21.5.11

Ελληνικές πατριωτικές θέσεις!



ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!

Μέσα στην τραγικότητα των στιγμών που βιώνουμε με τα διαλυτικά φαινόμενα του κράτους και την ανασφάλεια να γυρεύει ζωές Ελλήνων οφείλουμε να σκεφτούμε ότι κάποτε υπήρχαν κάποιοι ιεροί όρκοι που έδεναν άρχοντες και λαό με ακατάλυτους δεσμούς και υποχρεώσεις έναντι του Ελληνικού Έθνους. Όρκοι που σφυρηλατούσαν την εθνική μας ενότητα, την Πίστη προς την Πατρίδα και την εξάλειψη κάθε πιθανότητας να σφετεριστούν τις πατρώες αρχές και αξίες πολίτες ανάξιοι ή και ξένα σώματα προς την εθνική κοινότητα.

Ορκιζόμασταν λοιπόν όταν βρισκόμασταν στις τάξεις του Ενδόξου Ελληνικού Στρατού να φυλάττουμε Πίστη στην Πατρίδα. Να κρατούμε δηλαδή τους εχθρούς της μακριά από τα τείχη της Πολιτείας. Να υπακούμε στο σύνταγμα, τους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους. Μέχρις ότου η πολύ συνταγματικότητα έφερε στους νόμους την εξαχρείωση ανήθικων νομοθετών και το κράτος του καθεστώτος άρχισε να αψηφά τον πολίτη.

Ορκιζόμασταν ακόμη υποταγή στους ανωτέρους μας που λογοδοτούσαν μονάχα σε Θεό και Πατρίδα. Να εκτελούμε πρόθυμα και αδιαμαρτύρητα τις διαταγές τους που αφορούσαν όλους μας δίχως διακρίσεις και ξένες προς τη φυλή μας επιδιώξεις. Ορκιζόμασταν ακόμη να υπερασπίζουμε με πίστη και αφοσίωση τις σημαίες όσο ζούμε και στάζουν αίμα τα κορμιά μας, τα άκτιστα τείχη της Πατρίδος. Να μην τις εγκαταλείψουμε ποτέ ούτε να τις αποχωριστούμε. Να είμαστε φύλακες των στρατιωτικών νόμων ως πιστοί και φιλότιμοι στρατιώτες.

Ήρθαν όμως κατόπιν ανάποδοι και δίσεκτοι χρόνοι που φέρανε στην Αρχή του Ελληνικού Κράτους ανθρώπους αδύναμους, ριψάσπιδες και άσχετους με τη φυλή μας. Διατηρήσανε βέβαια όλοι τους ένα κοινό στοιχείο ως ανίερη κληρονομιά από τις σκοτεινές σελίδες της ιστορίας μας. Σαν γνήσιοι πολιτικάντηδες φρόντισαν να παραγκωνίσουν τους στρατιωτικούς και στην συνέχεια να τους φθείρουν με τον τυχοδιωκτισμό των μεγάλων θέσεων που περνούν από κομματικούς διαδρόμους. Όμως το αποτέλεσμα της φθοράς της ελληνικής κοινωνίας θα ήταν αβέβαιο αν δεν φρόντιζαν να διαπεράσει το μικρόβιο της εφήμερης βολής και του αφελληνισμού της Πατρίδος ολόκληρη την λαϊκή διαστρωμάτωση.

Αυτό επιχείρησαν πολιτικά βαρίδια που γέμισαν την εξουσία και τους θεσμούς του καθεστώτος με επίορκους και με υποκριτές που εξαγόρασαν τη στρατιωτική τους θητεία ή την πραγματοποίησαν υπό τον τύπο ολιγοήμερων διακοπών. Οι ταγοί αυτοί δεν είναι καν σε θέση να αντιληφτούν την έννοια και την μυσταγωγία της υπηρεσίας του εθνικού συμφέροντος και της υποταγής στην Πατρίδα. Δεν μπορούν να προασπίσουν την κοινωνική ασφάλεια και δεν πρόκειται ποτέ να λογοδοτήσουν απέναντι στο Θεό και τους Έλληνες διότι δεν πιστεύουν στις αλήθειες και τις αξίες του Γένους μας.

Ο Ελληνικός λαός όμως δεν γίνεται να ακολουθήσει στον δρόμο του αφελληνισμού και της υλιστικής και ηθικής εξαχρείωσης ανθρωπάρια που είναι επίορκοι, υποκριτές και ριψάσπιδες. Δεν γίνεται να εγκαταλείψουν την Πατρίδα τους σ’ αυτούς που θέλουν να την παραδώσουν σε χέρια βάρβαρων με κατώτερα και απάνθρωπα ένστικτα που πιστεύουν όλοι μαζί, ηγετίσκοι, εισβολείς και πρόσκαιροι παγκόσμιοι «κυβερνήτες», ότι είναι αναλώσιμη ύλη η λευτεριά, η ανθρώπινη ζωή του λαού μας και η ηγεμονική φύση του ελληνισμού μας.

Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να βγάλουμε από τη ζωή μας τα συστατικά στοιχεία της ελληνικής βιοθεωρίας που περικλείει ο Ιερός Στρατιωτικός Όρκος. Πρέπει δηλαδή να κρατήσουμε σφιχτά μέσα μας και να επανεντάξουμε στην καθημερινότητά μας την Πίστη, την Αφοσίωση και το Φιλότιμο του Έλληνα για την Εθνική Κοινότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη των Ελλήνων.

Να παύσουμε να παραδινόμαστε στην λήθη των παθημάτων μας από εφήμερους και σάπιους καθοδηγητές. Κι αυτά από το καθεστώς μικρών και πουλημένων πολιτικάντηδων που βαλθήκανε να φτιάξουνε μια ψεύτικη Ελλάδα δίχως Έλληνες για την υπηρέτηση των μισελληνικών σκοπιμοτήτων του διεθνούς σιωνισμού των γνωστών λεσχών και των μυστικών διακρατικών και υπουργικών συσκέψεων. Με μια απάνθρωπη και ανθελληνική αλληλουχία που πέρασε διαδοχικά από τα χτυπήματα στη γλώσσα και την ιστορία σ’ εκείνα στην οικονομία και την εθνική κυριαρχία και στη συνέχεια από την ανήθικη καλλιέργεια ενοχικών και φοβικών συνδρόμων έως και αδιαφορίας για τις ζωές που σπαταλιούνται άδικα και ανήθικα.

Ήρθε λοιπόν πια ο καιρός να θυμηθούμε τους παλιούς όρκους για τη φύλαξη της Πατρίδος, της Σημαίας και των Ελλήνων. Ήρθε η ώρα να επαναστατήσουμε και να επιβάλουμε την θέση πως υπεράνω όλων είναι η Ελλάς. Να βγούμε στην αντεπίθεση και να ορθώσουμε γνήσια και ελληνική αντίσταση. Να καθαρίσουμε το κράτος από την καθεστωτική σαπίλα και να αποδώσουμε την Ελλάδα σ’ αυτούς που της χαρίζουν αγόγγυστα πίστη και αφοσίωση, φιλότιμο και το ίδιο το Αίμα τους http://www.youtube.com/watch?v=mJCSb-Ve-gU&feature=player_embedded. Στους Έλληνες και μόνο με τον ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό στην κεφαλή του Έθνους.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com/


Για τον ΠΡΟ - ΠΟ Παπουτσή!

«Φώναζε “κλέφτης – κλέφτης”, τι να έκανα;» – Eξοργιστική δικαιολογία του Αφγανού που δολοφόνησε τον 44 χρονο Καντάρη!


 
«Φώναζε “κλέφτης κλέφτης”, τι να έκανα;».
Αυτή την εξήγηση για τη στυγερή δολοφονία του 44χρονου οικογενειάρχη, Μανώλη Καντάρη, έδωσε σε αλλοδαπό καταστηματάρχη ο ένας εκ των δύο Αφγανών κατηγορουμένων για την υπόθεση, όταν εκείνος τον επέκρινε ότι σκότωσαν έναν άνθρωπο για μία βιντεοκάμερα.
Το στοιχείο αυτό, όπως και άλλα που δεν είχαν γίνει γνωστά, περιέχεται στη δικογραφία για το φονικό στο κέντρο της Αθήνας, φονικό για το οποίο οι δύο κατηγορούμενοι έλαβαν σήμερα προθεσμία από τον ανακριτή για να απολογηθούν την Τετάρτη το πρωί.
Σύμφωνα με τη δικογραφία της υπόθεσης, προκύπτει πως οι τρεις δράστες -εκ των οποίων ο ένας καταζητείται- παρακολούθησαν τον άτυχο 44χρονο αμέσως μόλις κατέβηκε από το σπίτι του και ότι επίσης εκτός από την κάμερα τού πήραν και χρήματα από το πορτοφόλι, το οποίο έψαξαν όταν το θύμα ήταν ήδη αιμόφυρτο στο έδαφος.
Στα στοιχεία, που έχουν συγκεντρωθεί, περιλαμβάνεται υλικό από κάμερες ασφαλείας, που βρίσκονται σε επτά διαφορετικά σημεία στην περιοχή.
Τέσσερις μέρες μετά τη δολοφονία, στις 14 Μαϊου, λαμβάνοντας καταθέσεις από κατοίκους, οι αστυνομικοί εξέτασαν και έναν αλλοδαπό καταστηματάρχη, ο οποίος τους είπε πως μετά το τραγικό γεγονός ο ένας εκ των δραστών πήγε στο μαγαζί του την κάμερα του Καντάρη λέγοντάς του πως θα περνούσε κάποιος να την πάρει.
Όταν ο καταστηματάρχης τον επέκρινε πως αφαίρεσαν μία ζωή για την κάμερα, ο Αφγανός του είπε πως μαχαίρωσαν τον 44χρονο επειδή φώναζε «κλέφτης κλέφτης», προσθέτοντας: «Τι να έκανα;».
Στις 16 Μαϊου η Ασφάλεια δέχθηκε τηλεφώνημα αγνώστου, ο οποίος τους έδωσε τον αριθμό του κινητού ενός εκ των δραστών.
Για τη στυγερή δολοφονία του 44χρονου, ο Εισαγγελέας έχει απαγγείλει κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση, απλή συνέργεια σε αθρωποκτονία και ληστεία από την οποία προήλθε θάνατος, κατά συναυτουργία, καθώς και για παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ


Η Θράκη έχει παραδοθεί στους τουρκομογγόλους!

ΜΕΙΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΡΘΗΤΗ!

Εφ. Αντιφωνητής 16-5-2011.

Μειράκια στά χέρια τοῦ Πορθητῆ.
Στα πλαίσια τοῦ βαθμιαίου ἐκτουρ-κισμοῦ τῆς Θράκης μας, ἡ γειτονική μας σύμμαχος κάνει τά πάντα, χωρίς νά συναντᾶ κάποιαν ἀποφασιστική ἀντίδραση ἀπό ἑλληνικῆς πλευρᾶς. Χαρακτηριστικό τῆς κατάστασης αὐτῆς εἶναι τό πρόσφατο ταξίδι 46 Τούρκων μαθητῶν πού ἦρθαν ἀπό τήν Κωνσταντινούπολη στή Ροδόπη «γιά νά συσφίξουν τίς σχέσεις μέ τά ἀδέρφια τῆς Δυτικῆς Θράκης». Ἡ ἐπίσκεψη ἔγινε μέ τή χορηγία τῆς ἑταιρείας τηλεφωνίας TURKCELL στίς 5-9 Μαΐου καί συνόδεψε τά παιδιά ὁ γενικός διευθυντής τοῦ τουρκικοῦ ὑπουργείου Παιδείας, Μουράτ Μπε-ημπαλτά. Τό πρόγραμμα λέγεται «Γέφυρες Καρδιᾶς» καί ἀφοροῦσε τή …γέφυρα ἀπό τήν Πόλη στά Ἀρριανά, στόν Ἴασμο καί στήν Μύκη τῆς Ξάνθης.
Στή διάρκεια τῆς ἐπίσκεψης ἡ μαθητική ἀποστολή ἀκολούθησε πρόγραμμα τυπικά …τουρκικό: Ἐπισκέφθηκαν ΟΛΟΥΣ τούς ἀπα-γορευμένους ἀπό τά ἑλληνικά δικαστήρια συλλόγους, τόν τάφο τοῦ φασίστα Σαδίκ, τό Προξενεῖο στήν Κομοτηνή, τά μαγαζάκια πού αὐτό ἔχει στήσει ὡς «μειονοτικούς φορεῖς» κτλ. Καί φυσικά οἱ μειονοτικοί δήμαρχοι δεξιώθηκαν τήν ἀποστολή μέ χρήματα τῶν Ἑλλήνων δημοτῶν καί φορολογουμένων. ἀλλοίμονο, ἡ φιλοξενία εἶναι παραδοσιακή ἀρετή τῶν Ἑλλήνων…

Τώρα τό τί ἀκριβῶς ἐξυπηρετήθηκε μέ τό ταξίδι αὐτό δέν εἶναι ἀνάγκη νά τό πολυψειρίσουμε. Θά σᾶς περι-γράψουμε μόνο ἕνα σκηνικό, ἀπό τό χάτιμ τῆς Φιλύρας, τό Σάββατο 7/5/2011, ὅπου ἔτυχε νά παραστοῦν οἱ καλεσμένοι «μας». Πῆρε λοιπόν τόν λόγο ὁ προαναφερθείς συνοδός καί γενικός διευθυντής τοῦ ὑπουργείου Παιδείας Μουράτ Μπεημπαλτά καί εἶπε ἀπευθυνόμενος στά παιδάκια τοῦ χωριοῦ: «…Ἀπό τά βάθη τῆς καρδιᾶς μας πιστεύουμε ὅτι ἡ μητέρα πατρίδα καί ἡ πατρίδα τῶν προγόνων εἶναι σάν τό νύχι μέ τό κρέας, ἀδιαχώριστα. Καί πάντα ἐσεῖς πού ζεῖτε στήν πατρίδα τῶν προγόνων εἶστε στήν καρδιά μας, στό μυαλό μας (…) Τά ἀγαπημένα μας παιδιά, ὡς παιδιά τοῦ Πορθητῆ, μνημόνευσαν τόν Πορθητή. Ἐγώ στά ἀγαπημένα μας παιδιά θέλω νά δώσω μιά σύντομη συμβουλή. Ἔγραφε ὁ ποιητής: Μά γιατί ἀκόμα παίζεις, εἶσαι σέ ἡλικία γιά ἔρωτα, εἶσαι στήν ἡλικία πού ὁ Πορθητής κατέλαβε τήν Κωνσταντινούπολη! Δηλαδή, ἀγαπητοί νέοι, ἀπό τώρα καί πέρα αὐτά νά κάνετε. Ὅσο μπορεῖτε κρατῆστε τίς θεμελιώδεις ἀξίες τοῦ ἔθνους μας στήν καρδιά σας, στό μυαλό σας, στήν ἐμφάνισή σας καί στίς κινήσεις σας (…) Αὐτό τό ἔθνος πού ἔβγαλε τόν ἔνδοξο ἄνθρωπο, δηλαδή τόν Σουλτάνο Πορθητή, πού προχωρώντας μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ πρός τήν Ἁγία Σοφία κήρυξε πώς ὅλοι οἱ ἄνθρωποι εἶναι ἴσοι…»
Ἔτσι λοιπόν ἔχουμε ἕνα κυβερνητικό στέλεχος τῆς Τουρκίας νά ἔρχεται σέ ἐκπαιδευτική δῆθεν ἀποστολή στή Θράκη καί νά παρουσιάζει στά παιδιά τῆς μειονότητας ὡς ὑπόδειγμα τόν …σουλτάνο Μωάμεθ καί νά τ’ ἀποκαλεῖ παιδιά του! Προσπερνῶ τήν προσβολή μέσα στά μοῦτρα μας, καί μένω λίγο στό πρότυπο πού προτείνει στά παιδιά. Ποιές ἀρετές του θά μποροῦσαν ἄραγε νά χρησιμεύσουν; Μήπως ἡ φιλανθρωπία πού ἔδειξε στήν κατάκτηση τῆς Πόλης, σφάζοντας 30.000 ἀμάχους; Μήπως ὁ πνευματώδης τρόπος μέ τόν ὁποῖο τό 1470 ἔταξε στόν Ἑνετό κυβερνήτη τῆς Χαλκίδας νά τοῦ παραδώσει τήν πόλη μέ ἀντάλλαγμα νά τοῦ ἀφήσει τό κεφάλι στούς ὤμους του καί μετά τόν ἔκοψε μέ πριόνι στά δύο; Ἤ μήπως τίς διαβόητες σχέσεις πού εἶχε μέ ἀγοράκια καί ἄντρες; Τό περιστατικό μετά τήν Ἅλωση, μέ τόν προσκηνυμένο Κωνσταντινουπολίτη Δούκα, Λουκά Νοταρά, πού τόν ἔβρισκε πολύ σωματώδη γιά τά γοῦστα του καί τελικά τοῦ ζήτησε τά δυό του ἀγόρια (10 καί 12 ἐτῶν), τό ἀγνοεῖ ὁ Μπεημπαλτά; Γιατί δέν τό εἶπε στά παιδάκια; Γιατί δέν εἶπε ὅτι τελικά τά ἀποκεφάλισε μπροστά στόν πατέρα τους πρίν κόψει κι ἐκείνου τό κεφάλι, θά ἦταν μία ὡραία ἱστορία τουρκικοῦ πολιτισμοῦ καί ἀντιπροσωπευτική τῶν σχέσεων τοῦ ἔνδοξου ἐκείνου Τούρκου μέ τά παιδιά…
Φτάνει μέ τό τουρκοειδές καί τά βίτσια του. Τό μεῖζον θέμα μας εἶναι τό ξέφραγο ἀμπέλι πού λέγεται Ἑλλάδα. Τό περιστατικό, πού ἀποκλειστικά σᾶς ἐκθέσαμε, σίγουρα δέν ἦταν τό μοναδικό. Θά ὑπάρξει ποτέ κάποιος ἔλεγχος σέ ὅσα γίνονται καί λέγονται μέ τούς ἐξ Ἀνατολῶν ἐπισκέπτες; Ἤ θά συνεχίσει αὐτός ὁ κατήφορος πού ἀποθρασσύνει τούς Τούρκους ἐθνικιστές καί ἀποθαρρύνει ὅλους τούς νομιμόφρονες καί φιλήσυχους κατοίκους τῆς Θράκης; Θά ἀφεθοῦμε κι ἐμεῖς ὡς μειράκια στίς ὀρέξεις τοῦ κάθε νεοθωμανοῦ;
Τό τί πρέπει νά γίνει ὅλοι τό ξέρουν ἀλλά ποιός τό κάνει; Τό ἔκανε πάντως ὁ πολιτευτής (ΝΔ) τοῦ Ἕβρου Ἄκης Γεροντόπουλος. Εὑρισκόμενος (8/5/11) στό Μέγα Δέρειο σέ χάτιμ, ἀποχώρησε ἀπό αὐτό μόλις ἐμφανί-στηκε ὁ τουρκομουφτής Κομοτηνῆς Ἰμπραήμ Σερήφ (ἔβγαλε μάλιστα καί σχετική ἀνακοίνωση τονίζοντας τά λησμονημένα αὐτονόητα). Σημει-ωτέον πώς παρίσταντο ἐπίσης ὁ ὑποπρόξενος Κομοτηνῆς Φατίχ Ἀκαρτζά καί …Ἀλβανοί ἀπό τα Σκόπια.


Και τον έστειλαν στο σπίτι του...

Τουρκία: "Μας απείλησε ότι θα μας βυθίσει ο Έλληνας Α/ΓΕΕΘΑ"!

Ένα τιμητικό για τον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ στρατηγό Δημήτρη Γράψα τηλεγράφημα των ΗΠΑ που αποκαλύπτει το Wikileaks φέρει τον πρώην ανώτατο Έλληνα αξιωματικό να απειλεί με βύθιση το νορβηγικό ερευνητικό σκάφος Malene Ostervold και το τουρκικό συνοδό του πλοίο όταν στις 13 Νοεμβρίου 2008 έκανε έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα δυτικά της Κύπρου.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το defencenet.gr ο τότε αρχηγός ΓΕΕΘΑ, λίγους μήνες αργότερα το καλοκαίρι του 2009 είχε προβεί σε πλήρη πολεμική προετοιμασία στο Αιγαίο, θεωρώντας ότι η Τουρκία, ετοιμαζόταν για "θερμό" επεισόδιο.
Ένα επεισόδιο που παραλίγο να γίνει όταν κάποιοι από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας διέρρευσαν την αποστολή ειδικών δυνάμεων σε βραχονησίδες του Αιγαίου και τουρκικό τηλεοπτικό συνεργείο έσπευσε να κινηματογραφήσει την αλλαγή φρουράς σε μικρό νησί ανατολικά της Ρόδου για να "τεκμηριώσει" την αποστολή ελληνικού Στρατού σε νησιά του Αιγαίου κατά παράβαση των συνθηκών.
Στο τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Άγκυρα αναφέρεται ότι στις 13 Νοεμβρίου του 2008 όταν το νορβηγικό Malene Ostervold πραγματοποιούσε έρευνες στην ελληνική υφαλοκρηπίδα για λογαριασμό της Τουρκίας, συνοδεία μάλιστα και τουρκικής φρεγάτας.
Η Ελλάδα αντέδρασε με διαβήματα και αφού έγινε προειδοποίηση ότι τα σκάφη βρίσκονταν σε ελληνικά ύδατα, απέπλευσαν και τα δύο για τα τουρκικά νερά.
Λίγες ημέρες μετά τις προκλήσεις υπήρξε συνάντηση του τούρκου υφυπουργού Εξωτερικών Χαϊντάρ Μπερκ με τον αμερικανό επιτετραμένο στην Άγκυρα Ντάγκλας Σίλιμαν. Στη συνάντηση σύμφωνα με το Wikileaks o τούρκος υφυπουργός “κατήγγειλε” ότι το ελληνικό πλοίο του πολεμικού ναυτικού που έσπευσε στην περιοχή πλησίασε στα 50 μέτρα το νορβηγικό ερευνητικό και απείλησε να το βυθίσει. Πρόσθεσε δε ότι το ελληνικό σκαφος “παρενοχλούσε” το νορβηγικό ως τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Η κυβέρνηση της συμφοράς ασχολείτε μόνο με το πως θα πληρώσει τους διεθνείς τοκογλύφους!

ΞΕΣΑΛΩΣΑΝ!

Ξεσάλωσαν !
Ὁ τίτλος εἶναι στ’ ἀλήθεια μετριοπαθής. Τό τί γίνεται πιά στή Θράκη ἀπό ἐκδηλώσεις, τελετές, συναντήσεις, ἐπισκέψεις καί ὅ,τι ἄλλο βάζει ὁ νοῦς σας στήν κατεύθυνση τοῦ ἐκτουρκισμοῦ τοῦ τόπου, ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ! Καπάκι μᾶς ἔρχεται στίς 21/5 ἡ σύζυγος τοῦ Ἐρντογάν (!) γιά τό…σουνέτ τοῦ ἐγγονοῦ τοῦ Σαδίκ! ΕΛΕΟΣ! Μήπως πρέπει ν’ ἀρχίσουμε νά μηνύουμε τίς δικές μας Ἀρχές πού δέν ἀντιδροῦν; Ξεκινώντας ἀπό τά ὑπουργεῖα, τήν Τοπική Αὐτοδιοίκηση, τούς ὑπηρεσιακούς παράγοντες κτλ;

Προσέξτε τήν ἀνωτέρω φωτογραφία ἀπό τή Γερμανία (7-5-2011) στή γιορτή γιά τά 20 χρόνια τοπικοῦ παραρτήματος τοῦ Συλλόγου Ἀλληλεγγύης Τούρκων Δυτικῆς Θράκης. Μεγάλη φωτογραφία τοῦ Σαδίκ, τά παιδιά νά κρατᾶνε τήν τούρκικη σημαία καί κείνην τῆς ἀνεξάρτητης Θράκης, καί τό ρεπερτόριο πού ὅλοι φανταζόμαστε… Νομίζετε ὅτι αὐτά γίνονται μόνον ἐκτός Ἑλλάδος;


Η αιώνια Ελληνική γλώσσα!



Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις… είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (Bιβλίο Γκίνες)

Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ' αυτήν δεν υπάρχουν όρια.
(Μπιλ Γκέιτς, Microsoft)

Η Ελληνική και η Κινέζικη… είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και.....στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από την μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική.
(Francisco Adrados, γλωσσολόγος).

Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από τον βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον.

Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική γλώσσα μας διδάσκει συνεχώς πως να γράφουμε σωστά. Μέσω της ετυμολογίας, μπορούμε να καταλάβουμε ποιός είναι ο σωστός τρόπος γραφής ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει.

Το «πειρούνι» για παράδειγμα, για κάποιον που έχει βασικές γνώσεις Αρχαίων Ελληνικών, είναι προφανές ότι γράφεται με «ει» και όχι με «ι» όπως πολύ άστοχα το γράφουμε σήμερα. Ο λόγος είναι πολύ απλός, το «πειρούνι» προέρχεται από το ρήμα «πείρω» που σημαίνει τρυπώ-διαπερνώ, ακριβώς επειδή τρυπάμε με αυτό το φαγητό για να το πιάσουμε.

Επίσης η λέξη «συγκεκριμένος» φυσικά και δεν μπορεί να γραφτεί «συγκεκρυμμένος», καθώς προέρχεται από το «κριμένος» (αυτός που έχει δηλαδή κριθεί) και όχι βέβαια από το «κρυμμένος» (αυτός που έχει κρυφτεί). Άρα το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ) όχι μόνο δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας.

Επιπλέον η ορθογραφία με την σειρά της μας βοηθάει αντίστροφα στην ετυμολογία αλλά και στην ανίχνευση της ιστορική πορείας της κάθε μίας λέξης. Και αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την καθημερινή μας νεοελληνική γλώσσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι η γνώση των Αρχαίων Ελληνικών.

Είναι πραγματικά συγκλονιστικό συναίσθημα να μιλάς και ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς τι ακριβώς λές, ενώ μιλάς και εκστομίζεις την κάθε λέξη ταυτόχρονα να σκέφτεσαι την σημασία της.

Είναι πραγματικά μεγάλο κρίμα να διδάσκονται τα Αρχαία με τέτοιον φρικτό τρόπο στο σχολείο ώστε να σε κάνουν να αντιπαθείς κάτι το τόσο όμορφο και συναρπαστικό.

Η ΣΟΦΙΑ

Στην γλώσσα έχουμε το σημαίνον (την λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε και εμπρός να είναι έτσι. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.

Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πει «Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο».

Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης, «Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γή +έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.

Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).

Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για την σκέψη.

Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα, σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» – ελαττώνει σαν ανθρώπους – και μας φθίνει μέχρι και τη υγεία μας. Και φυσικά όταν θέλουμε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει πως το λέμε; Μα φυσικά «άφθονο».

Έχουμε την λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έρθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι ένα φρούτο ούτε άγουρο ούτε σαπισμένο, και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της. Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή δεν μπορούμε να το απολαύσουμε.

Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά . Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις την δυνατότητα να πάς όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία…

Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). Άρα για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και ιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με την σωματική μας υγεία.

Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο…

Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη Λατινική λέξη για το άγαλμα (που άλλο από Λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε σαν λέξη, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο. Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.

Είναι προφανής η σχέση που έχει η γλώσσα με την σκέψη του ανθρώπου. Όπως λέει και ο George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984», απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη. Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις.

«Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, εθνικός ποιητής των Ρουμάνων.

Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού. Το να μιλάς σωστά σημαίνει να σκέφτεσαι σωστά, να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ

Η Ελληνική φωνή κατά την αρχαιότητα ονομαζόταν «αυδή». Η λέξη αυτή δεν είναι τυχαία, προέρχεται από το ρήμα «άδω» που σημαίνει τραγουδώ.

Όπως γράφει και ο μεγάλος ποιητής και ακαδημαϊκός Νικηφόρος Βρεττάκος:

«Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φώς θα ελιχθώ προς τα πάνω, όπως ένα ποταμάκι που μουρμουρίζει. Κι αν τυχόν κάπου ανάμεσα στους γαλάζιους διαδρόμους συναντήσω αγγέλους, θα τους μιλήσω Ελληνικά, επειδή δεν ξέρουνε γλώσσες. Μιλάνε Μεταξύ τους με μουσική».

Ο γνωστός Γάλλος συγγραφεύς Ζακ Λακαρριέρ επίσης μας περιγράφει την κάτωθι εμπειρία από το ταξίδι του στην Ελλάδα: «Άκουγα αυτούς τους ανθρώπους να συζητούν σε μια γλώσσα που ήταν για μένα αρμονική αλλά και ακατάληπτα μουσική. Αυτό το ταξίδι προς την πατρίδα – μητέρα των εννοιών μας – μου απεκάλυπτε έναν άγνωστο πρόγονο, που μιλούσε μια γλώσσα τόσο μακρινή στο παρελθόν, μα οικεία και μόνο από τους ήχους της. Αισθάνθηκα να τα έχω χαμένα, όπως αν μου είχαν πει ένα βράδυ ότι ο αληθινός μου πατέρας ή η αληθινή μου μάνα δεν ήσαν αυτοί που με είχαν αναστήσει».

Ο διάσημος Έλληνας και διεθνούς φήμης μουσικός Ιάνης Ξενάκης, είχε πολλές φορές τονίσει ότι η μουσικότητα της Ελληνικής είναι εφάμιλλη της συμπαντικής.

Αλλά και ο Γίββων μίλησε για μουσικότατη και γονιμότατη γλώσσα, που δίνει κορμί στις φιλοσοφικές αφαιρέσεις και ψυχή στα αντικείμενα των αισθήσεων. Ας μην ξεχνάμε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν ξεχωριστά σύμβολα για νότες, χρησιμοποιούσαν τα ίδια τα γράμματα του αλφαβήτου.

«Οι τόνοι της Ελληνικής γλώσσας είναι μουσικά σημεία που μαζί με τους κανόνες προφυλάττουν από την παραφωνία μια γλώσσα κατ’ εξοχήν μουσική, όπως κάνει η αντίστιξη που διδάσκεται στα ωδεία, ή οι διέσεις και υφέσεις που διορθώνουν τις κακόηχες συγχορδίες», όπως σημειώνει η φιλόλογος και συγγραφεύς Α. Τζιροπούλου-Ευσταθίου.

Είναι γνωστό εξάλλου πως όταν οι Ρωμαίοι πολίτες πρωτάκουσαν στην Ρώμη Έλληνες ρήτορες, συνέρρεαν να αποθαυμάσουν, ακόμη και όσοι δεν γνώριζαν Ελληνικά, τους ανθρώπους που «ελάλουν ώς αηδόνες».

Δυστυχώς κάπου στην πορεία της Ελληνικής φυλής, η μουσικότητα αυτή (την οποία οι Ιταλοί κατάφεραν και κράτησαν) χάθηκε, προφανώς στα μαύρα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Να τονίσουμε εδώ ότι οι άνθρωποι της επαρχίας του οποίους συχνά κοροϊδεύουμε για την προφορά τους, είναι πιο κοντά στην Αρχαιοελληνική προφορά από ότι εμείς οι άνθρωποι της πόλεως.

Η Ελληνική γλώσσα επεβλήθη αβίαστα (στους Λατίνους) και χάρη στην μουσικότητά της.

Όπως γράφει και ο Ρωμαίος Οράτιος «Η Ελληνική φυλή γεννήθηκε ευνοημένη με μία γλώσσα εύηχη, γεμάτη μουσικότητα».


Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More