5.5.11

Υπουργείο ανθελληνικής παιδείας!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!

Το υπουργείο παιδείας για άλλη μια φορά ξαναχτυπά.
Η καλύτερη ηλικία για να σου περάσουν κάποιοι κάποια μηνύματα ότι η Ελλάδα πρέπει να γίνει πολυπολιτισμικό κράτος και ότι δεν πρέπει να αγαπάς την πατρίδα σου είναι όταν είσαι μικρό παιδί.
Οι προσπάθειες αυτής της χειραγώγησης φαίνεται στο εν λόγω τεστ που βάζουν στα παιδιά μας στα μαθηματικά της στ΄ δημοτικού.
Τα διάφορα πονηρά μηνύματα που κρύβονται πίσω από αυτό το τεστ εγκυμονούν κινδύνους για την εθνική συνείδηση των αυριανών Ελλήνων πολιτών.
Γιατί δεν ανέφεραν τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης και της Μικράς Ασίας ως παράδειγμα της άσκησης ;
Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό και παρακαλούμε να ενημερωθούν όλοι οι Έλληνες.
Από το βιβλίο των μαθηματικών της ΣΤ τάξης του Δημοτικού σχολείου (σελ 24)


Θέμα είναι ότι ο κυρ Στρός μας κάθησε στο σβέρκο.

“Τα γυρνάει” το ΔΝΤ σε ανακοίνωσή του για τις δηλώσεις Στρος Καν – “Παρείχαμε μόνο τεχνική βοήθεια στην Ελλάδα πριν τον Απρίλιο του 2010″!


Mετά την αναστάτωση που προκλήθηκε σήμερα το απόσπασμα της συνέντευξης του Ντομινίκ Στρος Καν σε ντοκιμαντέρ, που ανέφερε ότι υπογείως μιλούσε με τον Γ. Παπανδρέου για οικονομική βοήθεια από το Νοέμβριο του 2009, το ΔΝΤ εξέδωσε ανακοίνωση για το ζήτημα.
Ο διεθνής οργανισμός, σήμερα “τα γυρνάει” λέγοντας ότι “Δεν υπήρξαν διαπραγματεύσεις πριν η Ελλάδα υποβάλει αίτημα στα τέλη Απριλίου (2010)”.
Μάλιστα λέει ότι το ΔΝΤ “είναι πάντα σε επαφή με τα κράτη μέλη και δεν είναι ασύνηθες για τον γενικό διευθυντή να μιλά με την ηγεσία μιας χώρας”.
“Στην περίπτωση της Ελλάδας αυτές οι συνομιλίες αφορούσαν το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης για παροχή τεχνογνωσίας σε ό,τι αφορά την κατάρτιση του προϋπολογισμού και τη φοροδιαφυγή”, και πως “δεν υπήρχαν διαπραγματεύσεις και καμία συμφωνία για οικονομική βοήθεια μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και του ΔΝΤ πριν από την επίσημη αίτηση που κατέθεσε η Ελλάδα για οικονομική βοήθεια στα τέλη Απριλίου του 2010″.
Το Ταμείο υπενθυμίζει ότι “εδώ και έναν χρόνο ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ έχει δηλώσει πως μέχρι να κατατεθεί η αίτηση (της Ελλάδας) δεν είχαμε συζητήσεις οικονομικής φύσεως”, και η ανακοίνωση ολοκληρώνεται με την επισήμανση ότι αυτό που συνέβαινε στις επαφές μεταξύ των δυο πλευρών ήταν ότι “στελέχη του Ταμείου πρόσφεραν τεχνική βοήθεια στην Ελλάδα μετά από σχετικό αίτημα της τελευταίας”.
Το ερώτημα όμως είναι τί είδους ήταν αυτή η “τεχνική βοήθεια” του ΔΝΤ προς την Ελλάδα, καθώς ο ίδιος ο επικεφαλής του οργανισμού είπε ξεκάθαρα στη συνέντευξη στο γαλλικό canal+ ότι “το θέμα έκλεισε σε 15 ημέρες” όταν η Ελλάδα απηύθυνε αίτημα για βοήθεια, γιατί είχε προηγηθεί προεργασία μηνών.
Αυτό το ερώτημα, μάλλον θα μείνει αναπάντητο.


Η κυβέρνηση της συμφοράς έχει ξεπουλήσει και την Θράκη μας;

Κομοτηνή: εθνικιστικές εκδηλώσεις τουρκισμού με…θρησκευτικούς φερετζέδες!


   
Για άλλη μία φορά οι παράγοντες του τουρκισμού και τα όργανα της νεοθωμανικής πολιτικής της Άγκυρας που ζουν και δρουν ανενόχλητοι μέσα στην ελληνική Θράκη, χρησιμοποιούν μία θρησκευτική εορτή μετατρέποντάς την σε αλυτρωτική εθνικιστική σύναξη των «Τούρκων της Δυτικής Θράκης». Ο λόγος για την εορτή της γέννησης του Μωάμεθ, που τιμήθηκε προ ολίγων ημερών στο ξενοδοχείο της Κομοτηνής «Χρήστος και Εύη» (ε, πού αλλού;), παρουσία του ψευτομουφτή Σερήφ, του τουρκοπρόξενου Σάρνιτς, αλλά και όλων των υπολοίπων γνωστών παρεπιδημούντων την πεμπτοφαλαγγίτικη τουρκόφρονα σφηκοφωλιά του νομού Ροδόπης. Πολύ εύγλωττο το δημοσίευμα του περιοδικού  Ρόντοπ Ρουζγκαρί της 20/4/2011 (σε μετάφραση του http://tourkikanea.gr):
     “H πιο λαμπρή από τις τελετές «Χαρμόσυνης Γέννησης» που οργανώνονται λόγω της γέννησης του Προφήτη, πραγματοποιήθηκε από τον εκλεγμένο μουφτή Κομοτηνής (σ.σ. έτσι αποκαλείται ο ψευτομουφτής Σερήφ) στο ξενοδοχείο «Χρήστος και Εύη». Στην τελετή αυτή μετείχαν περίπου 1600 άτομα και ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι γυναίκες. Στην εκδήλωση μετείχαν ο πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Μουσταφά Σάρνιτς, ο εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερήφ, ο αντιπρόεδρος της «Συμβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης» Μπεκίρ Μουσταφάογλου, ο δήμαρχος Αριανών Ιμπραήμ Σερήφ, ο δήμαρχος Ιάσμου Ισμέτ Καντή, ο αντιδήμαρχος Κομοτηνής Ριντβάν Μολλά Ισά, ο πρόεδρος του ΠΕΚΕΜ Γκαλίπ Γκαλίπ, ο πρόεδρος του “Συλλόγου Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης” Σαμί Τοραμάν, ο επικεφαλής του συνδυασμού «Κοινωνικό Κίνημα» του δήμου Αριανών, Σααντετίν Σακίρ Χουσείν, ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού Καπνοπαραγωγών Εσάτ Χουσείν, ο πρόεδρος του Συλλόγου Αποφοίτων Μεντρεσέ Ασίμ Τσαβούσογλου, η περιφερειακή σύμβουλος Σεβγκή Σαλίμ, ο πρόεδρος του Συλλόγου Θρησκευτικών Λειτουργών Σαδίκ Σαδίκ, ο πρόεδρος της «Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής» Κοράι Χασάν, η πρόεδρος του συνδυασμού «Πρώτο βήμα για την Ισότητα» Σιμπέλ Μουσταφάογλου, ο πρόεδρος του κόμματος D.E.B. Μουσταφά Αλητσαβούς και πολλοί άλλοι καλεσμένοι.
   
Ο εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής στην ομιλία που έκανε ευχαρίστησε του θρησκευτικούς λειτουργούς που μόχθησαν για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης. Στην συνέχεια της ομιλίας του πρόσφερε παραδείγματα των αξιών που προσέθεσε ο Προφήτης στην ανθρωπότητα και είπε πως πρόβαλε το έλεος του Θεού…
     Ο πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή Μουσταφά Σάρνιτς ευχαρίστησε τον μουφτή Κομοτηνής για την πρόσκληση. Ο Σάρνιτς δήλωσε: «Το πλήρες γέμισμα αυτής της αίθουσας δείχνει ότι αυτή η εκδήλωση καταγράφεται ως μια τελετή που δείχνει το πόση σημασία δίνει και στηρίζει η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης στις αξίες της και στην ταυτότητα της».
     Μετά τις ομιλίες πρωτοκόλλου διαβάστηκαν τεμάχια από το Κοράνι. Η θρησκευτική χορωδία της εκλεγμένης μουφτίας Κομοτηνής έψαλε διάφορα έργα. Αργότερα την σημασία της μέρας ανέφερε στην ομιλία του ο βοηθός μουφτή Κομοτηνής Φεχίμ Αχμέτ Η εκδήλωση συνεχίστηκε με ύμνους από χορωδίες παιδιών από τα Αριανά και το Λύκειο. Στο τέλος της εκδήλωσης δόθηκαν διάφορα δώρα σε παιδιά που μετείχαν σε διαγωνισμό απαγγελίας ποιημάτων.
     Η ετησίως και παραδοσιακά πραγματοποιούμενη αυτή εκδήλωση της εκλεγμένης μουφτίας Κομοτηνής συνένωσε πάλι χιλιάδες άτομα. Η μουφτεία Κομοτηνής είναι επικεφαλής των φορέων μας στη Δυτική Θράκη που μπορούν να κάνουν οργανωμένες εκδηλώσεις και να συγκεντρώνουν μεγάλο πλήθος κόσμου. Την προσοχή τραβάνε, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια οι προσπάθειες των νέων θρησκευτικών λειτουργών. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως χάρη στις προσπάθειες της μουφτείας Κομοτηνής και την ανιδιοτέλεια των νέων θρησκευτικών λειτουργών, η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης θα στηρίζει τις αξίες της”.


Πολύ καλά θα κάνει!




Από: Press TV / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ.

Ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών Claude Gueant ερευνά το ενδεχόμενο να απαγορεύσει την προσευχή στο δρόμο, στο πλαίσιο της συνέχισης των πρόσφατων ενεργειών εναντίον των Μουσουλμάνων στη χώρα.

Ο Gueant είπε ότι σχεδιάζει να κάνει την προσευχή στο δρόμο από τους μουσουλμάνους παράνομη, αν και όλες οι δημόσιες προσευχές στη Γαλλία λαμβάνουν κυβερνητική έγκριση εκ των προτέρων.

«Εδώ έχουμε την υποκρισία της γαλλικής δεξιάς. Από τη μια πλευρά, έχουν εξουσία στους δρόμους και από την άλλη πλευρά, λένε «κοίτα γαλλικέ λαέ, οι Μουσουλμάνοι έχουν καταλάβει τους δρόμους μας και μιλάνε για εισβολή», είπε ο Γάλλος νομικός Axel Urgin σε ένα ανταποκριτή του ιρανικού καναλιού Press TV.

Παρά το γεγονός ότι η Γαλλία έχει το μεγαλύτερο μουσουλμανικό πληθυσμό στην Ευρώπη, το Παρίσι έχει μόνο ένα τζαμί. Αυτή η έλλειψη τζαμιών κάνει τους Γάλλους μουσουλμάνους να μην μπορούν να κάνουν τίποτε άλλο παρά να παρακολουθούν τις προσευχές της Παρασκευής σε περίπου 12 κεντρικές αρτηρίες των πόλεων σε όλη τη Γαλλία.

"Αν προσευχόμαστε στο δρόμο, είναι επειδή δεν έχουμε άλλη επιλογή. Χρησιμοποιούμε ό, τι έχουμε, και αυτό είναι ο δρόμος", είπε ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης της Διαφάνειας, Moussa Niambele.

Οι Γάλλοι πολιτικοί κάνουν χρήση του νόμου του 1905 περί κοσμικού χαρακτήρα του κράτους ως αιτιολογία γιατί οι μουσουλμάνοι δεν είναι δυνατόν να ενισχύονται οικονομικά από την κυβέρνηση για την κατασκευή τεμενών. Δεξιοί δήμαρχοι επίσης φέρεται να αρνούνται την έκδοση οικοδομικών αδειών σε όσους έχουν τα χρήματα.

Παρά το γεγονός ότι ένα άλλο μεγάλο τζαμί βρίσκεται υπό κατασκευή στη γαλλική πρωτεύουσα του Παρισιού, πολλοί λένε ότι ούτε αυτό θα είναι επαρκής.


Τον Δεκέμβριο η Marine Le Pen, είχε συγκρίνει τις ισλαμικές προσευχές που πραγματοποιούνται στους δρόμους σε 10-15 θέσεις στη Γαλλία, με την γερμανική κατοχή. Είπε συγκεκριμένα σε συγκέντρωση οπαδών του κόμματός της στη Λυών: "... όταν σε γειτονιές ισχύει ο θρησκευτικός νόμος, αυτό αποτελεί κατοχή».



«Πριν από δεκαπέντε χρόνια δεν υπήρχαν ισλαμικά πέπλα, από τότε υπήρχουν όλο και περισσότερα πέπλα», είπε το ακροατήριό της. «Και μετά άρχισαν οι προσευχές σε δημόσιους δρόμους».

«Για εκείνους που τους αρέσει να μιλήσω για τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, εδώ Σύνδεσμοςμπορούμε να μιλήσουμε για κατοχή [...] Σίγουρα δεν υπάρχουν τανκς, δεν υπάρχουν στρατιώτες , αλλά είναι βαρύ φορτίο για τους ντόπιους".

Μία υπαίθρια διαμαρτυρία με "κρασί και λουκάνικα" που διοργανώθηκε σε αντίδραση προς τις δημόσιες προσευχές των μουσουλμάνων σε μια γειτονιά του Παρισιού απαγορεύτηκε τον Ιούνιο.

redskywarning


Να αφήσουν την Κρήτη ήσυχη. Φον Δημητράκη τα ακούς;


Στην όμορφη πόλη της Μεσογείου, την Αττάλεια, οι κρητικής καταγωγής πολίτες οργάνωσαν μια δική τους βραδιά στο Minicity, στην οποία μετείχε και ο πρώην αρχηγός του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος κ. Ντενίζ Μπαϊκάλ .Ο πολιτικός που απομακρύνθηκε από την αρχηγία του κόμματός του εξαιτίας ροζ σκανδάλου δεν παρέλειψε να απευθύνει χαιρετισμό , στον οποίο, μεταξύ άλλων, είπε: «Οι ρίζες των κατοίκων της πόλης αυτής προέρχονται από την Κρήτη, την τελευταία κατάκτηση των Οθωμανών στη Μεσόγειο, την οποία πολιόρκησαν εβδομήντα ολόκληρα χρόνια.

Οι κάτοικοι του νησιού έζησαν ειρηνικά και ευτυχισμένα 150 χρόνια με τους Οθωμανούς. Με την επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων ανακατεύτηκαν τα πράγματα.
Έγιναν θρησκευτικές διακρίσεις, υποδαυλίστηκαν εξεγέρσεις , σφαγές και στο τέλος δόθηκε αυτονομία. Τρία χρόνια μετά την αυτονομία οι Μουσουλμάνοι εξαναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν. Μετά το 1900 οι Μουσουλμάνοι της Κρήτης μετανάστευσαν στην Σμύρνη και την Αττάλεια. Τα ίδια θέλησαν να κάνουν και στην Κύπρο, αλλά δεν τα κατάφεραν, γιατί είχαμε διδαχθεί από την Κρήτη. Πρέπει να διατηρούμε στη μνήμη μας αυτά τα γεγονότα και να μην τα ξεχνάμε».

Τέλος, υπενθύμισε ότι στην Αττάλεια ζουν περίπου 70.000 Κρητικοί, όπως τους αποκάλεσε, και επεσήμανε πως «όποιοι και αν είμαστε, όποια και αν είναι η καταγωγή μας , είμαστε ισότιμοι πολίτες της τουρκικής Δημοκρατίας και αδέλφια».

Ο κ. Μπαϊκάλ παρά την μακρόχρονη πολιτική του καριέρα δεν έμαθε τίποτα για τις διακρίσεις που γίνονται στη χώρα του σε βάρος ομάδων πολιτών της είτε είναι αλλόθρησκοι , είτε είναι Μουσουλμάνοι. Αν τα πράγματα ήταν όπως τα περιγράφει, γιατί ο πρόεδρος του Κουρδικού Κόμματος της Δημοκρατικής Κοινωνίας κ. Ντεμιρτάς σε συνέντευξη του στο Ρόιτερ δήλωσε ότι θα ζητήσει τη βοήθεια του Προέδρου Ομπάμα για την αυτονομία των νοτιανατολικών περιοχών της Τουρκίας;

http://www.elzoni.gr


Και η άποψης του Φαήλου.


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη.
Όλες οι κυβερνήσεις της νεότερης Ιστορίας, μέχρι και τα πρώτα χρόνια της βουτηγμένης στο αίμα της Κύπρου μεταπολίτευσης, είχαν μια σταθερά.

Βενιζελικοί και λαϊκοί, βασιλόφρονες και οπαδοί της αβασίλευτης, δημοκράτες κι ολοκληρωτικοί, του Κέντρου ή της ΕΡΕ, σοσιαλιστές ή οπαδοί της ελεύθερης αγοράς, είχαν πάντοτε ένα κοινό. Από τον Βενιζέλο ως τον Μεταξά, κι από τον Παπαναστασίου, ως τον Σοφούλη, τον Παπάγο, τον Γέρο, ή τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, κάτι σταθερό κι αμετάβλητο διαπερνούσε το Κράτος, την κοινωνία απ’ άκρου εις άκρον: η κυρίαρχη εθνική ιδεολογία στην εκπαίδευση όλων των βαθμίδων, στις Ένοπλες Δυνάμεις, στον Τύπο, στον δημόσιο λόγο.

Κι υπήρχε και μια αληθινή και παραγωγική διανόηση, που μετουσίωνε την εθνική ιδέα, και όχι μόνο, σε αληθινή τέχνη. Σήμερα «ο Ιούδας, που φιλάει υπέροχα», είναι κρατικοδίαιτος, προοδευτικός κι οπαδός του..Μνημονίου. Και φυσικά είναι Ιούδας. Σήμερα η κρεμ ντε λα κρεμ του χασμουρητού που υποδύεται την τέχνη, παίζει μεταξύ life style και αποδόμησης. Είπαμε: πρότυπο ο γκέϊ αφγανός λαθρομετανάστης εκτροφέας καρέτα – καρέτα. Άλλωστε, με τα μέτρα των κατά Μίκη σημερινών «ιντελιγκέντσηδων» και των αποδομητών που μας κυβερνούν, το «Άξιον Εστί» είναι προϊόν …υπερπατριωτισμού. Υποθέτω ότι θα το περιλάβει, παίζοντας με τα τσουλούφια του, ο Τατσόπουλος σε νεότερη χορηγημένη εκπομπή του γνωστού συγκροτήματος, με τις ανακυκλωτικές ανιδιοτελείς ευαισθησίες. Αλουμίνιο, πλαστικό και Ιστορία. Όλα στην προοδευτικιά χωματερή. Καιρός να υποστεί και η πατριωτική ποίηση την δέουσα, φιλική προς το μνημονιακό περιβάλλον, επεξεργασία.

Κάποτε νήπια, παιδιά, έφηβοι κι ενήλικες, διδάσκονταν την πίστη στην Πατρίδα, μέσα από την Ιστορία της, μέσα από την κρατική Παιδεία, την οικογένεια, μέσα από κάθε συλλογική έκφραση του δημοσίου βίου.

Ο τρόπος άλλοτε εμπνευσμένος και ποιητικός, ενίοτε άγαρμπος και πρωτόλειος, αλλά πάντως ένα ελληνοκεντρικό πρότυπο ελευθεροφροσύνης και φλογερού πατριωτισμού σφυρηλάτησε γενιές Ελλήνων. Διασφάλιζε την εθνική και κοινωνική ενότητα. Έθετε τα πρότυπα. Ταυτόχρονα όμως αποτελούσε την αστείρευτη πηγή ενέργειας για κάθε αγώνα, σε κάθε κίνδυνο, απέναντι σε κάθε εχθρό και συμφορά.

Ακόμη κι ο Άρης, όταν βγήκε στο κλαρί, υποδύθηκε τον «Ταγματάρχη» του Πυροβολικού, έβαλε μπροστά την γαλανόλευκη κι έκανε συνέχεια αναφορές στο ΄21 και την κλεφτουριά, από την πρώτη μέρα ως και στην περίφημη ομιλία του στη Λαμία. Μόνο έτσι μπόρεσε να μαζέψει κόσμο γύρω από τη σημαία του.

Δεν είναι τυχαίο ότι το ΚΚΕ, που ως τότε είχε μικρή απήχηση κι ήταν μισοδιαλυμένο από την καταστολή αλλά και τις απίστευτες «πατέντες» του δαιμόνιου Μανιαδάκη («μαϊμού» Ριζοσπάστης και Κεντρική Επιτροπή!), μόνο όταν χρησιμοποίησε τον Πατριωτισμό, τα εθνικά σύμβολα και πήρε (ή κατ’ άλλους καπηλεύθηκε) την πρωτοπορία στο Εθνικό Κίνημα, μπόρεσε να αποκτήσει πλατιά επιρροή κι έφτασε ως την πόρτα της εξουσίας.

Τον Λάκη Σάντα και τον Μανώλη Γλέζο κάποιοι και κάτι τους έμαθαν ν’ αγαπούν την Πατρίδα.

Σ’ ένα από τα πολλά επεισόδια της μάχης των Οχυρών, ένας νέος Έλληνας θερίζει τον ανθό των επερχόμενων Γερμανών. Ο Αλ. Ζαούσης γράφει γι αυτόν: «Ένα σκυρόδετο πολυβολείο, γνωστό ως Π9, σε μια μικρή δύναμη προκαλύψεως έξω από το Μπέλες. … Ο Γερμανός Διοικητής ζήτησε να δει τον επικεφαλής Έλληνα. Λοχίας Δημήτριος Ίτσιο. Ο Γερμανός τον χαιρέτησε, τον συνεχάρη και μετά διέταξε να τον τουφεκίσουν»! Ο έφεδρος Λοχίας Δημήτριος Ίτσιος, από τα Άνω Πορρόϊα Σερρών είναι ο πρώτος εκτελεσμένος από τις κατοχικές δυνάμεις. Μιλάει κανείς γι’ αυτόν στα παιδιά σας; Κάποιοι και κάτι τον έκαναν αυτό που ήταν.

Οι ανώνυμοι Εδεσίτες κι Ελασίτες, που βγήκαν για να πολεμήσουν τους κατακτητές είχαν κι αυτοί «ηθικό αυτουργό». Τον ίδιο που είχαν κι αυτοί που ξεκινούσαν μια Οδύσσεια κινδύνων για να καταταγούν στον Ιερό Λόχο και τις άλλες μονάδες του Ελληνικού Στρατού στην Μέση Ανατολή. Οι μαχητές της Στρατιάς στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα του Λαού μας στην Μικρά Ασία, οι νικητές της Αλβανίας και οι υπερασπιστές των Οχυρών, οι υπερασπιστές της Δημοκρατίας στο λησμονημένο έπος του 1944-1949, οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ και του 1974, είχαν όλοι τον ίδιο «ηθικό αυτουργό» στην δράση τους: την εθνική τους συνείδηση και φιλοτιμία. Συνείδηση και φιλοτιμία που σφυρηλατήθηκαν από δάσκαλους, γονείς, διανόηση, από μια κυρίαρχη εθνική ιδεολογία.

Αν πιστεύεις ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του γιατί ν’ αγωνιστείς γι’ αυτό;

Αν πιστεύεις και θέλεις να κάνεις και τους άλλους να πιστέψουν, ότι είμαστε ένα μπάσταρδο συνοθύλευμα, που ενώθηκε πάνω σε ιστορικά ψεύδη, τότε γιατί να θυσιαστείς και τι να θυσιάσεις; Το πολύ – πολύ να πακετάρεις την βαλίτσα σου.

Ο Λαός μας διάβηκε τα πεδία της Ιστορίας δια πυρός και σιδήρου ως συγκροτημένο Έθνος κι όχι ως κοπάδι ανδράποδων. Αυτή την κυρίαρχη ιδεολογία, βασισμένη φυσικά στην γλώσσα, την θρησκεία, την παράδοση, το κοινό συναίσθημα καταγωγής, την μορφοποιούσε και περνούσε το Κράτος μέσα από τις δομές του σε όλους. Αυτή η εθνική ιδεολογία δεν νομιμοποιούσε απλά στις συνειδήσεις των ανθρώπων την Πατρίδα. Την καθαγίαζε. Συγκροτούσε το ύψιστο κίνητρο.

Αυτή είχαν στις αποσκευές τους και τα εκατομμύρια των Ελλήνων που σκόρπισαν στην προσφυγιά και την ξενητειά. Δεν ήταν κάποιοι, που πήγαν κάπου. Ήταν Έλληνες, είχαν ταυτότητα, γλώσσα, μουσικές, δικούς τους τόπους πίσω τους και κοινό τρόπο μέσα τους. Γι’ αυτό ακόμα σήμερα στο Τορόντο και στο Σικάγο, στο Μπουένος Άϋρες και στο Γιοχάνεσμπουργκ, μαζεύονται, τραγουδούν και χορεύουν τους αρχαίους κυκλικούς χορούς μας. Δεν έγιναν πολτός, γιατί ποτέ δεν ήταν πολτός. Κι ούτε θα γίνουν. Ειδικά οι έξω.

Γι’ αυτήν την ιδεολογία αυτοκτόνησε η Ηγερία του νεότερου Ελληνισμού, η Π. Δέλτα, όταν μπαίνανε οι Γερμανοί στην Αθήνα. Γι’ αυτήν ο Σάντας ανέβηκε στο βράχο. Γι’ αυτήν ανέβηκε στην αγχόνη ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης. Γι’ αυτήν άντεξαν δεκαετίες διώξεων οι Βορειοηπειρώτες αγωνιστές.

Δειλά – δειλά από το 1981 και μετά σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι. Όλο το μηδενιστικό, χολερικό σκυλολόϊ της παρακμής, σιγά – σιγά επέδραμε σε όλους τους μηχανισμούς, που ήταν οι φορείς και τροφοδότες της εθνικής ιδεολογίας.

Τώρα, σαστισμένοι, οδηγούν τη χώρα στον κατήφορο χωρίς φρένα και μας ζητούν να πάμε κάπου, κάπως, να κάνουμε κάτι. «Δικαιώνεται» το χλευαστικό σύνθημα της δεκαετίας του ΄80 στους τοίχους των αμφιθεάτρων: «Εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος».

Το Έθνος και η Ιστορία του, οι αξίες, οι Ήρωες, τα Σύμβολα του, δεν είναι παρά το πρόσωπο μας στον κόσμο. Αυτό που μας προσδιορίζει, μας κινητοποιεί, μας ενώνει. Αυτό μας ανάθρεψε, μας έδωσε φρόνημα, κουράγιο, αντοχές. Αυτό μας γλύτωσε από όλους τους κινδύνους. Η ιδέα του Έθνους είναι το συνεκτικό μας υλικό.

Πάνω σε τι θα χτίσουμε την εθνική και κοινωνική ενότητα μπροστά στον κίνδυνο ενός «οικονομικού 1922», που αντιμετωπίζουμε λόγω των ιδεοληπτικών μηδενιστών σκιντζήδων, που σαστισμένοι καμώνονται ότι κυβερνούν; Ποια σημαία θα κυματίσει και θα μας οδηγήσει στην έφοδο προς τον Ουρανό, προς το μέλλον; Ποιο είναι το σύνθημα κι η συνειδησιακή νομιμοποίηση του στο Λαό; «Εμπρός για καλή εφαρμογή του Μνημονίου»; «ΔΝΤ και βοηθητικοί, μια γροθιά και μια φωνή»; «Εμπρός για να βγει η πολυπολιτισμική Ελλάδα στις αγορές»; Τι ανάταση!

Και στην Οικονομία, λένε οι επαΐοντες, η ψυχολογία είναι το 75%! Αγώνας είναι κι αυτός. Κι αγώνες δεν γίνονται από ψοφίμια, ασύντακτα μπουλούκια και τουρίστες.

Η νέα Ηγεσία, που έρχεται με μεγάλες δρασκελιές, πρέπει και θα ξαναχτίσει την εθνική και κοινωνική ενότητα. Πάνω στην Μνήμη των Ηρώων μας και στην δύναμη των Συμβόλων μας, πάνω στην Ιστορία μας και στην αχλύ των ευγενών της μύθων, όλοι οι λαοί έχουν. Άλλο όμως οι μύθοι ενός ιστορικού Έθνους κι άλλο τα παραμύθια μιας μπατιρημένης ηγεσίας που απέρχεται καταντροπιασμένη. Σωστά;

www.antinews.gr


Αχάριστοι Έλληνες... μας έσωσε και εμείς τον γιουχάρουμε!


Συγκεντρωμένοι έξω από το Μέγαρο Μουσικής αποδοκίμασαν τον Γιώργο Παπανδρέου.
Λίγο μετά τις 20:00 το απόγευμα συγκεντρωμένοι έξω από το Μέγαρο Μουσικής, που ανήκουν στο συνδικάτο επισητισμού τουρισμού ξενοδοχείων Αττικής διαμαρτύρονταν για τα νέα μέτρα στη λίστα των βαρέων και ανθυγιεινών.

Μέσα στο Μέγαρο Μουσικής πραγματοποιείται...
η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, όπου αναμενόταν και η άφιξη του πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, προκειμένου να πραγματοποιήσει την καθιερωμένη ομιλία του.

Η είσοδος ωστόσο του Μεγάρου Μουσικής ήταν φραγμένη από τους διαμαρτυρόμενους και έτσι ο πρωθυπουργός εισήλθε από άλλη είσοδος. Μόλις έγινε όμως αντιληπτός από τη μικρή ομάδα διαδηλωτών, εκείνοι άρχισαν να τον γιουχάρουν και να φωνάζουν συνθήματα εναντίον του.

Ο πρωθυπουργός δεν αντέδρασε καθόλου και αρκέστηκε να τους κοιτάξει και εισήλθε στο Μέγαρο Μουσικής.
το είδαμε εδώ


Εμείς όμως έχουμε πρωθυπουργό ΓΑΠ!

Ελλάδα 5,2%, Πορτογαλία 3,2%…Bravo Giorgo !!!


 
Άλλο Ελλάδα και άλλο Πορτογαλία…
Tο επιτόκιο δανεισμού της Πορτογαλίας θα κυμαίνεται μεταξύ του 3,25% και 4,25%.
Ας μην ξεχνάμε ότι εμείς έχουμε δανεισθεί με 5,2% !!!!
Ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ Πόουλ Τόμσεν ανέφερε ότι τα τρία πρώτα χρόνια το επιτόκιο που θα είναι κυμαινόμενο, θα βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο και στη συνέχεια θα αυξηθεί.
Δείτε το Video.





http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/05/52-32.html


Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More