26.5.12

Εθνική εφεδρία.

Κιλτίδης, τέλος;


Την απόφασή του να μην είναι υποψήφιος στις εκλογές της 17ης Ιουνίου ανακοίνωσε ο Κώστας Κιλτίδης.
Ο πρώην βουλευτής Κιλκίς του ΛΑΟΣ, για τον οποίο υπήρξαν συζητήσεις για το ενδεχόμενο να συμπεριληφθεί στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, δήλωσε ότι είναι σε πολιτική ετοιμότητα αλλά δεν θα κατέβει υποψήφιος βουλευτής στις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΙΛΤΙΔΗΣ
ΙΑΤΡΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
Δωδεκανήσου 2
546 26 Θεσσαλονίκη
Τηλ: 2310 501002  Φαξ: 2310 501003

                                                                          Θεσσαλονίκη  25-5-2012
           
        ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

            Ο πρώην, βουλευτής και υφυπουργός, Κωνσταντίνος Κιλτίδης,  εν όψει των προσεχών εκλογών έκανε την ακόλουθη δήλωση :
« Βιώνουμε τη δυσκολότερη μεταπολεμική χρονική περίοδο. Κόμματα και πολιτικοί, σταδιακά εκφυλίστηκαν και απαξιώθηκαν. Με τη συμβολή του ασταθούς διεθνούς οικονομικού περιβάλλοντος, πολίτες και πολιτεία δοκιμάζονται σκληρά τα τρία  τελευταία χρόνια.
 Ως βουλευτής αγωνίσθηκα με όλες μου τις δυνάμεις επίμονα. Συγκρούστηκα με πολιτικές και διαδρομές κατά τρόπο πολλαπλάσιο του αναλογούντος στην ιδιότητά μου. Παρερμηνεύτηκα, με αδίκησαν κατάφορα, αλλά άντεξα. Στάθηκα άτρωτος γιατί ήμουν άδολος και πορεύθηκα ίσια και καθαρά.
Υπηρετώ την παράταξή μου πάντα από θέση εμπροσθοφυλακής και πρωτοπορίας, έχοντας οδηγό τις ιδέες της και το δημόσιο συμφέρον. Στις 14 Ιουνίου 2010 διαχώρισα τη θέση μου από την αντίληψη της φθίνουσας πορείας για την παράταξή μας και βρέθηκα με επιλογή και ευθύνη μου εκτός του κόμματος της Ν.Δ. που με τίμησε και την τίμησα.
Στη διετία που ακολούθησε αναζήτησα, με όρους και κανόνες πάντοτε πολιτικής συνέπειας, διέξοδο για δράση και συνεισφορά στην  ευρεία κεντροδεξιά. Δυστυχώς προδόθηκαν οι προσδοκίες μου για ύπαρξη ελάχιστου χώρου πολιτικής στην παράταξή μου. Δεν αποδέχθηκα τίποτα το ταπεινωτικό, που υποτελείς και ανίκανοι πολιτικοί ανέχθηκαν και δέχτηκαν, για πατρίδα και πολίτες. Καταψήφισα   ό,τι άθλιο νομοθέτημα ήρθε μπροστά μου και αγωνίστηκα για τους ανήμπορους (ανέργους, φτωχούς, ευπαθείς ομάδες), όπως και για τα δίκαια της πατρίδας μας. Επέδειξα έμπρακτα τη σωφροσύνη και διέθεσα τη γνώση και την εμπειρία μου, όπου μου ζητήθηκε.
Ναι, είμαι αμετανόητος, αλλά δικαιωμένος για τον όμορφο αγώνα που έδωσα με το όποιο αποτέλεσμα. Θέτω συνειδητά τον εαυτό μου σε κατάσταση πολιτικής ετοιμότητας, επιλέγοντας να μην είμαι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές, παρά μόνον να υπηρετήσω τις αρχές της παράταξής μας. Προσπάθησα καταθέτοντας  πολιτική πρόταση και δηλώνω ότι αν υπάρξει πρόκληση για πραγματική πολιτική συστράτευση θα είμαι σε εγρήγορση για ν’ αγωνισθώ για την πατρίδα και το λαό μας.
Μόνος του ο καθένας δεν μπορεί ν’ αλλάξει τα προαποφασισθέντα που οδηγούν σε αθλιότητα και ταπείνωση. Να σφίξουμε την ψυχή μας, δε μας φταίει σε τίποτα η πατρίδα. Ας ενεργήσουμε σήμερα με σκέψη και λογισμό εναντίον όσων θέλουν να ταπεινώσουν και να γκρεμίσουν συθέμελα το ελληνότροπο αξιακό σύστημα της ζωής μας. Δεν ανέχομαι σ’ αυτή την πατρίδα των θυσιών να βλέπω σκιές ανθρώπων και όχι υπερήφανους  Έλληνες.»

                                                                             Από το Γραφείο Τύπου


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More