30.10.10

Τι ακριβώς συμβαίνει;

Διαψεύδει τις φήμες μετακίνησής του από τον ΛΑΟΣ ο Βορίδης
"Δεν φεύγω από το κόμμα μου" δήλωσε ο βουλευτής
Ο Μάκης Βορίδης, Γραμματέας της ΚΟ του ΛΑΟΣ, μίλησε σήμερα στην ΝΕΤ 105,8. Αναφέρθηκε στην σχέση του με τον αρχηγό του ΛΑΟΣκ. Γιώργο Καρατζαφέρη, ενώ έβαλε τέλος στις φήμες για μετακίνησή του σε άλλο πολιτικό σχηματισμό. Όπως είπε, «εγώ δεν έχω κανένα θέμα (σσ με τον Καρατζαφέρη). Είναι προφανές ότι σε μια σχέση πολυετούς συνεργασίας ότι μπορεί να υπάρξουν ας το πω στιγμές πιο δύσκολες".
Δήλωσε επίσης: "  Εγώ εκείνο που θέλω να πω είναι ότι ξέρω ότι ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ και εκτιμά τη δουλειά που έχω κάνει και από τη δικιά μου την μεριά όχι απλώς αναγνωρίζω, αλλά σέβομαι τις πολύ σημαντικές πολιτικές επιτυχίες που έχει κάνει."


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More