔμαθε ὅτι ὁ πρώην ἀρχηγός τῶν τοπικῶν κομιτατζήδων, ὁ βοεβόδας Ζλατάν, ζητεῖ νά τόν συνατήσει. Παρά τίς ἐπιφυλάξεις τῶν Ναουσάιων φίλων του ὁ Ἄγρας ἀποφάσισε νά ἐπιδιώξει αὐτή τήν συνάντηση μέ τήν ἐλπίδα νά ἐντάξει τόν Ζλατάν στίς δυνάμεις τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί νά τόν ἀποσπάσει ἀπό τήν βουλγαρική προπαγάνδα. Ἄλλωστε τό ἴδιο εἶχε ἐπιτύχει πρό ὀλίγων ἐτῶν ὁ Μητροπολίτης Καστορίας Γερμανός Καραβαγγέλης μέ τόν πρώην βουλγαρίζοντα Καπετάν Κώττα, ὁ ὁποπῖος θυσιάσθηκε τελικά γιά τήν Ἑλληνική ἰδέα. Δέν ὑπάρχουν ἀποδείξεις γιά τόν ἰσχυρισμό ὅτι ὁ Ἄγρας ἤθελε νά συμμαχήσει μέ τόν Ζλατάν γιά νά στραφοῦν ἐναντίον τῶν Τούρκων. Εἶναι λάθος νά ἀποδίδονται στόν ἥρωα προθέσεις πού δέν εἶχε. Ὁ ἐκπεφρασμένος στόχος του ἦταν νά φέρει τόν Ζλατάν στήν Ἀθήνα, γνωρίζοντας ὅτι πολλοί ἐντόπιοι Μακεδόνες ἀποστάτησαν ἀπό τό Πατριαρχεῖο καί ἀπό τόν Ἑλληνισμό, λόγῳ προπαγάνδας καί πιέσεων.

Ἔτσι, λοιπόν, πῆρε μαζί του μερικούς συντρόφους καί πῆγε στήν μοιραία συνάντηση. Ὁ Ζλατάν καί ὁ αἰφνιδίως ἐμφανισθείς κομιταζῆς Κασάπτσε ἄφησαν τούς ὑπόλοιπους καί συνέλαβαν τόν Ἄγρα καί τόν σλαβόφωνο Ἕλληνα Ἀντώνη Μίγγα, ἔγγαμο ράφτη ἀπό τή Νάουσα. Ἐπί ἡμέρες τούς περιέφεραν δεμένους στά χωριά, τούς διαπόμπευαν καί τούς βασάνιζαν. Τελικά τούς θανάτωσαν δι' ἀπαγχονισμοῦ στίς 7 Ἰουνίου 1907. Ὁ Ζλατάν πρόδωσε τήν ἐμπιστοσύνη πού τοῦ ἔδειξε ὁ Ἄγρας. Τά δύο ἑλληνόπουλα ἄφησαν τήν πνοή τους ἐκεῖ ἐπάνω στήν καρυδιά , στήν φιλόξενη καί ἱστορική γῆ τῆς Μακεδονίας. Ὁ Ἄγρας ὡς ἐθελοντής πού ἦλθε ἀπό τήν ἐλεύθερη Ἑλλάδα γιά νά μεταδώσει τήν στρατιωτική ἐμπειρία του. Ὁ Μίγγας ὡς ἐνόπιος πού ἀγωνίσθηκε γιά τήν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας ἔστω κι ἄν διάφορες ἱστορικές περιπέτειες τόν εἶχαν ἀναγκάσει νά χρησιμοποιεῖ ἕνα ἑλληνοσλαβικό γλωσσικό ἰδίωμα. Τάφηκαν κάι μοιρολογήθηκαν ἀπό τίς Μακεδόνισσες γυναῖκες. Ἡ νεκρώσιμος Ἀκολουθία ἐψάλη τό Ψυχοσάββατο, παραμονή τῆς Πεντηκοστῆς. Σήμερα τά λείψανά τους φυλάσσονται σέ μικρό ἐκκλησάκι - μνημεῖο ἀκριβῶς στόν τόπο τῆς θυσίας τους, κοντά στόν σιδηροδρομικό σταθμό τοῦ χωριοῦ Ἄγρας τοῦ Νομοῦ Πέλλης.

Ἡ θυσία τοῦ Σαράντη Ἀγαπηνοῦ, τοῦ Καπετάν Ἄγρα, ἐνέπνευσε πολλούς ἐθελοντές πού ἔσπευσαν νά βοηθήσουν τόν Μακεδονικό Ἀγῶνα. Ἐνέπνευσε ἐπίσης πολλούς ποιητές ὅπως τόν Ρήγα Γκόλφη, τόν Γεώργιο Σουρῆ κ.ἄ. Ἡ Πηνελόπη Δέλτα τόν ἔκανε οἰκεῖο σέ ὅλους μας μέ "Τά Μυστικά τοῦ Βάλτου", ἕνα βιβλίο πολύ δέν πρέπει νά λείπει ἀπό κανένα παιδικό δωμάτιο. Ὁ ἀείμνηστος Φιλόλογος Θεόδωρος Κανελλόπουλος ἀπό τά Φιλιατρά ἔγραψε μία πλήρη βιογραφία τοῦ Ἄγρα, ἡ ὁποία ἐξεδόθη τό 1958 καί ἐπανεξεδόθη συμπληρωμένη τό 2003. Ὁ Δῆμος Γαργαλιάνων κάθε χρόνο ὀργανώνει ἐκδηλώσεις μνήμης ὑπό τόν τίτλο "Ἀγαπήνεια", ἐνῶ ἔχει στήσει τιμητικό ἀνδριάντα τοῦ ἥρωος. Ἡ Ἱερά Μητρόπολις Ἐδέσσης τιμᾶ τήν μνήμη τοῦ Ἄγρα καί τοῦ Μίγγα ἐκεῖ ἀκριβῶς πού εἶδαν γιά τελευταία φορά τό φῶς τοῦ ἥλιου. Αἰωνία τους ἡ μνήμη! Δέν θά τούς ξεχάσουμε. Δέν πρέπει νά τούς ξεχάσουμε.


(Σημ. Εὐχαριστῶ τόν ὀδοντίατρο Ἀθανάσιο Τερζάκη, μελετητή τοῦ βίου τοῦ Καπετάν Ἄγρα, γιά τίς πληροφορίες πού μοῦ παρέσχε). Κ.Χ. 28-5-2007 


Κωνσταντίνος Χολέβας
Πολιτικός Ἐπιστήμων





Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More