Η προώθηση της παγκοσμιοποίησης από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
“Τα παιδιά υπόκεινται σε διαρκή πλύση εγκεφάλου. Το δικαίωμα του Έλληνα να είναι κύριος στην χώρα του χωρίς να είναι υποχρεωμένος να δέχεται την παρουσία των ξένων είναι συνδεδεμένο με το απόλυτο κακό.” Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο στηρίζεται όλο το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας. Είναι το έρεισμα πάνω στο οποίο οικοδομούνται όλα τα παιδαγωγικά προγράμματα των άλλων βαθμίδων εκπαίδευσης. Αυτό βέβαια συμβαίνει διότι, όπως είναι από όλους κατανοητό, οι ηλικίες στις οποίες αναφέρεται η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι αυτές πάνω στις οποίες τίθενται οι βάσεις διαπαιδαγώγησης και πνευματικής χειραφέτησης των παιδιών. Αυτές οι ηλικίες είναι οι πιο ευαίσθητες και οι πιο εύπλαστες. Σ’ αυτές τις ηλικίες καλλιεργούνται ο καθαρός τρόπος σκέψης που βασίζεται σε αξίες, αρχές και ιδεώδη που στο μέλλον θα δώσουν πολίτες οι οποίοι θα έχουν διαμορφώσει ολοκληρωμένες προσωπικότητες οι οποίες θα διαπνέονται από τα ελληνικά ιδεώδη και αξίες και οι οποίες θα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ιστορική τους υπόσταση ως συνεχιστές της Ελληνικής Ιστορίας.
Ωστόσο, η πορεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σήμερα αντί να ακολουθεί ένα δρόμο, που θα στηρίζεται πάνω στα ελληνικά πρότυπα ζωής και παιδείας έτσι ώστε να διαπαιδαγωγήσει ανάλογα τα ελληνόπουλα, εντούτοις έχει αποπροσανατολιστεί και έχει ρίξει όλο το βάρος της σε μια διαρκή πλύση εγκεφάλου των παιδιών υπέρ του μοντέλου της παγκοσμιοποίησης συνάμα δε σε μια φρενήρη «αντιρατσιστική» προπαγάνδα η οποία έχει αναχθεί σε κύριο στόχο των νέων παιδαγωγικών προγραμμάτων.
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τα προγράμματα αυτά, που έχουν πάρει εντολή να εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στηρίζονται στον Οδηγό Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης, που έχει εκδώσει το Υπουργείο Παιδείας. Για την διδασκαλία των ενοτήτων κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας έχουν διατεθεί διδακτικές ώρες όπως η «ευέλικτη ζώνη» κατά τις οποίες συζητούν για τέτοια θέματα με τα παιδιά, γίνεται ανάγνωση διαφόρων κειμένων που προάγουν τέτοιου είδους θέσεις και πραγματοποιούνται γενικά «ελεύθερες» δραστηριότητες (ζωγραφική, εικαστικά κλπ).
Φυσικά οι δραστηριότητες αυτές δεν είναι σε καμία περίπτωση «ελεύθερες» αλλά απολύτως κατευθυνόμενες. Τα παιδιά υπόκεινται σε διαρκή πλύση εγκεφάλου. Το δικαίωμα του Έλληνα να είναι κύριος στην χώρα του χωρίς να είναι υποχρεωμένος να δέχεται την παρουσία των ξένων είναι συνδεδεμένο με το απόλυτο κακό. Κατ’ αυτό τον τρόπο τα παιδιά γεμίζουν ενοχές και προβληματισμούς για κάτι που είναι φυσική επιταγή.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΞΕΝΟ
Οι δραστηριότητες επίσης που λαμβάνουν χώρα τόσο στα πλαίσια του μαθήματος όσο και στα πλαίσια πολιτιστικών δραστηριοτήτων αποτελούν έναν αδιάκοπο ύμνο προς την παγκοσμιοποίηση και την επίφαση ευημερίας που αυτή επαγγέλλεται. Όσον αφορά τα πολιτιστικά πρότυπα τα οποία προάγουν είναι η δουλοπρέπεια προς κάθε τι ξένο είτε αυτό προάγει την αισθητική και την τέχνη είτε όχι. Οι νέοι παιδαγωγικοί στόχοι επιτάσσουν την υποδοχή με ανοιχτές αγκάλες οτιδήποτε ξένου μόνο και μόνο επειδή είναι ξένο και όχι επειδή πραγματικά αξίζει . Διδάσκονται τα ελληνόπουλα ως τέχνη την αφρικανική κουλτούρα και ότι αυτή πρέπει να είναι απόλυτα αποδεκτή όπως και οι φορείς της. Ταυτόχρονα καταρρίπτουν μέσα στην ευαίσθητη ψυχή τους κάθε έννοια αισθητικής μιας και διδάσκονται ως τέχνη κάθε τι που επιεικώς αποτελεί κακοτεχνία ή πρωτογονισμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η δυσανάλογη προβολή της οποίας τυγχάνει η κυκλαδική τέχνη σε σύγκριση με την κλασσική αρχαία ελληνική τέχνη.
ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ
Δεν θα πρέπει να παραλείψουμε να αναφερθούμε στον υποβιβασμό των εθνικών εορτών οι οποίες πλέον εορτάζονται με τρόπο άτονο και χωρίς καμία συναισθηματική φόρτιση. Αντίθετα, γίνονται σ’ αυτές αναφορές υπέρ της ειρήνης και της συναδέλφωσης των λαών με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται τελείως η ουσία της επετείου. Ενώ όμως οι εθνικές εορτές έχουν ατονήσει και σ’ ένα βαθμό αλλοιωθεί κιόλας, για τον εορτασμό της επετείου της «εξέγερσης» του Πολυτεχνείου αφιερώνεται μια ολόκληρη εβδομάδα με πλήθος δραστηριοτήτων. Ο μύθος των ψευτοηρώων της μεταπολίτευσης πρέπει να συντηρηθεί και γίνει κτήμα των επερχομένων γενεών ώστε να συμβάλλει με την σειρά του στην στήριξή του πολιτικού καταστημένου στο οποίο αποδίδονται αυτοί οι… «αγώνες για την δημοκρατία».
ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ
Ως Έλληνες δηλαδή ως μέλη ενός λαού με μακραίωνη φυλετική συνέχεια και ιστορία χιλιάδων ετών οφείλουμε να προβληματιστούμε αλλά και να αντιδράσουμε με κάθε μέσο που έχουμε στην διάθεση μας σ’ αυτή τη νέα παιδαγωγική τάση. Διότι οι αρχές της παγκόσμιας ισοπέδωσης οι οποίες προάγονται και εντέχνως καλλιεργούνται έχουν υποβιβάσει τα γνήσια ελληνικά ιδεώδη και τις εθνικές αξίες και φιλοδοξούν να καταστήσουν την νέα γενιά του τόπου ένα σύνολο άβουλων όντων που θα δέχεται το οτιδήποτε του σερβίρεται ενδεδυμένο με ανθρωπιστικό μανδύα έχοντας απωλέσει κάθε σύνδεση με τις ρίζες του στο παρελθόν. Έχοντας απωλέσει κάθε δύναμη αντιστάσεως απέναντι στο αλλόφυλο και το ξένο, δίνοντας θέση σε κάθε εξισωτική θεωρία και πράξη έστω κι αν αυτό οδηγήσει στην εξαφάνιση της ελληνικότητας της και την κάνει να γίνει υποχείριο διεθνιστικών συμφερόντων χάνοντας ότι έχει ακόμη απομείνει από την πολύτιμη εθνική της υπερηφάνεια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου