13.5.10

Δημήτρη είμαστε όλοι δίπλα σου!!!

Το… φωτογραφικό ενδιαφέρον του Καρατζαφέρη για τον Δημήτρη!


Ερώτηση από τον βουλευτή της ΝΔ Νίκο Νικολόπουλο, ενώ ο ΛΑ.Ο.Σ. σιωπά
karatzaferis_2Από αλλού το περιμέναμε, από αλλού μας ήρθε. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης έσπευσε να φωτογραφηθεί με τον Δημήτρη Παπαγεωργίου μέσα στη φυλακή, να τον καλύψει υποτίθεται πολιτικά (και οικονομικά) και από εκεί και πέρα… τίποτα. Μόνο λόγια. Ήρθε λοιπόν ο βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ Νίκος Νικολόπουλος, να καταθέσει ερώτηση στη βουλή για τον δημοσιογράφο της «Ελεύθερης Ωρας».
Ο Νίκος Νικολόπουλος, επισημαίνει ότι η κυβέρνηση συνεχίζει να παρακολουθεί άπραγη, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, τη συνεχιζόμενη κράτηση του δημοσιογράφου Δημήτρη Παπαγεωργίου, ο οποίος ενώ κάλυπτε δημοσιογραφικά για λογαριασμό της «ΕΩ» συλλαλητήριο στο σταθμό του Μετρό των Αμπελοκήπων, χτυπήθηκε από άγνωστο μέχρι στιγμής δράστη με συνέπεια το σοβαρό τραυματισμό του και στη συνέχεια τη σύλληψη και προφυλάκισή του.
Ο βουλευτής της ΝΔ, υπογραμμίζει ότι η προσωρινή κράτηση που διατάχτηκε σε βάρος του είναι μέτρο που επιβάλλεται σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις και είναι πραγματικά πρωτοφανές και σαφέστατα εκτός του γράμματος και του πνεύματος του Νόμου να προφυλακίζεται ένας δημοσιογράφος με γνωστή διαμονή στη χώρα και χωρίς την παραμικρή υπόνοια ότι είναι ύποπτος φυγής και παρά την καθ’ όλα επιτηδευμένη στοχοποίησή του, και μάλιστα βάσει διάταξης που σύμφωνα με τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας θα αποσυρθεί.
nikolopoulos
Ο κ. Νικολόπουλος ρωτά τον υπουργό Δικαιοσύνης αν θα ερευνήσει τις καταγγελίες του κρατούμενου δημοσιογράφου, σχετικά με την επιτηδευμένη στοχοποίηση και ενοχοποίησή του από συγκεκριμένα κέντρα και τι μέτρα σκοπεύει να λάβει ώστε η Δικαιοσύνη να μην ενεργεί υπό το κράτος των απειλών και των πιέσεων εξτρεμιστικών πολιτικών χώρων που εχθρεύονται το κράτος.
Αλήθεια ο ΛΑ.Ο.Σ. με τους 15 βουλευτές που διαθέτει γιατί δεν καταθέτει μια επερώτηση στον κ. Καστανίδη, που αποφυλάκισε με βούλευμα τον Μάριο, ο οποίος κρατείτο κατηγορούμενος για το ίδιο αδίκημα; Υπάρχει… κεντρική απαγόρευση για να μην… στεναχωρηθεί το ΠΑΣΟΚ και χαθεί η… συγκυβέρνηση; Ας μας δώσει κάποιος τις απαραίτητες εξηγήσεις για να ξέρουμε τι (μας) γίνεται!  
Ελεύθερη Ώρα 


Θα φάτε και άλλα ακόμη φάσκελα!!!


Καλό....

Για τους Σλαβομακεδόνες….


Από Αναγνώστη:

Διαβάστε πως ένας Έλληνας στον ΟΗΕ ...κούφανε τους συνομιλητές του. Ένα λαµπρό υπόδειγµα ρητορικής και πολιτικής από πρόσφατη συνεδρίαση των Ηνωμένων Εθνών, που έκανε τη διεθνή κοινότητα να χαμογελάσει: Ο λόγος του Έλληνα εκπροσώπου στα ΗΕ:
«Πριν ξεκινήσω, θέλω να σας πω κάτι για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όταν δάµασε τον
Βουκεφάλα , κατά τον γυρισµό του και περνώντας τον Αξιό και βλέποντας το νερό,
σκέφτηκε ότι ήταν µια καλή ευκαιρία για µπάνιο. Έβγαλε λοιπόν τα ρούχα του, τα...ακούµπησε στον βράχο και µπήκε στο νερό. Όταν βγήκε και θέλησε να ντυθεί, τα ρούχα του είχαν εξαφανιστεί. Τα είχε κλέψει ένας Σλάβος της Μακεδονίας.»...

Τότε πετάχτηκε οργισµένος ο Σλαβοµακεδόνας εκπρόσωπος της ΠΓΔΜ κι άρχισε να φωνάζει «Τι είναι αυτά που λες; Οι Σλάβοι δεν ήταν εκεί, τότε.»
Οπότε ο Έλληνας εκπρόσωπος χαµογέλασε και είπε: «Τώρα που το ξεκαθαρίσαµε
αυτό, µπορώ να ξεκινήσω την οµιλία µου...


Τα κατάφεραν πάλι!!!



Tέλος για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη

Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο Ria Novosti η υλοποίηση του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, για τον οποίο υπάρχει τριμερής συμφωνία, ανάμεσα σε Ρωσία-Ελλάδα-Βουλγαρία, πρακτικά έχει σταματήσει. "Αμέσως όταν η βουλγαρική κυβέρνηση επιδείξει την ετοιμότητα για υλοποίηση του σχεδίου και κάνει έμπρακτα βήματα εμείς θα προτείνουμε την ενοποίηση των δύο σχεδίων", δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας της Ρωσίας, Σεργκέϊ Σμάτκο. Η δήλωση Σμάτκο ερμηνεύεται από αναλυτές αφενός ως πίεση προς τη Βουλγαρική πλευρά, η οποία έως τώρα, υποκύπτοντας στις αμερικανικές επιταγές, θέτει τα μεγαλύτερα εμπόδια στο σχέδιο, αφετέρου ως έμμεση έκφραση των προθέσεων να μπει η Τουρκία στο σχέδιο κατασκευής αγωγού από τη Μαύρη Θάλασσα στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ρώσου υπουργού Ενέργειας, η Ρωσία σκοπεύει να προτείνει τη συνένωση του αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης με τον τουρκικό αγωγό Samsun-Ceyhan, αφού πρώτα η Βουλγαρία ξεκαθαρίσει τη θέση της όσον αφορά στον πρώτο. Ο Shmatko συμπλήρωσε, πως η συνέχιση του έργου του αγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολης, που έχει σκοπό την παροχή ρωσικού πετρελαίου στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης μέσω του βουλγαρικού λιμένα στη Μαύρη Θάλασσα Μπουργκάς, έχει σχεδόν σταματήσει λόγω της βουλγαρικής στάσης. Οι Βούλγαροι προσπαθούν να διαπραγματευτούν καλύτερους οικονομικούς και περιβαλλοντικούς όρους για τη χώρα τους.
Ο Ρώσος πρόεδρος Dmitry Medvedev έφτασε τη Τρίτη στη Τουρκία με σκοπό να εξομαλύνει τις σχέσεις της χώρας του στη κρίσιμη αυτή περιοχή του Νοτίου Καυκάσου, καθώς και να συνάψει συμφωνίες επί θεμάτων ενέργειας. Προσπαθώντας να ισορροπήσει τις σχέσεις της με τη Δύση, η Τουρκία κάνει προσπάθειες να προσεγγίσει τη Ρωσία και τις άλλες πρώην σοβιετικές δημοκρατίες, καθώς και τα μουσουλμανικά κράτη της Μέσης Ανατολής.
Λίγο πριν την άφιξη του Ρώσου ηγέτη, αξιωματούχοι της χώρας του ανέφεραν πως οι κρατικές εταιρίες Gazprom και Rosneft, αναμένεται να υπογράψουν σημαντικές συμφωνίες. Η Ρωσία ήδη προμηθεύει το 60% των αναγκών της Τουρκίας σε φυσικό αέριο, και υπάρχουν ανησυχίες μη τυχόν και η χώρα καταστεί εξαρτημένη από τους Ρώσους. Οι αξιωματούχοι δήλωσαν επίσης αισιόδοξοι αναφορικά με τη προοπτική μιας ρωσικής εταιρίας να κατασκευάσει το πρώτο τουρκικό πυρηνικό εργοστάσιο.
"Μόλις η βουλγαρική πλευρά αποδείξει την ετοιμότητά της να προχωρήσει το έργο, και μόλις κάνει κάποια πρακτικά βήματα, εμείς από τη πλευρά μας θα προτείνουμε τη συνένωση των δυο αγωγών" δήλωσε ο Shmatko. Το τουρκικό έργο είναι ήδη υπό κατασκευή. Ο αγωγός αξίας $1.5 δισ. που κατασκευάζεται από τη τουρκική Calik Energy και την ιταλική ENI, θα εκτείνεται 700 χιλιόμετρα μέσα από τη Τουρκία, από το λιμάνι Samsun της Μαύρης Θάλασσας έως το μεσογειακό λιμάνι Ceyhan. Η αναμενόμενη χωρητικότητα του αγωγού θα είναι 60-70 εκατομμύρια τόνοι πετρελαίου το χρόνο. Το όλο σχέδιο έχει ως σκοπό του, τη μείωση του φόρτου μεταφοράς πετρελαίου στα στενά του Βοσπόρου, από όπου διέρχονται 150 εκατομμύρια τόνοι πετρελαίου ετησίως.


Έρχεται ο τουρκομογγόλος!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τουρκικές αεροναυτικές ασκήσεις δυτικά της Κρήτης και νότια Πελοποννήσου και Κυθήρων!
ImageΤουρκικές αεροναυτικές ασκήσεις και άσκηση έρευνας-διάσωσης δυτικά της Κρήτης (!) και νότια Πελοποννήσου και Κυθήρων (!!!) πρόκειται να διεξαχθούν στις 23/05 και τις 28/06 και μάλιστα με την σφραγίδα και την έγκριση του ελληνικού κράτους (ΥΠΑ), χωρίς όμως η Άγκυρα να δέχεται τα 10 ν.μ. του ΕΕΧ! Συγκεκριμένα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ενέκρινε ΝΟΤΑΜ για συνδυασμένες ασκήσεις TASMO και SAR, εντός FIR Αθηνών. Την ίδια στιγμή ανάλογη άσκηση θα γίνει και στα ανατολικά της Κρήτης, ακριβώς στο μέσον της απόστασης Κρήτης-Κύπρου, νότια του Καστελόριζου και εκεί που εφάπτεται η ελληνική και η κυπριακή ΑΟΖ! Η έγκριση δόθηκε από ελληνικής πλευρά, από την ΥΠΑ, με την υποσημείωση ότι ο Εθνικός Εναέριος Χώρος βρίσκεται στα 10 ν.μ., αλλά οι Τούρκοι απέρριψαν και αυτή την υποσημείωση αναφέροντας σε απάντησή τους ότι τα ο ελληνικός ΕΕΧ είναι τα 6 ν.μ.! Η ελληνική πλευρά δεν επανήλθε με άρνηση έγκρισης κι έτσι θα δούμε τουρκικά μαχητικά, ελικόπτερα και πολεμικά πλοία να ασκούνται νότια της … Καλαμάτας και να παραβιάζουν τον εθνική εναέριο χώρο "στην πλάτη" των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων!
Σημειώνουμε ότι η μία άσκηση στα δυτικά της Κρήτης "εφάπτεται" των εθνικών χωρικών υδάτων. Οι ασκήσεις σχηματίζουν ένα τρίγωνο που η μία του ακμή βρίσκεται νοτιοδυτικά της Κρήτης, η άλλη δυτικά και η τρίτη νοτιοδυτικά των Κυθήρων και νότια της Πελοποννήσου.
Γιατί όμως η Άγκυρα αποφάσισε να προχωρήσει σε μία τέτοια κίνηση; Οι λόγοι είναι κυρίως δύο: Η περιοχή που θα ασκηθούν οι τουρκικές αεροναυτικές δυνάμεις βρίσκεται στην έξοδο του κρίσιμου στρατηγικά διαύλου Κυθήρων-Κρήτης, που αποτελεί την δίοδο από τα Δαρδανέλλια και το Αιγαίο προς την Κεντρική και Δυτική Μεσόγειο. Η φωτό που δημοσιεύουμε δείχνει με βέλος  το δυτικότερο σημείο των τουρκικών ασκήσεων.
Image
Δεν είναι τυχαίο ότι ο πρώην σοβιετικός στόλος της Μεσογείου διατηρούσε μέχρι το 1990 μόνιμο αγκυροβόλιο ανοικτά των Κυθήρων στα διεθνή ύδατα. Όποιος ελέγχει εκείνη την έξοδο ελέγχει ένα από τα δύο στρατηγικά «μονοπάτια» του Αιγαίου (το δεύτερο βρίσκεται μεταξύ Κρήτης και Καρπάθου-Ρόδου) τα οποία ελέγχουν την έξοδο το ένα προς την δυτική και το άλλο προς την ανατολική Μεσόγειο. Έχει μεγάλη σημασία για τις τουρκικές αεροναυτικές δυνάμεις να γνωρίσουν έναν πιθανό χώρο επιχειρήσεων τους στο μέλλον.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι δυνάμεις που θα μετάσχουν στις ασκήσεις θα «διατρήσουν» το Αιγαίο από την μικρασιατική ακτή μέχρι νότια της Πελοποννήσου.
Προχωρούν σε μία προβολή ισχύος που δεν έχουν επαναληφθεί στο παρελθόν και «ψυχολογικά» δείχνουν ότι «μπορούν να φτάσουν οπουδήποτε εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων, ακόμα και δυτικά της Κρήτης και νότια της Πελοποννήσου»!
Μάλιστα έτσι όπως διεξάγονται οι TASMO, δυτικά και ανατολικά της Κρήτης, ταυτοχρόνως, δείχνουν να θέλουν να δοκιμάσουν κάποιο σενάριο πολύ «ειδικό».



Οι Έλληνες πολιτικοί......


«Οι Έλληνες πολιτικοί δεν βλέπουν το χρέος της χώρας τους ως χρέος, αλλά ως εισόδημα»

  • Μεγάλες αλήθειες (αν και κάποιες υπερβολικές) για το "σύστημα" που έχτισαν οι πολιτικοί της χώρας και που τώρα πρέπει να πληρώσουν οι πολίτες, για να γίνουν οι ίδιοι πολιτικοί... αξιόπιστοι
  • Η ειρωνεία προς την χώρα, εξαιτίας κάποιων που κατ' επανάληψη και επί σειρά δεκαετιών σταμάτησαν κάθε πιθανότητα και κάθε προσπάθεια προς το καλύτερο...
Το πρόβλημα πολλών αναλύσεων γύρω από την ελληνική κρίση είναι ότι ελάχιστοι από αυτούς που την επιχειρούν έχουν κάποια εμπειρία από την ελληνική πραγματικότητα, κάποια συναναστροφή με τους Έλληνες πολιτικούς και τραπεζίτες, ή έστω κάποια άμεση γνώση των ελληνικών συστημάτων και της πολιτισμικής προδιάθεσης των Ελλήνων.
Προσωπικά είχα μια τέτοια εμπειρία, καθώς από το 2003 έως το 2008 ήμουν διευθύνων σύμβουλος μιας νέας αεροπορικής εταιρίας που επένδυσε €20 εκατομμύρια στη χώρα, προκειμένου να αναπτυχθούν οι αερομεταφορές με υδροπλάνα μεταξύ απομονωμένων νησιών. Επρόκειτο για μια απαραίτητη υπηρεσία, σημαντική για την οικονομία, την υγεία, και την ασφάλεια των ανθρώπων και του κράτους. Η προσπάθειά αυτή, μας έδωσε την ευκαιρία τόσο σε εμένα όσο και στους συνεργάτες μου, να έχουμε άμεση επαφή και πρόσβαση σε όλους του υπουργούς της κυβέρνησης, στους ανώτατους τραπεζικούς, στη τοπική αυτοδιοίκηση, στους γραφειοκράτες και στα ΜΜΕ. Συγχρόνως, γνωρίσαμε την ελληνική εργασιακή ηθική και κουλτούρα, καθώς και το νομικό πλαίσιο που διέπει την εργασία στη χώρα. Βρεθήκαμε όπως αποδείχθηκε, ως άλλη Αλίκη, στη χώρα των θαυμάτων.
Με βάση αυτή την εκτεταμένη εμπλοκή μου στην ελληνική πραγματικότητα, μπορώ να συμπεράνω πως δεν υπάρχει λύση διάσωσης της Ελλάδας επειδή οι Έλληνες και τα απραγματοποίητα πιστεύω τους, όπως και οι πρακτικές τους, δεν διορθώνονται με οποιαδήποτε προσπάθεια διάσωσης.
Κατ`αρχάς, ολόκληρο το πολιτικό και οικονομικό τους σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να ξεζουμίζει τις ξένες επενδυτικές προσπάθειες. Να αποσπά χρήματα από τις ξένες τράπεζες και τα άλλα κράτη. Στη πραγματικότητα, το χρέος, η οικονομική βοήθεια, η χρηματοδότηση της ανάπτυξης, και η προσαρμογή των άλλων στο δυσλειτουργικό τους σύστημα, αποτελεί μέρος του επιχειρηματικού τους σχεδίου. Οι πολιτικοί τους δεν αντιμετωπίζουν το χρέος ως τέτοιο, αλλά μάλλον ως εισόδημα. Το ελληνικό κράτος δέχεται χρήματα που δεν μπορεί, δεν θέλει, και δεν έχει καμία πρόθεση να επιστρέψει. Είναι ένα υβριδικό είδος, που συνδυάζει το κόλπο της πυραμίδας (Ponzi scheme), τον ζητιάνο, και τον εξαρτημένο συγγενή.
Σκεφτείτε το. Στην επιφάνεια, δέχονται λεφτά με την υπόσχεση να δράσουν ανάλογα, και να τα επιστρέψουν με τόκο, λειτουργώντας ως καλοί διαχειριστές των χρημάτων. Όμως, τα όποια χρήματα επιστρέφουν, τους έχουν ήδη ξαναδοθεί ως άλλο δάνειο. Στο τέλος δεν έχουν άλλον να μυήσουν, οπότε το όλο σχέδιο καταρρέει. Αυτό είναι το κλασικό Ponzi scheme (πυραμίδα). Όπως άλλωστε φαίνεται και από το κατά κεφαλή ΑΕΠ, καμία παραγωγικότητα δεν δημιουργείται από τα δανεισμένα χρήματα, που όμως θα ήταν απαραίτητη για την αποπληρωμή του δανείου, και έτσι, όπως όλοι οι καταχρεωμένοι άνθρωποι, συνεχίζουν να δανείζονται προκειμένου να επιβιώσουν μέχρις ότου χρεοκοπήσουν ή πάνε φυλακή.
Όπως κάποιοι ζητιάνοι, σου ζητάνε οικονομική βοήθεια επειδή είναι φτωχαδάκια σε δύσκολη κατάσταση και χρειάζονται λεφτά για να αντιμετωπίσουν τις βασικές τους ανάγκες. Απλώς έκαναν κάποια ανθρώπινα λάθη και η τύχη τους, τους εγκατέλειψε. «Δεν φταίω εγώ, φταίει το προηγούμενο κόμμα. Απλά χρειάζομαι μια μικρή βοήθεια για να γυρίσει η τύχη μου». Στη πραγματικότητα όμως, μόλις πάρουν τα λεφτά στα χέρια τους, οι πολιτικοί τα ξοδεύουν για να αγοράσουν ψήφους, και μάλιστα δημιουργούν ψεύτικους μηχανισμούς μέσω των οποίων διοχετεύουν χρήματα στους κομματικούς πάτρωνες ή στις δικές τους τσέπες. Είναι όπως ο ζητιάνος που σπεύδει να αγοράσει οινοπνευματώδη, μόλις μαζέψει αρκετά λεφτά. Καμιά δηλαδή διάθεση για να αγοράσει τρόφιμα ή να πληρώσει το νοίκι. Η εστίαση του είναι στο επόμενο «φτιάξιμο». Κρατήσου στην εξουσία, κρατήσου φτιαγμένος!
Η αλήθεια είναι πως η Ελλάδα θα πρέπει να απομακρυνθεί από την ΕΕ. Για να σωθεί η Ελλάδα από κάποια μόνιμη βλάβη, και για να ισχυροποιηθεί η ΕΕ, θα πρέπει να χωρίσουν οι δρόμοι τους. Η γενική αντίληψη είναι πως η διάσωση της Ελλάδας κρατάει την Ένωση ισχυρή. Για παράδειγμα, οι ΗΠΑ δεν θα έδιωχναν την Αλάσκα αν παρουσίαζε κάποια άσχημη οικονομική διαχείριση…
Όμως η ΕΕ δεν είναι ΗΠΑ. Αν θέλει να έχει δυνατό νόμισμα και οντότητα, θα πρέπει να δείξει σε αυτές τις τριτοκοσμικές οικονομίες όπως την Ελλάδα, ότι δεν παίζει με τους κανόνες και δεν δέχεται τέτοιες συμπεριφορές. Είναι ήδη πολύ αργά για συμβουλές και χαρτζιλίκια.
Το να πιστεύουμε πως η οικονομική διάσωση της Ελλάδας θα πετύχει, είναι μια θεμελιώδης πλάνη. Οι διασώσεις είναι στέρεες, όταν η οντότητα που είναι να σωθεί, μπορεί να σωθεί. Στην περίπτωση της Ελλάδας, τα δισεκατομμύρια της ΕΕ, είτε 60 είτε 200, θα έχουν τελικά την ίδια κατάληξη που είχαν τα €20 εκατομμύρια που επενδύσαμε εμείς στη προσπάθειά μας να βοηθήσουμε την πανέμορφη αυτή χώρα.
Αν θέλετε να σώσετε την Ελλάδα, διώξτε την.
Steven R. Earle (National Post of Canada- Financial Post)
Πηγή


Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More