28.3.11

Τα καθημερινά μας νέα...

Αισιοδοξία για τις προοπτικές της οικονομίας (2011-03-28) - Ναυτεμπορική
πριν από 28' - «Η ανάκαμψη έχει αρχίσει να φαίνεται» τόνισε κορυφαίος υπουργός, σε συζήτηση που είχε με δημοσιογράφους, μετά την ολοκλήρωση της διυπουργικής σύσκεψης υπό τον Πρωθυπουργό στη Βουλή, με ..(14 σχετικα αρθρα) (1 σχολιο)
Μήνυμα Δρούτσα για το Δίκαιο της Θάλασσας (2011-03-28) - Pathfinder.gr
Σαφές μήνυμα στην Τουρκία σχετικά με τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, έστειλε ο υπουργός εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται τη Δευτέρα στην τουρκική εφημερί..(8 σχετικα αρθρα) (1 σχολιο)
Σε απεργιακό κλοιό η Υγεία (2011-03-28) - Kalimera.gr
Σε απεργιακό κλοιό θα βρεθεί αυτή την εβδομάδα ο χώρος της Υγείας. Συγκεκριμένα οι γιατροί του ΙΚΑ προχωρούν σε πανελλαδική 48ωρης απεργία στις 29 και 30 Μαρτίου, ενώ οι νοσοκομειακοί γιατροί έχουν κη..(15 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Μιλά στο συνέδριο των Σοσιαλιστών (2011-03-28) - Kalimera.gr
Αρχισε την Δευτέρα στην Αθήνα η τριήμερη συνεδρίαση της Ομάδας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στην συνεδρίαση, συμμετέχουν ευρωβουλευτές και από τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ και ..(6 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)

Κυριάκος Μητσοτάκης: Η αύξηση των φορολογικών συντελεστών δεν θα αυξήσει τα έσοδα (2011-03-28) - Kathimerini
Η πολιτική αύξησης των φορολογικών συντελεστών δεν θα αυξήσει τα έσοδα, εκτίμησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο βουλευτής της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης. Είπε πως στις προτάσει..(2 σχετικα αρθρα) (2 σχολια)
Μάχη χαρακωμάτων στην ενέργεια (2011-03-28) - Express.gr
Της Π. Μητρούλια «MAXH χαρακωμάτων» εκτυλίσσεται το τελευταίο διάστημαμεταξύ των εμπλεκομένων στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας με επίκεντρο το νομοσχέδιογια την υιοθέτηση του 3ου Ενεργειακού Πακέτου, .. (0 σχολια)
Δήλωση Πέτρου Τατούλη για τον περιμετρικό της Καλαμάτας (2011-03-28) - Express.gr
 Οπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, με δήλωσή του για τονπεριμετρικό της Καλαμάτας σημειώνει ότι, ''δεν δεχόμαστε ακρωτηριασμότων οδικών αξόνων. Ζητάμε την απόλυτη εφαρμογή και τήρηση.. (1 σχολιο)
Πίσω από τα γιαούρτια (2011-03-28) - CityPress
Ανώτατα κυβερνητικά στελέχη έχουν την τάση να χρεώνουν τις εκδηλώσεις θορυβώδους ή και βίαιης λαϊκής διαμαρτυρίας στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Τσίπρας και οι συνεργάτες του επενδύουν κατά περιόδους στ.. (0 σχολια)
Άγριες συμπλοκές στη Συρία (2011-03-28) - euro2day
Πυρ εναντίον εκατοντάδων διαδηλώτών στην πόλη Deera, άνοιξαν την Δευτέρα οι δυνάμεις ασφαλείας της Συρίας, σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων στο Reuters. Οι διαδηλωτές διαμαρτύρονταν για την κίνηση της κυ..(11 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Αίγυπτος: Τον Σεπτέμβριο οι βουλευτικές εκλογές (2011-03-28) - Antenna
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πρόκειται να διενεργηθούν οι βουλευτικές εκλογές στην Αίγυπτο, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα το Ανώτατο Συμβούλιο των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Ο Μαμντούχ Σαχίν, μέλος του στρα..(7 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Νίκη Σοσιαλιστών και άνοδος Εθνικού Μετώπου στη Γαλλία (2011-03-28) - Pathfinder.gr
Γαλλία  — Το αντιπολιτευόμενο τον πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί, κόμμα των Γάλλων Σοσιαλιστών, είναι ο αδιαμφισβήτητος νικητής, των διαμερισματικών εκλογών της Κυριακής στη χώρα, ενώ και η ακρ..(7 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Τουρκία: Παράνομο φορτίο όπλων προς την Υεμένη (2011-03-28) - Pathfinder.gr
Το τουρκικό υπουργείο των Εξωτερικών αντιδρώντας σε δημοσιεύματα του Τύπου, σχετικά με τον εντοπισμό φορτίου 1.600 όπλων από την Τουρκία, με προορισμό την Υεμένη, γνωστοποίησε ότι πρόκειται για παράνο..(5 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)

Πτωτική πορεία στην αξία των εισαγωγών (2011-03-28) - Pathfinder.gr
Πτώση 14,2% κατέγραψε η συνολική αξία των εισαγωγών-αφίξεων χωρίς τα πετρελαιοειδή τον Ιανουάριο, ενώ η συνολική αξία των εξαγωγών-αποστολών αυξήθηκε κατά 24,6%, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε ..(8 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Στο «κόκκινο» τα Ασφαλιστικά Ταμεία (2011-03-28) - Kalimera.gr
Τον κώδωνα του κινδύνου για τη βιωσιμότητα των Ασφαλιστικών Ταμείων κρούει το υπουργείο Εργασίας το οποίο επισημαίνει πως στην περίπτωση που οι επιχειρήσεις που οφείλουν εισφορές δεν ενταχθούν στη νέα..(7 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Παράταση έως 16/5 για «Εξοικονόμηση κατ' οίκον» (2011-03-28) - Pathfinder.gr
Την παράταση στο χρονοδιάγραμμα υποβολής των αιτήσεων στο Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ'Α Οίκον» έως τις 16 Μαΐου ανακοίνωσε το ΥΠΕΚΑ.Ειδικότερα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μετά από σχετικό αίτημ..(7 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
Εκτός ταμπλώ Χ.Α. το Ατλάντικ? (2011-03-28) - Zougla.gr
Την προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών της Ατλάντικ από σήμερα 28η Μαρτίου διότι λόγω επίσχεσης εργασίας του προσωπικού της εταιρείας, διαφαίνεται η αδυναμία δημοσιοποίησης της ετήσιας οικ..(6 σχετικα αρθρα) (0 σχολια)
 


Σχέδιο ΑΝΑΝ!

Οι ΗΠΑ ήξεραν ότι για να δεχτούν οι Ελληνοκύπριοι το σχέδιο Ανάν έπρεπε να γίνουν αλλαγές!

Από τα τηλεγραφήματα των αμερικανικών πρεσβειών Λευκωσίας και Αθήνας, του φθινοπώρου του 2005, συνάγεται ότι οι σχεδιασμοί της αμερικανικής διπλωματίας διαφοροποιήθηκαν ενάμιση χρόνο μετά το δημοψήφισμα του 2004 και απέκτησαν δύο νέους στόχους, οι οποίοι, όπως προκύπτει πλέον από τα γεγονότα, υλοποιήθηκαν. Πρώτος στόχος ήταν το να διασφαλίσουν ότι το Κυπριακό θα παραμείνει στα πλαίσια του ΟΗΕ και δεν θα μεταφερθεί στην ατζέντα της Ε.Ε. και δεύτερος το να αναλάβουν οι ίδιοι οι Κύπριοι την ιδιοκτησία της διαδικασίας.

Τα παραπάνω αποκαλύπτονται από την ιστοσελίδα Wikileaks και τα τηλεγραφήματα που εξασφάλισε για την Κύπρο η "Καθημερινή" Κύπρου. Ειδικότερα οι Αμερικανοί, προς εξυπηρέτηση των στόχων τους, άλλαξαν τη ρητορική τους στο Κυπριακό. Από το φθινόπωρο του 2005, απέφυγαν οποιαδήποτε αναφορά στο Σχέδιο Ανάν και περιορίστηκαν στη γενικόλογη στήριξή τους προς τον γ.γ. του ΟΗΕ και τις καλές του υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, επί των πιο πάνω ζητημάτων, στο τηλεγράφημα 05NICOSIA1585, με την ένδειξη εμπιστευτικό (ημερομηνίας 29/9/2005), της αμερικανικής πρεσβείας στη Λευκωσία , που συντάχθηκε από την υπ’ αριθμόν δύο της Αποστολής, επιτετραμμένο Τζέιν Ζίμερμαν, μεταξύ άλλων σημειώνεται ότι, από την ημέρα των δημοψηφισμάτων, «η ρητορική και η θέση μας πάνω στο Κυπριακό υπήρξε ξεκάθαρη και συνεπής.

Υποστηρίζουμε τον γ.γ. του ΟΗΕ και την αποστολή των καλών του υπηρεσιών. Πιστεύουμε πως το Σχέδιο Ανάν αντιπροσώπευε μία δίκαιη και βιώσιμη λύση. Επιπρόσθετα, επιθυμούμε όπως η ελληνοκυπριακή πλευρά -η οποία και απέρριψε το Σχέδιο- διατυπώσει τις ανησυχίες της "με σαφήνεια και οριστικότητα", ούτως ώστε ο γ.γ. να μπορέσει να αξιολογήσει κατά πόσον οι ενστάσεις δικαιολογούν την έναρξη άλλης μιας προσπάθειας για επίλυση του προβλήματος.

Παρά το ότι η συνέπεια αποτελεί αρετή, το μήνυμα αυτό διαστρεβλώθηκε, τόσο από την ελληνοκυπριακή ηγεσία, όσο και από τα ελληνοκυπριακά ΜΜΕ, σε βαθμό που πλήττονται τα συμφέροντά μας. Θα πρέπει να επανεξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο συζητούμε το Κυπριακό στις δημόσιες δηλώσεις μας, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε την ικανότητα των Ελληνοκυπριακών κ και του ελληνόφωνου Τύπου να προκαλούν ζημιά. Η Πρεσβεία μας εισηγείται να περιοριστούμε στο να εκφράζουμε τη στήριξή μας προς τον γ.γ. του ΟΗΕ και την αποστολή των καλών του υπηρεσιών, ενισχύοντας την αμέριστη στήριξή μας γενικώς (και όχι ιδιαίτερα επί του Σχεδίου Ανάν) για λύση του Κυπριακού, καθώς και τη σημασία του να αναλάβουν οι ίδιοι οι Κύπριοι την ιδιοκτησία της διαδικασίας».

Η Αμερικανίδα διπλωμάτης εκτιμά ότι, ενάμιση χρόνο μετά τα δημοψηφίσματα, η όποια αμερικανική δημόσια στήριξη στο Σχέδιο Ανάν ως βάση λύσης για το Κυπριακό συνεχίζει να υποσκάπτει τις προσπάθειες των ΗΠΑ να επαναφέρουν τις δύο πλευρές στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και αναφέρει συγκεκριμένα ότι «η ελληνοκυπριακή ηγεσία έχει μετατρέψει σε εργαλείο της το δημόσιο μας μήνυμα προκειμένου να ενισχύσει τα δικά της διαπιστευτήρια, ότι δηλαδή υπερασπίζεται τα ελληνοκυπριακά συμφέροντα από τις επιδρομές των ξένων Τουρκόφιλων.

Ο πρόεδρος Παπαδόπουλος και οι σύμμαχοί του αποκομίζουν παράλληλα πολιτικό όφελος από την έκκλησή μας προς την ελληνοκυπριακή πλευρά να διατυπώσει τις ανησυχίες της "με σαφήνεια και οριστικότητα". Η ελληνοκυπριακή ηγεσία και ορισμένοι συντηρητικοί σχολιαστές έχουν δηλητηριάσει τόσο πολύ την κατάσταση, που οποιαδήποτε προσπάθεια να υπερασπιστείς κάποια ιδιαίτερη πρόνοια του Σχεδίου εκλαμβάνεται ως μέρος μιας αγγλοαμερικανικής συνωμοσίας που θέλει να επιβραβεύσει την Τουρκία και να τιμωρήσει τους Ελληνοκύπριους».

Παρακάτω διατυπώνει την εκτίμηση ότι η όλη συζήτηση για το αν το Σχέδιο Ανάν αποτελεί "βάση διαπραγμάτευσης", "βάση λύσης", "σημείο αναφοράς" ή "σημείο εκκίνησης", είναι στείρα και αντιπαραγωγική και προσθέτει: «Δεν θέλουμε να δώσουμε μάχη σε αυτό το πεδίο. Το απλό γεγονός είναι πως θα πρέπει να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές στο σχέδιο επίλυσης του ΟΗΕ, ώστε να γίνει αποδεκτό και στην ελληνοκυπριακή πλευρά. Δεν βοηθά σε τίποτα να προσποιούμαστε πως τα πράγματα δεν έχουν έτσι αλλά αλλιώς».

Η Τζέιν Ζίμερμαν συνεχίζει σημειώνοντας ότι η ελληνοκυπριακή ηγεσία επιμένει πως έχει ικανοποιήσει το αίτημα του γ.γ. για "σαφήνεια και οριστικότητα" στις θέσεις των Ε/κ (πράγμα το οποίο η ίδια αμφισβητεί) και ότι ο Τ. Παπαδόπουλος δηλώνει με τρόπο πειστικό (τουλάχιστον εντός της κοινότητάς του) πως η αποστολή Τζιωνή στη Νέα Υόρκη τον Μάιο του 2005 έχει ικανοποιήσει το σχετικό αίτημα και πως όποιοι δεν το αναγνωρίζουν αυτό, είναι "νεροκουβαλητές" της Άγκυρας. Χαρακτηριστικά, δε, προσθέτει ότι "αυτή η ατάκα φαίνεται να έχει μεγάλη απήχηση στο ελληνοκυπριακό κοινό".

Με παραλήπτες του τηλεγραφήματος το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, τις αμερικανικές πρεσβείες σε Άγκυρα, Αθήνα και Λονδίνο και τις διπλωματικές αποστολές στη Νέα Υόρκη και τις Βρυξέλλες, η κ. Ζίμερμαν καταθέτει τις πιο κάτω εισηγήσεις:
«-Οι ΗΠΑ παραμένουν σταθερά δεσμευμένες για λύση του Κυπριακού και θα εργαστούμε με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη προς την επίτευξη αυτού του στόχου.
-Στο τέλος της ημέρας, δεν είναι ούτε οι ΗΠΑ, ούτε ο ΟΗΕ, ούτε η Ε.Ε. που θα βρουν λύση στο κυπριακό πρόβλημα. Η πρωτοβουλία και οι ιδέες πρέπει να έρθουν από τους ίδιους τους Κύπριους. Είμαστε πρόθυμοι να στηρίξουμε όλα τα μέρη σε αυτή τη διαδικασία».

Οκτώ μέρες μετά τη λήψη του τηλεγραφήματος από τη Λευκωσία, η πρεσβεία στην Αθήνα συνεχίζει τη σχετική συζήτηση με διαπιστώσεις και εισηγήσεις του πρέσβη Τσαρλς Ρις.

Στο τηλεγράφημα 05ATHENS2647, ημερομηνίας 07/10/2005, μεταξύ άλλων διατυπώνεται η εκτίμηση ότι "o όλος καβγάς σχετικά με την έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων Ε.Ε.-Τουρκίας στις 3 Οκτωβρίου προσφέρει μια καλή ευκαιρία να δούμε με μια φρέσκια ματιά το κυπριακό πρόβλημα και να υπογραμμίσουμε τη σημασία της κατανόησης του ακανθώδους αυτού ζητήματος".

Στη συνέχεια διατυπώνεται η εκτίμηση πως, αν η αμερικανική πλευρά ζητήσει από την Αθήνα να ασκήσει πίεση στον Παπαδόπουλο, θα λάβει για άλλη μια φορά την πάγια απάντηση πως τέτοιες πολιτικές παρεμβάσεις είναι δύσκολες, και ο Αμερικανός πρέσβης προχωρεί στην εξής εισήγηση:

«Συνεπώς, προκειμένου να εξέλθουμε από το τέλμα, να ξεκινήσουν ξανά οι διαπραγματεύσεις και να αλλάξει το κλίμα, εισηγούμαστε να διερευνηθεί το ενδεχόμενο όπως η Γενική Γραμματεία των Ηνωμένων Εθνών διορίσει μια "ομάδα σοφών", η οποία να αποτελείται από διακεκριμένους Έλληνες, Τούρκους, Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους, με επικεφαλής μια διεθνούς κύρους προσωπικότητα. Για να είναι επιτυχής, μια τέτοια ομάδα πρέπει να έχει εξειδικευμένη εντολή, η οποία να αποκλείει διαμφισβητούμενες διαδικασίες τύπου συζητήσεων με μηδενικό αποτέλεσμα και να εστιάζει στο ενδεχόμενο ενός θετικού κοινού μέλλοντος, όπου Ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι θα ζουν μαζί στα πλαίσια μιας διζωνικής, δικοινοτικής ομοσπονδίας».

Στην 8η παράγραφο του ίδιου τηλεγραφήματος παρατίθενται και "μερικές επιπρόσθετες ιδέες":
- Από την Ελλάδα: Βραχυπρόθεσμα, χρειαζόμαστε να επαναλάβει τη δέσμευσή της για τις προσπάθειες επίλυσης του Κυπριακού, πως η χρονική στιγμή είναι κατάλληλη και πως ο τόπος (locus) των προσπαθειών παραμένουν τα Η.Ε. (και όχι η Ε.Ε.).
- Επίσης με την Ελλάδα: Μεσοπρόθεσμα, να βρεθούν θέματα τα οποία είναι σημαντικά για τον Τ. Παπαδόπουλο και τα οποία εξαρτώνται από τη βοήθεια της Ελλάδας. Ίσως έτσι δημιουργηθούν οι συνθήκες για την άσκηση των κατάλληλων πιέσεων.
- Στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ: Μέχρι το τέλος του έτους πρέπει να γίνει μια συζήτηση σχετικά με τα επόμενα βήματα της Κύπρου, προκειμένου να τονιστεί η πρωτοκαθεδρία των Η.Ε. σε ότι αφορά τη διαδικασία επίλυσης.
- Να γίνουν στενές διαβουλεύσεις με τα πέντε μόνιμα μέλη του Σ.Α. προκειμένου να διασφαλίσουμε πως Ρωσία και Κίνα δεν θα ασκήσουν βέτο για να μπλοκάρουν τη διαδικασία, αλλά και επειδή είναι λογικό να έχουμε τις δύο αυτές σημαίνουσες (μη μέλη της Ε.Ε.) χώρες να στηρίζουν την όλη προσπάθεια.
- Εντός της Ε.Ε.: Να εντοπίσουμε 2-3 μέλη - "κλειδιά" που να συμφωνούν με την άποψη πως η Ε.Ε. δεν είναι το σωστό πλαίσιο στο οποίο πρέπει να επιδιωχθεί μια συνολική λύση του Κυπριακού.
http://www.agelioforos.gr


Ο πατριωτικός κινηματογράφος!

Για τον Τζέιμς Πάρις δεν μιλάει κανείς γιατί αυτός έφτιαχνε ταινίες όπως ο "Παπαφλέσσας" και οι "Σουλιώτες"...αν έφτιαχνε καμιά παπαριά όπως ο "Κυνόδοντας" θα του έκαναν αφιέρωμα ο ΣΚΑΙ και η ....ΝΕΤ!


Ο Τζέιμς Πάρις (στα αγγλικά: James Paris) ήταν παραγωγός κινηματογραφικών ταινιών. Γεννήθηκε το 1921 στη Μυτιλήνη, σπούδασε στην Γεωπονική Σχολή της Θεσσαλονίκης και στο Γεωργικό Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου της Βηρυτού στο Λίβανο. Το 1948 μετανάστευσε στην Αμερική, και στα πρώτα χρόνια παραμονής του στις ΗΠΑ σπούδασε στην Σχολή Κινηματογράφου της 20th Century Fox, πήρε την αμερικανική υπηκοότητα και έγινε διευθυντής του τμήματος της διαφήμισης της United Artists (1948-1952). Αφού συνεργάστηκε ως διευθυντής παραγωγής σε ταινίες της 20th Century Fox, στα τέλη της δεκαετίας του '50 επέστρεψε στην Ελλάδα, δίνοντας μια νέα πνοή στις κινηματογραφικές παραγωγές. Μέσα σε μια περίπου δεκαετία, υπήρξε παραγωγός σε 54 ελληνικές ταινίες, πολλές από τις οποίες διακρίθηκαν στα εισιτήρια, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (5 Βραβεία Καλύτερης Ταινίας).Ο Τζέιμς Πάρις, ο παραγωγός χάρη στον οποίο η έννοια της «υπερπαραγωγής» έγινε γνωστή στον ελληνικό κινηματογραφικό χώρο, πέθανε το 1982 σε ηλικία 61 ετών.
* Η ταινία του Τζέιμς Πάρις με τα περισσότερα εισιτήρια:
Στα σύνορα της προδοσίας (1968 - 1969) 710.994 (2η/108) Ντίμης Δαδήρας

Επιλεγμένη φιλμογραφία

* Στα σύνορα της προδοσίας (1968)
* Όχι (1969)
* Στη μάχη της Κρήτης (1970)
* Δώστε τα χέρια (1971)
* 28η Οκτωβρίου ώρα 5:30 (1971)
* Οι τελευταίοι του Ρούπελ (1971)
* Παπαφλέσσας (1971)
* Οι Σουλιώτες (1972)


Μέχρι πότε θα τον ανεχόμαστε;


Του Μιχάλη Ιγνατίου.

Η πρόκληση των Τούρκων στο Καστελόριζο είναι μία ενέργεια που πραγματοποιήθηκε κατόπιν άδειας-εντολής στο ανώτατο επίπεδο. Την υπέγραψαν ο πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν και ο αρχηγός Ενόπλων Δυνάμεων, ενώ πριν την εκτέλεσή της ενημερώθηκε, ως είθισται, ο πρόεδρος Αμντουλάχ Γκιουλ. Οι πληροφορίες προέρχονται από σοβαρό συνάδελφο με έδρα την Αγκυρα, ο οποίος θεωρείται αξιόπιστος και ο οποίος στο παρελθόν έδωσε σοβαρές και αξιόπιστες πληροφορίες που αφορούσαν το φιλοτουρκικό σχέδιο Ανάν και την αμερικανική εισβολή στο Ιράκ.

Αλλωστε, δεν χρειάζεται καν αυτή η πληροφόρηση για να γνωρίζει κανείς ότι τέτοιες πράξεις λαμβάνονται μόνο με απόφαση της τουρκικής πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας. Οι αρμόδιοι στην Αθήνα γνώριζαν για την απαράδεκτη τουρκική πρόκληση, απάντησαν με διάβημα, αλλά δεν ένιωσαν την ανάγκη να πληροφορήσουν τον ελληνικό λαό. Και εάν δεν ενημέρωνε την κοινή γνώμη η εφημερίδα “Αυγή” δεν θα γνωρίζαμε ότι τουρκική κορβέτα παρενόχλησε ιταλικό σκάφος που έπλεε -εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας- στην περιοχή του Καστελόριζου με άδεια της ελληνικής κυβέρνησης. Οι Τούρκοι είπαν στον Ιταλό πλοίαρχο ότι πρέπει να αποχωρήσει πάραυτα διότι βρισκόταν σε ...τουρκική Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ)!



Ουδείς πρέπει να έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι οι Τούρκοι θα προστατεύσουν αυτά που θεωρούν συμφέροντά τους στη Μεσόγειο. Ουδείς πρέπει να έχει την παραμικρή αμφιβολία ότι θα προχωρήσουν και στη δημιουργία κρίσης στο Αιγαίο εάν θεωρήσουν ότι παρόμοιες ενέργειες, όπως η περίπτωση του ιταλικού πλοίου, ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο τις ελληνικές θέσεις. Το ζήτημα δεν είναι αυτό, διότι στην πράξη απέδειξαν ότι όχι μόνο παλεύουν για τα συμφέροντά τους, αλλά μάχονται και για θέματα στα οποία δεν έχουν ίχνος δικαίου. Το ερώτημα που τίθεται είναι τι πράττει η Ελλάδα για να προστατεύσει τα δικά της συμφέροντα.

Δυστυχώς η Αθήνα αδρανεί και η ευθύνη δεν ανήκει στον υπουργό των Εξωτερικών της Ελλάδας, αλλά στον πρωθυπουργό. Αυτός έλαβε την απόφαση να “θάψει” το θέμα της ελληνικής ΑΟΖ, και δικό του δόγμα είναι η πορεία προσέγγισης με την Τουρκία ανεξάρτητα από προκλήσεις και παραβιάσεις των ελληνικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο.

Πρέπει να είμαστε σαφείς και απόλυτοι: Και να ήθελε ο κ. Δρούτσας να οριστεί η ελληνική ΑΟΖ, ο κ.Παπανδρέου δεν θα το επέτρεπε. Η πολυπολιτισμική θεωρία από την οποία κυριαρχείται απαγορεύει ακόμα και τις πολιτικές συγκρούσεις, εκτός αν πρόκειται για αδύνατα χαμηλοστελέχη του ΠΑΣΟΚ που διαγράφονται στο δευτερόλεπτο επειδή αμφισβητούν την οικονομική πολιτική. Η θεωρία απαγορεύει ειδικά τις συγκρούσεις με τους γείτονες. Και αποτελεί μία μεγάλη αλήθεια αυτό που υποστηρίζουμε πολλοί ότι εάν δεν τον καθήλωνε η οικονομική κρίση, θα έκανε προσπάθεια να κλείσει όλα τα θέματα που έχει η Ελλάδα στην ταραγμένη γειτονιά των Βαλκανίων και της ανατολικής Μεσογείου.

Το μέγα ερωτηματικό, που διακινεί ως εκφοβιστικό εργαλείο ο πρωθυπουργός, αποτελεί πάντα η αντίδραση της Τουρκίας. Πώς θα αντιδράσει στην πράξη σε εκείνη την περίπτωση που η ελληνική κυβέρνηση ορίσει τις οικονομικές της ζώνες. Και το ερώτημα είναι ένα και μοναδικό: Θα κηρύξει πόλεμο; Ο,τι και να πράξει -και ο πόλεμος πρώτα και πάνω απ’ όλα δεν συμφέρει στην ίδια την Τουρκία- η Ελλάδα έχει δικαιώματα και πρέπει να τα ασκήσει και να τα προστατεύσει. Ο τρόπος άσκησης της κυβερνητικής πολιτικής στο συγκεκριμένο θέμα της ΑΟΖείναι μη παραδεκτός και η ευθύνη ανήκει μόνο στον πρωθυπουργό της Ελλάδας...

ΕΡΩΤΗΣΗ στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας: Είναι δυνατόν να εμπιστεύεστε τις σκέψεις σας στην πολυτάλαντη σύμβουλο του Ελληνα πρωθυπουργού; Δεν γνωρίζατε ότι δεν κρατά το στόμα της κλειστό; Δεν είχατε πληροφορηθεί τα προβλήματα που δημιουργούσε πυκνά-συχνά στον μακαρίτη τον Τάσσο; Εχω και μία άλλη απορία κύριε Πρόεδρε: Ποια είναι η κυρία για να χάνετε τόσο πολύτιμο χρόνο για να ακούτε τις αμπελοφιλοσοφίες της; Σύμβουλος του πρωθυπουργού της Ελλάδος, θα πείτε. Και επειδή συμβουλεύει τον κ. Παπανδρέου εσείς πρέπει να της αποκαλύπτετε σκέψεις που φαντάζομαι δεν μοιράζεστε ούτε με τους συνεργάτες σας; Με την ευκαιρία, μπορεί να μας πει ο αγαπητός Στέφανος ποιοι άλλοι παραβρέθηκαν στη συνάντηση του Προέδρου Χριστόφια με την εν λόγω κυρία;

ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 27/03/2011


Η Ελληνική πολεμική βιομηχανία κ. Βενιζέλε που βρίσκεται;

ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ!

Εφ. Ζαμάν 26-3-2011.

Ιδρύεται στην Σμύρνη βιομηχανία αεροπορικών κινητήρων.
Αναφέρεται πως η θεμελίωση της βιομηχανίας κινητήρων F 135 που θα στήσουν η εταιρία Kale-αεροναυπηγική του ομίλου Kale, σε συνεργασία με την αμερικανική Pratt & Whitney, σχεδιάζεται να γίνει από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Αμπντουλλάχ Γκιούλ.
Η Ζεϊνέπ Μποντούρ Οκιγίαϊ πρόεδρος του ομίλου Καλε, που ήρθε στην Σμύρνη για τα εγκαίνια του καταστήματος Καλέ, απάντησε στις ερωτήσεις του δημοσιογράφου του πρακτορείου ΑΑ.
Η Οκιγίαϊ ανέφερε πως έχουν ολοκληρωθεί οι ετοιμασίες για την θεμελίωση της βιομηχανίας που από κοινού θα στήσουν οι Καλέ-αεροναυπηγική και η αμερικανική Pratt & Whitney και θα παράγει κινητήρες F 135, και υπογράμμισε την μεγάλη σημασία που έχει αυτή η επένδυση για την χώρα.
Η Οκιγίαϊ είπε πως συνεχίζονται οι εργασίες για το πρόγραμμα της τελετής θεμελίωσης και ανέφερε πως « Στην τελετή θεμελίωσης προβλέπεται να υπάρχει ανώτατη εκπροσώπηση. Για την τελετή θεμελίωσης καλέσαμε τον κύριο πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ο ίδιος μας είπε πως πρόκειται για μια σημαντική επένδυση και καθώς θα πραγματοποιηθεί στην Σμύρνη μπορεί να έρθει. Περιμένουμε τις ημερομηνίες από τον κύριο πρόεδρο της Δημοκρατίας. Επιθυμούμε να κάνουμε τα εγκαίνια τέλος Απριλίου ή αρχές Μαΐου και μέχρι το τέλος του έτους να αρχίσουμε την παραγωγή¨.
ΥΠΌΛΟΙΠΑ ΑΜΥΝΤΙΚΆ ΣΧΈΔΙΑ
Ανέφερε πως στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας του ομίλου , ολοκληρώθηκαν τα 2 σχέδια των μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων, τα τεστ των αεροπλάνων αυτών υπήρξαν πετυχημένα και πρόσθεσε πως περιμένει να ενταχθούνε στις ΤΕΔ.


Αυτή η κυρία παραμένει ακόμη υπουργός;

Ὄχι μετανᾶστες, ΛΑΘΡΟμετανᾶστες!



 

Φωτογραφία ἀπό τὴν σελίδα κοινωνικῆς δικτυώσεως τῆς Νταράλα
Πρὸς Νταράλα:
Ὄπως δὲν θὰ ποῦμε ΠΟΤΕ ἄτυπα τσιγάρα. Θὰ ποῦμε ΛΑΘΡΑΙΑ τσιγάρα.
Δὲν θὰ ποῦμε ΠΟΤΕ ἄτυπος ἐπιβάτης. Θὰ ποῦμε ΛΑΘΡεπιβάτης.
Ἔτσι λοιπὸν δὲν θὰ ποῦμε ΠΟΤΕ ἄτυπος μετανάστης. Θὰ ποῦμε ΜΟΝΟΝ ΛΑΘΡΟμετανάστης!
Αὐτὸ γιὰ νὰ ξεκινήσεις λίγο λίγο νὰ μαθαίνῃς τὰ Ἑλληνικά! Δὲν εἶναι κακὸ ποὺ δὲν τὰ ξέρεις. Κακὸ εἶναι ποὺ ὡς ἀδαῆς ποὺ εἶσαι, μᾶς κάνεις καὶ μαθήματα.
Ἐπίσης, ἔχεις πρόβλημα ἀκοῆς. Ἀκοῦς μόνον ὅσα σὲ βολεύουν. ΜΟΝΟΝ! Αὐτὸ νὰ τὸ κυττάξῃς πολύ προσεκτικά! Ὁ κολλητός σου Γαβρᾶς, εἶπε καὶ κάτι ποὺ τὸ …ξεπέταξες… Σὰν νὰ μὴν εἰπώθηκε!Εἶπε λοιπόν:
«…νομίζω πὼς ἐπίσης μερικοὶ μποροῦν νὰ μείνουν…»
Γιατί δὲν τὸ σχολίασες καὶ τὸ «ἀγνόησες»; Δὲν σὲ βολεύει φαντάζομαι…. Ἀπὸ τὸ «…μερικοί νομίζω πὼς μποροῦν νὰ μείνουν…» ἔως τὸ «νὰ μείνουν ὅλοι»  ξέρεις πόση ἀπόστασις ὑπάρχει; Μερικῶν ἑκατομμυρίων ΛΑΘΡΟμεταναστῶν! Ἀλλὰ ἐσὺ τὰ βλέπεις «ἀνθρωπιστικά» τὰ ζητήματα αὐτοῦ τοῦ εἴδους. Ἐσὺ κι ὀ Πάκης. Θὰ ἤθελα πράγματι νὰ σᾶς δῶ ὅταν θὰ τὸ δεῖτε ἀνθρωπιστικά! Πάρα πολύ θὰ ἤθελα νὰ σᾶς δῶ!
Τέλος. Ξεθαρρεύεις ὅταν δὲν ἔχῃς ἀντίλογο!  Ὅταν βλέπεις Βορίδη, χοροπηδᾶς ὡς ἀρκούδι στὴν καρέκλα σου! Κι ὅταν σὲ ἒκραζαν πρὸ χθὲς εἶχες λουφάξει. Μούγκα! Ἂλλα σοῦ ἔλεγαν κι ἄλλα ….δὲν ἔλεγες! Βέβαια, μίαν χαρὰ τὴν πῆρες μὲ τὸν κολλητό σου τὸν Γαβρᾶ! Εἶδες τί εἶσαι; Καὶ μετὰ μοῦ λένε νὰ μὴν σὲ κράζω… Φταίω ἐγώ τώρα;




Πᾶμε  στὸν κολλητό σου τώρα.
Γαβρᾶς:
Ποῦ ζεῖς ἐσὺ «καλό» μου;  Ἀπό ποῦ μᾶς ἦλθες; Ἀπὸ τοὺς Παρισίους μήπως; Καὶ ποῦ μένεις; Σὲ ἔνα δυαράκι στὸ ἡρωικό ὕψωμα τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος ἢ σὲ μία μεζονέτα στὰ περίχωρα τῶν Παρισίων; Γιὰ κόπιασε λίγο πρὸς τὸ κέντρο, καὶ μετὰ ἔλα νὰ μᾶς δείξῃς τὰ ἀμπελοχώραφά μας.
Ἀλήθεια, τὰ ἑλληνικά σου τὰ ἐξασκεῖς ὄταν συνομιλεῖς μὲ τὴν Νταράλα; Νὰ τὸ κυττάξῃς. Τῆς ἔχουν συστήσει ἅπαντες ἰδιαίτερα μαθήματα στὴν Ἑλληνικὴ γλώσσα! Ἔχει μπερδέψει τὰ φαράσια μὲ τὰ καφάσια!
Καὶ μία καὶ σὲ ἔπιασα, γιὰ πές μας παρακαλῶ, πόσα ΛΑΘΡΟκάτι φιλοξενεῖς στὸ δικό σου σπιτικό; (Γιατί ἡ Νταράλα δὲν φιλοξενεῖ κανέναν!!) Ὄχι αὐτὰ ποὺ πιθανόν ἔχῃς γιὰ δουλάκια. Τὰ ἄλλα, αὐτὰ ποὺ φιλοξενεῖς μὲ τὴν Ἑλληνικὴ ἔννοια τοῦ ὅρου. Ἢ δὲν φιλοξενεῖς; Οὔτε κι ἐσύ; ὅπως ἠ κολλητή σου; Κανέναν; Τί κρίμα!!! Νὰ ἀναφέρεσαι σὲ πράγματα ποὺ δὲν γνωρίζεις…..
Τέλος, μιλᾶς γιὰ ἱστορία. Βλέπω πὼς τὴν «κατέχεις» πολύ καλά! Ἔτσι πιστεύεις τοὐλάχιστον. Ἀντιλαμβάνομαι ὅ,τι πιστεύεις πὼς ἔχεις καὶ γνώσεις γενετικῆς καὶ βιολογίας… Ἀλήθεια, ἀπὸ ποῦ τὶς ἀπέκτησες; Ἀπὸ τὴν διατριβή σου στὰ κινηματογραφικὰ πήγαινε κι ἔλα; Πῶς; Ἀπὸ τὴν παρατήρησι γενικῶς; Συνομιλῶντας μὲ ὁμοίους σου μήπως; Μήπως μὲ τὴν Νταράλα;
Κᾶτσε Γαβρᾶ σκηνοθέτη καὶ μάθαινε:
Οἱ  Ἕλληνες, ὡς γένος, εἴμαστε διαρκῶς, ἀπὸ ἀρχῆς κόσμου ἐδῶ. Πράγματι ἦλθαν πολλοί. Δὲν ἦλθαν γιὰ καλό! Μᾶς τσάκισαν. Μᾶς ἀφάνισαν. Ἀλλὰ καταφέρναμε πάντα καὶ τοὺς …μεταλλάσσαμε σὲ Ἕλληνες! Δὲν τὸ ἤξερες; Κακῶς! Διότι ἐὰν εἶχες πραγματικές γνώσεις γενετικῆς καὶ βιολογίας, θὰ ἤξερες πὼς ἐμεῖς εἴμαστε οἱ ἴδιοι κι ἀπαράλλακτοι. Ἴδιο γονίδιο, ἴδια μούρη, ἴδια ἐλαττώματα καὶ προτερήματα! Ἴδιοι! Ἀκόμη καὶ τοὺς τουρκαλβανούς, αὐτοὺς ποὺ ποτέ δὲν ἀναμεμιχθήκαμε μαζί τους, ἀκόμη κι αὐτούς, τοὺς ξαναστείλαμε πίσω. Μόνον ὅσοι ἀνεμεμίχθησαν (διὰ τῆς βίας) μὲ ἀλλοφύλους χάθηκαν. Καὶ μπορεῖ νὰ βρῇς ἀπογόνους τους παντοῦ! Ὄχι πλέον ἐδῶ. Διότι ἐδῶ, ὅσοι δὲν ἦταν σὰν κι ἐμᾶς, τοὺς διώξαμε. Κι ὅσους ἦταν σὰν κι ἐμᾶς τοὺς …….μπολιάσαμε. Καὶ σήμερα ξέρεις τί ἔχουμε Γαβρᾶ σκηνοθέτη; Σήμερα ἔχουμε μίαν γονιδιακά ὁμοιόμορφη φυλή. Ἀπολύτως.
(Γιὰ νὰ μαθαίνετε καὶ κάτι, ῥίξε μίαν ματιὰ στὸ: ἡ δίχως διακοπὲς συνέχεια τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων Ξέρω πὼς λίγα θὰ καταλάβῃς, ἀλλὰ τοὐλάχιστον θὰ προσέχῃς περισσότερο τὰ ὅσα λὲς τὶς ἐπόμενες φορές!)
Τώρα βέβαια ἐσύ καὶ ἡ κολλητή σου Νταράλα πασχίζετε νὰ τῆς καταστρέψετε τὴν ὁμοιομορφία. Αὐτὸ εἶναι ἄλλο θέμα. Αὐτὸ εἶναι θέμα συνειδησιακό. Ἀπὸ ἐσᾶς δὲν μπορῶ νὰ ζητήσω συνειδησιακὲς ἐντιμότητες. Ἔχετε «ἄλλην ὀπτική» γιὰ τὰ πράγματα!



Ἡ δική μας ὅμως ὀπτική, ποὺ εἶναι σαφῶς Ἑλληνικότερη ἀπό τὴν δική σας, ἔχει ἄλλες προτεραιότητες. Κι ἄλλες ἀντιλήψεις. Κι ἄλλα ὄνειρα.
Ἐμεῖς μάθαμε νὰ ζοῦμε ἐλεύθεροι καὶ νὰ ἀξιώνουμε τὴν ἐλευθερία κάθε ἀνθρωπίνου ὄντος γύρω μας. Δὲν μᾶς ἀρέσουν οἱ σκλᾶβοι. Κι ἂς προσπαθεῖτε ἐσεῖς νὰ γεμίσετε τὸν τόπο μας νεοσκλάβους! Ἐμεῖς ἐλεύθεροι παλεύουμε νὰ μείνουμε καὶ ἐλεύθεροι νὰ μείνουν κι ὅσοι μᾶς ἀφοροῦν!  Κι ἐδῶ «ἀγαπητοί»μου, ἐὰν μείνουν, θὰ μείνουν μόνον ὡς σκλᾶβοι σας! Κι ἐμεῖς ὡς ἀνθρωπιστές κι ὄχι ὡς «ἀνθρωπιστές», ἀποφασίζουμε νὰ μὴν σᾶς κάνουμε τὸ χατήρι. Στὸν τόπο τους κι ἐλεύθεροι. Σκλαβάκια νὰ γίνεται ἐσεῖς σὲ αὐτοὺς γιὰ νὰ μάθετε τὴν πίκρα!
Φιλονόη.
Υ.Γ. Δὲν ἤξερα πὼς σχεδόν 6.000.000 θὰ λάβουν ἄσυλο….. Γιὰ νὰ λάβουν ἄσυλο, θὰ πρέπῃ νὰ τοὺς «ἑλληνοποιήσῃς» φυσικά! Ἔτσι δὲν εἶναι; Ὑπουργός νὰ σοῦ πετύχῃ…. Ὑπουργός τοῦ Πακιστᾶν διορίστηκες ἢ τῆς Ἑλλάδος;
Πηγές ὀπτικοακουστικοῦ ὑλικοῦ  ἐγκληματικότητα καὶ citypress


Περί Αρβανιτών...

Τὸ Ἄρβανον, οἱ Ἀρβανῖτες καὶ οἱ Πελασγοί.

 


Τὸ Ἄρβανον, συμφώνως μὲ τὸν ἐρευνητὴ Βασίλη Κουτούζη, εἶναι μία ἀρχαιοτάτη ῥίζα-πατρίδα Πελασγῶν.
Τὴν ἔρευνα μοῦ τὴν ἔστειλε ὁ φίλος Ἀλέξανδρος καὶ τὸν εὐχαριστῶ, γιατί μοῦ χάρισε κάποιες πληροφορίες ποὺ ἀγνοοῦσα. Ὁμολογῶ πὼς δὲν γνώριζα τὴν σχέσι Ἀρβάνου καὶ Πελασγῶν. Ἐὰν οἱ τοποθετήσεις τοῦ ἐρευνητοῦ εἶναι ἀληθεῖς, λύεται ἕνα μεγάλο φυλλετικό ζήτημα ποὺ ἔχει ἀπασχολήσει ἱστορικοὺς ἐπὶ ἱστορικῶν.
Λαμβάνοντας φυσικὰ ὑπ’ ὄψιν μου καὶ τὴν ἔρευνα Τριανταφυλλίδου, ποὺ ἔχω ἤδη παρουσιάσει, θεωρῶ πὼς μᾶλλον ἔχει δίκαιον ὁ ἐρευνητής. Δίχως βέβαια νὰ ἀγνοοῦμε πολλές ἄλλες παραμέτρους, ὅπως γιὰ παράδειγμα ἐξαφανισμένων ἢ ἀλλοιωμένων ἱστορικῶν στοιχείων ἢ τὴν μεγάλη ἀρχαιότητα τῶν γεγονότων.
Σᾶς ἀφήνω νὰ τὴν ἀπολαύσετε, ὅπως ἄλλως τε ἔκανα κι ἐγώ.
Φιλονόη.
Τὸ Ἄρβανον
Με τον όρο Αρβανίτες ονομάζονται οι πρώην αλβανόφωνοι Έλληνες της σημερινής Αλβανίας, οι οποίοι, λόγω των αναστατώσεων στη Βαλκανική, τον 13ο αι. μετακινήθηκαν εκούσια ή ακούσια σε διάφορες άλλες χώρες της περιοχής ενώ πολλοί από αυτούς κατέληξαν σε περιοχές της Ελλάδας.

Εκεί  έγιναν γνωστοί με το όνομα Αρβανίτες – τους το έδωσαν οι γηγενείς -, ως προερχομένων από το Αρβανο, όπως έγινε  και με άλλους εποίκους Βατικι-ώτες, Σοφικί-τες, Σπετσιώτες, Υδραίους κ.λπ. Αφομοιώθηκαν με τους ντόπιους, και ακόμη πολέμησαν μαζί τους εναντίον των Τούρκων.

Διατήρησαν μόνο το γλωσσικό ιδίωμα, το οποίο σταδιακά εξαλείφθηκε, ενώ πολιτιστικά, κοινωνικά και εθνικά αφομοιώθηκαν πλήρως, αποκτώντας όπως και οι Βλάχοι,  ατόφια ελληνική εθνική συνείδηση και αυτοπροσδιορίστηκαν ως Έλληνες.

Υπάρχουν σαφέστατες ενδείξεις  ότι οι Αρβανίτες μιλούσαν  μια πρωτοελληνική-πελασγική (και άρα αρκαδική) διάλεκτο, ενώ οι παραδόσεις τους χάνονται στα βάθη της Ελληνικής Αρχαιότητας, που παρ’ όλη τη σημασία τους κανένας ιστορικός δεν ερεύνησε, όπως έπρεπε. Γιατί εν ολίγοις, κανένας δεν ξέρει ακριβώς ούτε τι σημαίνει η λέξη «Αρβανίτης»!  Ας αρχίσουμε λοιπόν, από αυτό ακριβώς: πόθεν το «Αρβανίτης»; Την ονομασία  αυτή αναφέρει πρώτη  η Αννα η Κομνηνή   στο βιβλίο της  «Αλεξιάδα».

Πολλές είναι οι μελέτες που  μιλούν για την πόλη «Άρβανο» της Βορείου Ηπείρου, ως σημείο αναφοράς ενός πληθυσμού που  μετακινήθηκε από εκεί και ήρθε και μετοίκησε στην Ελλάδα, γύρω στον 12ο, 13ο και 14ο  αι. μ.Χ.  Πολλοί είναι όμως οι Αρβανίτες στην Ελλάδα που δεν έχουν ως τόπο καταγωγής ούτε την Ήπειρο, ούτε το συγκεκριμένο  «Άρβανο» αλλά παραδόξως άλλα «Αρβάντ», πόλεις με το ίδιο όνομα δηλ., τις οποίες δεν αναφέρει καμία μελέτη!

Έτσι, προκύπτει το εξής ερώτημα: ποιο ήταν το μητροπολιτικό «Άρβανο» ή «Αρβάντ»; Ήταν στην Ήπειρο το μητροπολιτικό κέντρο ή το Άρβανο της Ηπείρου ήταν μια πελασγική περιοχή, όπως τόσες άλλες;

Τα ταξίδια των Αρκάδων, απογόνων του Γενάρχη Πελασγού, προς την Ιταλία, τη Γαλλία, τον Πόντο, την Ήπειρο, την Τουρκία και την Κύπρο, είναι ιστορικά καταγεγραμμένα και οι αποικίες τους γνωστές. Αυτό που δεν έχει ερευνηθεί όσο θα έπρεπε είναι τα ταξίδια των Αρκάδων στον Νότο, στην αρχαία Αίγυπτο και στην περιοχή της Παλαιστίνης.

Πολλοί λίγοι γνωρίζουν ότι η αρχαία Αίγυπτος ονομαζόταν «Αρκαδία» την εποχή των Πυραμίδων, ενώ η περιοχή της Παλαιστίνης είχε σωρεία πελασγικών πόλεων, εκ των οποίων μία πόλη με το όνομα «Αρβάντ» ήταν επικεφαλής μιας συνομοσπονδίας που ήκμαζε ως ελληνικό εμπορικό κέντρο για πάνω από 500 χρόνια!

Στην αρχαία Φοινίκη, λοιπόν, μια περιοχή του σημερινού Λιβάνου, υπήρχε η πόλη Αρβάντ, η πόλη  που έδωσε το όνομά της, σε πολλούς από τους Έλληνες τους  ονομαζόμενους παλαιότερα «Πελασγούς» ή «Λέλεγες» , δηλ. τους Αρκάδες και τους Λάκωνες. Το Αρβάντ ή Αραβάντ (πελασγική διάλεκτος) ή Άραδος (αττική διάλεκτος) – (Arvad ή Arwad ή Aradus), ήταν πόλη-λιμάνι βορείως της Τρίπολης , και 2 χλμ. μόλις από την ακτή της Συρίας. Η συγκεκριμένη  Τρίπολη είναι αρχαία πόλη (την οποία οι Άραβες ονομάζουν Tarabulus), και βρίσκεται στο βορειοδυτικό Λίβανο. Αποτελεί λιμάνι στη Μεσόγειο και ως εκ τούτου άνθιζε το διαμετακομιστικό εμπόριο κυρίως φρούτων και βαμβακιού. Οι Λιβανέζοι πιστεύουν ότι έχει ιδρυθεί μετά το 700 π.Χ., επειδή δεν αναφέρεται μέχρι τους Περσικούς χρόνους οπότε και εμφανίζεται ως πρωτεύουσα της Φοινίκης και συγκεκριμένα της ομοσπονδίας Τύρου, Σιδώνος  και Αρβάντ. Η πόλη έχει άνθηση  με τους Σελευκίδες και με τους Ρωμαίους αυτοκράτορες. Το 638 μ.Χ. περνάει στους Άραβες και το 1109 μ.Χ. στους σταυροφόρους οι οποίοι όμως καταστρέφουν την μεγάλη βιβλιοθήκη της πόλης.

Έτσι, το Αρβάντ, ήταν το σπουδαιότερο βόρειο κέντρο των «Φοινίκων» κατά τους Λιβανέζους ιστορικούς, των Ελλήνων Πελασγών όμως, όπως πραγματικά ήταν. Για πολλά χρόνια προ Χριστού, ήταν πρωτεύουσα της Φοινίκης, και από εκεί προήλθε η λέξη «Αρβανίτης»  με φωνήεντα ανάμεσα στα σύμφωνα της λέξης. Αλλά ως μια δυναμική πρωτεύουσα, είχε σχέσεις με όλα τα Αρβάντ ή Άρβανα: Το Αρβάντ της Γαλλίας , (στην περιοχή της Τουλούζης, στην νότια Γαλλία, είναι γνωστό ότι εκεί υπήρχαν Αρκαδικές αποικίες. Η ίδια η Μασσαλία ήταν ελληνικό λιμάνι.), το Αρβάντ του νοτίου Ιράν. Στις περιοχές δηλ. όπου υπήρχαν Πελασγοί. Η ιστορία διδάσκει ξεκάθαρα πώς μεταφέρθηκε η πρωτεύουσα από την Ήπειρο στη Φοινίκη, σε κάποια δύσκολη συγκυρία: όταν μετά τη βασιλεία του Πύρρου, η περιοχή της Ηπείρου παρήκμασε και έγινε πεδίο συνεχών πολεμικών συγκρούσεων (μετά το 240 π.Χ.), τότε η πρωτεύουσα της Ηπείρου μεταφέρθηκε και πάλι στην Φοινίκη. Οι Ηπειρώτες, πολέμησαν λίγο αργότερα κατά της Ρώμης, αλλά νικήθηκαν από τον Aemilius Paullus, το 167 π.Χ., ο οποίος μετέφερε χιλιάδες σκλάβους στη Ρώμη.

Αιώνες πριν, ο δρόμος Ήπειρος-Φοινίκη, είχε γίνει αντίστροφα, στην περίπτωση του Κάδμου, ο οποίος από τη Φοινίκη «πέρασε» στην Ήπειρο όπου και πέθανε στη Βουθόη. Ο βίος του και η ιστορική του πορεία (Θήβαις κλπ.) φανερώνει την ενότητα ενός αρχαϊκού κόσμου που ήταν Πελασγικός, όπου η Ήπειρος ήταν η «Απείρω Ταν»:


Νόμισμα της Ηπείρου, του 238 π.Χ. και παλαιότερα. Εικονίζεται ο Δωδωναίος Ζευς στεφανωμένος με φύλλα βελανιδιάς. Στην πίσω πλευρά εικονίζονται δύο κεραυνοί σε σχήμα αναστρόφων «Ε» και η λέξη «ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ».

Αλλά το «κλειδί» για την ιστορική έρευνα είναι η περιβόητη επίκληση του Αχιλλέα  στον Δωδωναίο Δία, που όμως είναι «Πελασγικός»:

«Ζευ άνα, Δωδωναίε, Πελασγικέ, τηλόθι ναίων, Δωδώνης μεδέων δυσχειμέρου` αμφί δε Σελλοί σοί ναίουσ’ υποφήται ανιπτόποδες χαμαιεύναι». (Ομήρου, Ιλιάς, Π, 233-235).

Αυτό που μαρτυρεί ο Αχιλλέας, με την επίκλησή του στον Δία, είναι ότι ο βασιλεύς (άνα) των Ελλήνων, είναι Πελασγικός και βρίσκεται μακριά (τηλόθι). Ο Δίας, λατρεύεται στην Ήπειρο, έχει συζευχθεί την Διώνη, αλλά δεν βρίσκεται εκεί. Σε ποια μακρινή περιοχή βρίσκεται;

Το όνομα του Αρβάντ της περιοχής της Φοινίκης μαρτυρεί που βρίσκεται ο Πελασγικός Δίας: το άλλο όνομα του Αρβάντ, είναι Άραδος και οι κάτοικοί του λέγονται Αράδιοι.


Ήπειρος. Νόμισμα του 234-168 π.Χ. Εικονίζεται μπροστά η Διώνη και στην πίσω πλευρά η λέξη AΠEΙPΩTAN ανάμεσα σε τρίποδα και σε δάφνινο στεφάνι.

«Άρα  Διός» σημαίνει «περιοχή του Διός», συνεπώς περιοχή ελεγχόμενη από Έλληνες. Είναι Πελασγοί γιατί το Αρβάντ είναι η πόλη Αράδ της Παλαιάς Διαθήκης και είναι πολύ αρχαιότερο από τους Εβραίους του Μωϋσή που έρχονται στην περιοχή γύρω στο 1200 π.Χ. και διεκδικούν το δικαίωμα συγκατοίκησης από τον Πελασγό βασιλέα της περιοχής:

« Και ήκουσεν ο Χανανείς βασιλεύς Αράδ ο κατοικών κατά την έρημον, ότι ήλθε Ισραήλ οδόν Αθαρείν, και επολέμησε προς Ισραήλ οδόν Αθαρείν, και καταπροενόμευσεν εξ αυτών αιχμαλωσίαν. Και ηύξατο Ισραήλ ευχήν Κυρίω και είπεν’ εάν μοι παραδώς τον λαόν τούτον υποχείριον, αναθεματιώ αυτόν και τας πόλεις αυτού. Και εισήκουσε Κύριος της φωνής Ισραήλ και παρέδωκε τον Χανανείν υποχείριον αυτού, και ανεθεμάτισεν αυτόν και τας πόλεις αυτού και επεκάλεσεν το όνομα του τόπου εκείνου Ανάθεμα…(Παλαιά Διαθήκη, «Αριθμοί»,κεφ. ΚΑ’ παρ. 1-4)».


Το παραπάνω νόμισμα είναι αργυρό τετράδραχμο (137-126 π.Χ.). Η γυναίκα που εικονίζεται είναι η θεά Τύχη (Tyche), η οποία φορά ως κορώνα τα «Τείχη». Στην πίσω πλευρά, η θεά Νίκη (Nike) κρατάει κλαδί φοίνικα. Τόσο οι ομόηχες λέξεις «Τύχη» και «Τείχη», όσο και οι –επίσης ομόηχες- λέξεις «Φοίνικας» που παραπέμπει στην «Φοινίκη» είναι ελληνικές. Τα δήθεν «φοινικικά» γράμματα αναφέρουν την ελληνική λέξη «Αραδίων», που φυσικά είναι οι κάτοικοι της Αράδου (Αρβάντ) και τα γράμματα αριστερά αποτελούν την γραμματική απεικόνιση του έτους κυκλοφορίας του νομίσματος.




Χαναάν (Khanaan) είναι η αρχαϊκή ονομασία της περιοχής που ανήκε η Άραδος, το Αράδ της Παλαιάς Διαθήκης, το τόσο μισητό στους Εβραίους του Μωϋσή και στους ραββίνους που έγραψαν εκτός από το βιβλίο των Αριθμών και το βιβλίο της Γενέσεως (Κεφ. Θ, παρ. 18-27), αφού και εκεί ομιλούν για τον «επικατάρατο» Χαναάν, τον εγγονό του Νώε. Είναι προφανές, ότι υπάρχει μίσος για τις Ελληνικές-πελασγικές φυλές που κατοικούσαν την Γη της Επαγγελίας, προ Μωϋσέως, αλλά στα γεγονότα αυτά θα αναφερθούμε σε άλλο άρθρο. Εδώ θα πούμε, ότι οι ιστορικοί δεν έχουν δώσει επίσημη ερμηνεία στο όνομα «Χαναάν» και το κατατάσσουν στα «αγνώστου» προελεύσεως. Όμως, οι πρώτες αναφορές του ονόματος αυτού γίνονται σε προϊστορικούς χρόνους, κατά την 3η  χιλιετία π.Χ. Η πρώτη γραπτή αναφορά γίνεται τον 18ο αι. π.Χ. σε κείμενο που βρέθηκε στα ερείπια της Σουμεριακής πόλης Mari, με την οποία προφανώς είχε σχέση στα πλαίσια της λειτουργίας των πόλεων-κρατών, το οποίο ίσχυε εκείνη την εποχή. Γύρω στην 2η χιλιετία π.Χ. το ίδιο όνομα ανευρίσκεται σε μια επαρχία της Αιγύπτου, η οποία είναι δυτικώς παραθαλάσσια (στη Μεσόγειο) και συνορεύει στο βορρά με τον Λίβανο, στα ανατολικά με την κοιλάδα του Ιορδάνη και στο νότο με μια νοητή γραμμή που περιλαμβάνει τη Νεκρά Θάλασσα και τη Γάζα. Αυτή η περιγραφή δίνεται και στη Βίβλο (Παλαιά Διαθήκη, Αριθμοί, 34.1–12).

Όλες αυτές οι περιοχές όμως είναι πελασγικές. Υπήρχαν επτά φύλα που αποτελούσαν τότε τον πληθυσμό της ευρύτερης περιοχής και περιγράφονται στην Παλαιά Διαθήκη (Δευτερονόμιο 7:1): «τον Χετταίον και Γεργεσαίον και Αμορραίον και Χαναναίον και Φερεζαίον και Ευαίον και Ιεβουσαίον…». Οι κάτοικοι της περιοχής «Χαναάν» έμειναν γνωστοί στην ιστορία ως «Φοίνικες», και σε τρείς τουλάχιστον περιπτώσεις φαίνεται ότι είναι λαός πελασγικής καταγωγής:

«Γιαβάν» ή «Γιαβάς» στην εβραϊκή λέγονται οι Έλληνες. Άρα οι «Ιεβουσαίοι» είναι Έλληνες.

«Χάναζ’» λέγεται στην πελασγική (στην αρβανίτικη διάλεκτο), η «Σελήνη». Άρα, όταν ομιλούμε για «Χανανίτες» ομιλούμε για «Σέλληνες» (Έλληνες). Το σύμβολο της ημισελήνου έχει βρεθεί σε ελληνικά νομίσματα της περιοχής, και επιβεβαιώνει ότι υπάρχει σχέση μεταξύ «Χαναάν» και «Χάναζ».

Η πελασγική Πελοπόννησος, ονομάζεται από τους Αρβανίτες «Αμορέ» (Amoree) και «Μορέας» ή «Μοριάς». Η γεωγραφική συνέχειά της στην Παλαιστίνη είναι αδιαμφισβήτητη αφού η ίδια η Ιερουσαλήμ (πόλη με ελληνικό όνομα – η πόλη του Ιερού των Σολύμων), χτίστηκε πάνω σε λόφο με το όνομα «Μοριά». Άρα, οι «Αμορραίοι» δεν είναι παρά Πελασγοί   «Μοραϊτες».

Αλλά δεν θα επεκταθούμε περισσότερο. Το Αράδ ή Αρβάντ έχει μια ιστορία από την εποχή του Νώε και αυτό είναι αρκετό για να επιμείνουμε στο να λεγόμαστε Αρβανίτες, σε πείσμα αυτών που θέλουν να ξεχάσουμε ότι αφήσαμε ένα ακόμη κράτος (το Ισραήλ) να δημιουργηθεί σε Ελληνικά Εδάφη.

ΒΑΣΙΛΗΣ  ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ –ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ
ἀπὸ Ἑλλήνων Δίκτυο


Για ένα Εθνικό, Λαϊκό, Φυλετικό, Ελληνικό Κράτος!



ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ



Η εξαθλίωση του ελληνικού λαού και η εξάντληση των ορίων της αντοχής του είναι η αληθινή και σκληρή πραγματικότητα που αποκρύπτει συστηματικά το διεφθαρμένο πολιτικό καθεστώς της Πατρίδος μας και τα προπαγανδιστικά του φερέφωνα. Ένα αλαζονικό καθεστώς δυναστεύει τις ζωές των Ελλήνων προς χάριν των τοκογλύφων χρηματοδοτών και των διεθνών εντολέων του σιωνιστικού νεοταξισμού. Οι εκφραστές της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης επιδιώκουν την επέκταση της φτώχιας, της ανεργίας, της κοινωνικής ανασφάλειας, της εθνολογικής μας αλλοιώσεως, της υπερχρέωσης και του ξεπουλήματος της Πατρίδος μας.

Ποιος νοιάστηκε από τους μεγάλους ενημερωτές του καθεστωτικού Τύπου να αναφερθεί στην τραγική είδηση ότι υπάρχουν Έλληνες γονείς που αναγκάζονται να αφήσουν τα παιδιά τους σε κάποιο από τα παιδικά χωριά SOS επειδή αδυνατούν να τους εξασφαλίσουν ένα πιάτο φαγητό. Αυτό κατεγράφη στην ιστοσελίδα news247. Όπως μάλιστα μαθαίνουμε, από τις 1000 οικογένειες που κατέφυγαν το 2010 στην λύση των παιδικών χωριών SOS οι 600 προέρχονται από το κέντρο της Αθήνας, ενώ το ακόμη τραγικότερο της υπόθεσης είναι ότι το 80% των οικογενειών αυτών είναι ελληνικές. Αλλά γι’ αυτές τις σκληρές αλήθειες δεν βρίσκουν λόγια να πουν οι διάφοροι αντιρατσιστές που φτιάχνουν αντιρατσιστικούς νόμους και επιμένουν να κάνουν την Ελλάδα φτωχοκομείο και τους Έλληνες φτωχότερους. Η κυβέρνηση βέβαια αδιαφορεί και επιδίδεται στην φορολογική επιβάρυνση των παιδικών χωριών.


Αντίθετα η σοσιαλιστική κυβέρνηση Παπανδρέου συντομεύει το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας με την πρόσληψη των επιβαλλόμενων συμβούλων και τις νέες «ενέσεις», όπως μας λένε, ρευστού προς τις τράπεζες. Διενεργούνται επαφές για την πώληση περαιτέρω ποσοστού στον ΟΤΕ, αλλά και για τις περίφημες «αξιοποιήσεις» στο πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού, την εμπορική δραστηριότητα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, τη σχέση με την γερμανική Hochtief στο αεροδρόμιο της Αθήνας και άλλα τινά. Ακούγεται επίμονα ο στόχος της συγκέντρωσης 50 δις ευρώ από την συνολική εκποίηση της δημόσιας περιουσίας όταν τα έσοδα του προϋπολογισμού δεν περπατούν με τίποτα και η εξαγγελία νέων επώδυνων μέτρων σε βάρος του ελληνικού λαού στο ύψος των 1,8 δις ευρώ έχει πάρει την σειρά τής νέας αντιλαϊκής εφόδου.


Στο μεταξύ, όπως μαθαίνουμε μέσα από σχετική νομική ερμηνεία του Αρείου Πάγου, η άρνηση της επαναπρόσληψης απολυθέντος εργαζομένου είναι παράνομη μονάχα εάν θίγονται υλικά ή ηθικά συμφέροντα αυτού ή εάν υφίσταται αναίτια προσβολή της προσωπικότητάς του. Καθίσταται δυνατή τοιουτοτρόπως η υπερκάλυψη της διαφοράς εργοδότη και εργαζομένου με την παροχή τάχα γενναίας αποζημίωσης αλλά όχι απαραίτητα με την επαναφορά του εργαζομένου στην θέση εργασίας που κατείχε.


Λεφτά υπάρχουν για τους λαθρομετανάστες και τα Τζαμιά, αλλά δεν υπάρχουν 2,5 εκατομμύρια ευρώ που έχει ανάγκη ο Οργανισμός Σχολικών Κτηρίων για να πραγματοποιήσει τον έλεγχο και την αποκατάσταση των ελληνικών σχολείων από ζημιές που προέρχονται ακόμη και από το σεισμό του 1981. Όπως επίσης υπάρχουν τα 100 δις ευρώ που έχουν δοθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια είτε μέσω εγγυήσεων είτε απευθείας, με τελευταίο τούτες τις μέρες ένα νέο πακέτο 30 δις ευρώ όταν η συνεισφορά των τραπεζών από την κρίση που δομήθηκε στα μέτρα τους έναντι του ελληνικού λαού είναι αποκλειστικώς και μόνον εισπρακτική.


Στο ζήτημα των αγαπημένων της κυβέρνησης και των υπόλοιπων «προοδευτικών» αντιρατσιστών, των λαθρομεταναστών, είδαμε τον υπουργό υγείας κ. Λοβέρδο να αναγκάζεται να ζητήσει τη συνδρομή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας με στόχο την αξιολόγηση της κατάστασης και την παροχή τεχνογνωσίας για την διαχείριση των κινδύνων δημόσιας υγείας που πηγάζουν από την παράνομη μετανάστευση. Έκανε μάλιστα λόγο ο υπουργός για την ανάγκη αντιμετώπισης της μετάδοσης λοιμωδών νοσημάτων εξαιτίας της λαθρομετανάστευσης.


Η κοινωνική ένδεια εξυπηρετεί πλήρως την αθέατη πλευρά μιας αντεθνικής και προβοκατόρικης επίθεσης που δεχόμαστε ως Έθνος. Όπως την ολιγωρία του «ελληνικού» κράτους στην διεκδίκηση γεωφυσικού ελέγχου και ΑΟΖ στα νότια Κρήτης και Καρπάθου από την Τουρκία. Αλλά και την ολιγωρία στο ζήτημα των ενεργειακών αγωγών που εμπλέκεται η Ρωσία και περνούν από την Ελλάδα. Την ίδια στιγμή σημειώνεται μια ύποπτη προσπάθεια… βεβήλωσης του τουρκικού νεκροταφείου Νίκαιας ανήμερα της 25ης Μαρτίου! Ένα πονηρό συμβάν με έντονο ανθελληνικό και προβοκατόρικο χαρακτήρα.


Και παράλληλα μαθαίνουμε την παραπομπή σε δίκη στις 20 Σεπτεμβρίου στο Ναυτοδικείο Πειραιά των 39 οϋκάδων για τα συνθήματα ενάντια στους λάτρεις παραχώρησης της ελληνικής ιθαγένειας και των ενεργούμενων διεκδικητών ελληνικής γης. Συνθήματα που οι Στρατιώτες μας ανεφώνησαν στην περσινή παρέλαση της 25ης Μαρτίου. Μήνυση που έκαναν οι διαβόητοι νεοταξίτες του Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι. Σύσσωμος ο ελληνικός λαός που πιστεύει με πάθος στην Πατρίδα θα σταθεί στο πλευρό των δικών μας παιδιών, των παλικαριών των ΟΥΚ.


Το αλαζονικό καθεστώς που μας διοικεί με νεοταξικές πλάτες θέλει την Πατρίδα μας ανίσχυρη, ρακένδυτη και εθνικά τραυματισμένη. Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός επενδύει στο φιλότιμο του Έλληνα που ξεσηκώνεται ζητώντας ένα κράτος υπηρέτη των λαϊκών αναγκών και των εθνικών συμφερόντων. Είμαστε πολιτικοί εκφραστές μιας Ελλάδος που θα στηριχθεί στα δικά της παιδιά, τους δικούς της πόρους, τις δικές της αποκλειστικά ελληνικές πλάτες. Κάτω από ένα Εθνικό, Λαϊκό και Φυλετικό Ελληνικό Κράτος.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ


Έξ ανατολών...

KATΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΡΧΑΝ ΠΑΜΟΥΚ.

Πρακτορείο Χαμπέρβακτίμ 26-3-2011.
 

Πρόστιμο στον Παμούκ.
Ο συγγραφέας Ορχάν Παμούκ που είχε προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις με την δήλωση του πως ¨σκοτώσαμε 30 χιλιάδες Κούρδους και ένα εκατομμύριο Αρμένιους¨ καταδικάστηκε να πληρώσει αποζημίωση. Ο Παμούκ θα πληρώσει αποζημίωση στον κρατούμενο για την υπόθεση Εργκενέκον δικηγόρο Κεμάλ Κεριντσίζ και σε 5 άτομα συγγενείς νεκρών στρατιωτών.

Ο βραβευμένος με Νόμπελ συγγραφέας Παμούκ καταδικάστηκε να πληρώσει αποζημίωση 6.000 λιρών στον Κεμάλ Κεριντσίζ και σε 5 άτομα-συγγενείς νεκρών στρατιωτών, λόγω της δήλωσης του πως ¨σκοτώσαμε 30 χιλιάδες Κούρδους και ένα εκατομμύριο Αρμένιους¨
Ο Παμούκ έχει δικαίωμα να εφεσιβάλει την απόφαση μέσα σε 15 μέρες. Το Πρωτοδικείο του Σίσλι νωρίτερα είχε απορρίψει δύο φορές ανάλογες μηνύσει καθώς δεν είχε διαπιστωθεί προκληθείσα ζημιά. Το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο όμως είχε αποφασίσει πως ¨κάθε Τούρκος πολίτης είχε δικαίωμα να υποβάλει μήνυση¨ και έστειλε την υπόθεση στα τοπικά δικαστήρια.


Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More