4.3.11

Τα ετοιμάζουν και στη Ελλάδα...

Τα ισλαμικά θρησκευτικά σχολεία (μαντράσες) ως «εργοστάσια παραγωγής τρομοκρατών».

“Να λες την αλήθεια ύστερα από επαρκή έρευνα – αυτό είναι το μεγαλύτερο θάρρος.” - Wafa Sultan | Η μυστικιστική διάβρωση σε συνδυασμό με την αυταρχική οικογένεια, η οποία διαμορφώνει τις αρχικές προδιαγραφές του χαρακτήρα του αγελαίου ατόμου, είναι το σπουδαιότερο κοινωνιοψυχολογικό μέσο που προετοιμάζει την πρόσληψη αργότερα κάθε είδους φασιστικής ιδεολογίας. Αυτό έχει αποδείξει με εκπληκτική ενάργεια η ψυχιατρική δουλειά του Βίλχελμ Ράιχ. Η ανάσχεση της γενετησιότητας και των φυσιολογικών ορμών του ατόμου από τη γέννησή του, με τη ματαίωση βασικών σωματοαισθητηριακών αναγκών του από το περιβάλλον του σε κάθε εξελικτικό στάδιο της ζωής του, δημιουργεί το καλύτερο έδαφος πάνω στο οποίο θα δομηθεί αργότερα μια υπονομευμένη αυτοπεποίθηση (λόγω της γενετήσιας ανικανότητας) που θα αντισταθμίζεται είτε από το σαδισμό είτε από την ακαμψία, την απάθεια και την αδιαφορία.

Στάσεις που αποτελούν την πρώτη ύλη για τις επαναλαμβανόμενες τραγωδίες του ανθρώπινου είδους. Με δεδομένο ότι ο Βίλχελμ Ράιχ είχε επισημάνει ήδη από τις πρώτες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα ότι «η σύμπλεξη της κοινωνικοοικονομικής διάρθρωσης και της γενετήσιας δομής της κοινωνίας καθώς και η αναπαραγωγή της κοινωνικής δομής συντελούνται τα πρώτα τέσσερα ως πέντε χρόνια της παιδικής ηλικίας μέσα στην αυταρχική οικογένεια και μετά το ρόλο αναλαμβάνει απλώς η εκκλησία» (θα ‘πρεπε να) καθίσταται ήδη ξεκάθαρη, ιδιαίτερα για εμάς στις σημερινές αντιαυταρχικές δυτικές κοινωνίες, η πολιτικοκοινωνική λειτουργία των θρησκευτικών ισλαμικών σχολείων που επιβάλλουν με τον πιο ανελέητο τρόπο την αυταρχική διάπλαση νέων παιδιών. Φευ… Οι σημερινοί τυφλοί αριστεροί ιδεολόγοι (παρόμοιοι με αυτούς που αποκαλούσε ο Ράιχ ως μηχανοκρατικά σκεπτόμενους αγοραίους μαρξιστές) μιλούν σήμερα απλώς για «διαφορετικότητα», για «σεβασμό της θρησκευτικής ελευθερίας (sic!)», για «θρησκεία ειρήνης (sic!)» κ.λπ. αγνοώντας επιδεικτικά τον πραγματικά καταστροφικό ρόλο των αντισεξουαλικών και σαδιστικών διαστροφών του αυταρχικού Ισλάμ που ισοπεδώνει στην κυριολεξία κάθε νέα ύπαρξη που έρχεται στον κόσμο και φέρει εγγενώς τη θέληση για ζωή!
Το παρακάτω κείμενο που συνοδεύεται από ένα απόσπασμα βίντεο που λήφθηκε μυστικά σε ένα μουσουλμανικό σχολείο εκμάθησης του Κορανίου στην Αγγλία δεν είναι κάποιου «ισλαμόφοβου», «ρατσιστή», «παρανοϊκού» ή «ακροδεξιού» αλλά είναι ενός επαγγελματία παιδοψυχολόγου που έχει δουλέψει με παιδιά Μουσουλμάνων στη Δανία. Δίνει την άποψή του και αξίζει να την προσέξουμε…
Τα ισλαμικά θρησκευτικά σχολεία (μαντράσες) είναι «εργοστάσια παραγωγής τρομοκρατών» του παιδοψυχολόγου Νικολάι Σένελς
Πως κάνετε τους ανθρώπους εγκληματίες και απεχθείς ψυχοπαθείς να υπακούουν τυφλά αυταρχικά συστήματα που καταπιέζουν και σκοτώνουν αθώους ανθρώπους; Εν ολίγοις, πως φτιάχνετε έναν τρομοκράτη;
Παντού στον κόσμο, βίαια κι εγκληματικά πολιτικά, εθνικά και θρησκευτικά καθεστώτα έχουν χρησιμοποιήσει τις ίδιες αποτελεσματικές μεθόδους σε ολόκληρη την ιστορία. Η διαδικασία συντελείται με δυο απλά βήματα που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά:


1. Εξαναγκάζετε ένα άτομο να επαναλαμβάνει το δόγμα του συστήματος διαρκώς για μήνες και χρόνια μέχρι να ξέρει κάθε λέξη απ’ έξω και να έχει διαποτίσει όλο τον τρόπο σκέψης του πιστεύοντας ότι είναι η μοναδική αλήθεια.
2. Χτυπάτε κι εκφοβίζετε αυτό το άτομο (είναι καλύτερα εάν αυτό γίνεται τυχαία και με αυστηρό τρόπο) αναγκάζοντάς το έτσι να γίνει αναίσθητο κι απαθές ώστε να μπορεί να υφίσταται τη φυσική και ψυχική ταλαιπωρία και να μεγαλώσει τα αισθήματα θυμού, ματαίωσης και φόβου – αισθήματα που αργότερα στρέφονται ενάντια στους εχθρούς του συστήματος.
Μ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργείτε ένα άτομο του οποίου όλη η ύπαρξη έχει διαποτιστεί από το δόγμα του συστήματος κι έχει χάσει την ικανότητα να αισθάνεται και το δικό του πόνο και των άλλων. Θα έχετε ένα συγκινησιακά ψυχρό άτομο που ακολουθεί τυφλά την εξουσία και το πολιτικό και θρησκευτικό δόγμα. Εάν χρησιμοποιείτε αυτή τη μέθοδο σ’ ένα παιδί, το οποίο βρίσκεται υπό τη διαδικασία ανάπτυξης της προσωπικότητάς του, το μαθημένο δόγμα θα γίνει απλά μέρος της προσωπικότητάς του. Οι ψυχολογικές επιπτώσεις της σωματικής κακοποίησης θα είναι επίσης βαθύτερες. Καθώς τα παιδιά κι οι νέοι εξαρτώνται για την αποδοχή τους από τους ενήλικες, είναι ευκολότερο να επηρεαστούν.
Ως παιδοψυχολόγος έχω διαπιστώσει μ’ έκπληξη ότι αυτό ακριβώς είναι εκείνο που γίνεται σε εκατομμύρια παιδιά Μουσουλμάνων τόσο στο μουσουλμανικό κόσμο όσο και στη Δύση. Δεκάδες χιλιάδες ισλαμικά θρησκευτικά σχολεία (μαντράσες) σε όλον τον κόσμο κάνουν τους μαθητές τους να επαναλαμβάνουν διαρκώς το Κοράνι και τις χαντίθ μέχρι να τα γνωρίζουν απ’ έξω. Τους λένε να πιστεύουν κάθε λέξη και να μην αμφισβητούν ποτέ ούτε τα μέσα ούτε το σκοπό.
Είναι σύνηθες σε αυτά τα σχολεία τα παιδιά να δέρνονται σποραδικά και να εξευτελίζονται από τους δασκάλους τους και τους μεγαλύτερους συμμαθητές τους – οι οποίοι είναι συναισθηματικά κατεστραμμένοι κι έχουν κακοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούν κατά των συμμαθητών τους. Ενσαρκώνουν τον σκοπό: o δαρμένος γίνεται δάρτης.
Η Βρετανία έχει περισσότερα από 2.000 ισλαμικά θρησκευτικά σχολεία (μαντράσες), όπου περισσότερα από 200.000 παιδιά ηλικίας από 4 ετών έως και τα μέσα της εφηβείας τους διδάσκονται το Κοράνι κάθε απόγευμα.
Από έρευνες που έχουν γίνει αποδεικνύεται ότι η ακραία βία είναι σύνηθες φαινόμενο στις βρετανικές μαντράσες: «Σύμφωνα με μια αδημοσίευτη αναφορά ενός ιμάμη που έχει βασιστεί σε συνεντεύξεις θυμάτων στη βόρεια Αγγλία, οι μαθητές χαστουκίζονται, γρονθοκοπούνται και τους τραβάνε τα αυτιά. Έναν μαθητή «τον τράβηξαν από το ένα πόδι και τον στριφογύρισαν» ενώ έναν άλλο ο δάσκαλος τον «κτυπούσε στο κεφάλι – όπως στο ποδόσφαιρο»… Η Χίμπα, 7 ετών, χαστουκίστηκε τόσο δυνατά από έναν δάσκαλο που της κόπηκε το αυτί. Αργότερα, της προκλήθηκε φλεγμονή στο σημείο και χρειάστηκε να υποβληθεί σε εντατική ιατρική θεραπεία». Οι δάσκαλοι λέγεται ότι τιμωρούν τα παιδιά όποτε προφέρουν λάθος μια λέξη ή ξεχνάνε ένα στίχο του Κορανίου. Ένας ιδιωτικός ερευνητής ανέφερε ότι «τα θύματα είχαν ανατραφεί ώστε να δέχονται την κακοποίηση. «Αστειεύονται γι’ αυτό γιατί ο πολιτισμός τους το αποδέχεται».
Άλλη έρευνα αποκάλυψε ότι τα παιδιά διδάσκονται να μισούν τους μη Μουσουλμάνους: «Δεν είστε σαν τους μη Μουσουλμάνους έξω από εδώ», λέει ένας δάσκαλος, κάνοντας μια χειρονομία προς το παράθυρο. «Όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που βλέπετε στους δρόμους, να μη φοράνε το χιτζάμπ (καλύπτρα) σωστά, να καπνίζουν … να τα μισείτε, να μην πηγαίνετε σε αυτούς τους δρόμους.» Η ίδια αναφορά λέει ότι μέσα σε λιγότερο από τρεις ώρες μάθημα ο δάσκαλος κτυπά παιδιά έξι ετών τουλάχιστον δέκα φορές. Σε μια περίπτωση κατά τη διάρκεια μια κρυφής βιντεοσκόπησης ένα παιδί κρατείται στο έδαφος από ένα μεγαλύτερο συμμαθητή του ενώ ένας άλλος συμμαθητής του το απειλεί ότι θα το κτυπήσει μ’ ένα μικρό τραπέζι.
Αυτές οι αναφορές είναι από τη Δύση, όπου υπάρχουν χιλιάδες μαντράσες κι εκατομμύρια παιδιά Μουσουλμάνοι μαθαίνουν την παραδοσιακή ισλαμική διδασκαλία απ’ έξω, πολλά απ’ αυτά με σωματικά και ψυχικά τραύματα. Έρευνες δείχνουν ότι στον πολιτισμό των Μουσουλμάνων «παραμελείται η ηθική εκπαίδευση για χάρη της τιμωρίας», πράγμα που ίσως εξηγεί την ευρεία αποδοχή της κακοποίησης από τους γονείς των παιδιών. Οποιοσδήποτε μπορεί να παρακολουθήσει βίντεο στο YouTube π.χ. σχετικά με τις μαντράσες σε μουσουλμανικές χώρες όπου οι συνθήκες είναι ακόμη χειρότερες.
Από τη σκοπιά ενός παιδοψυχολόγου, τα πολυάριθμα θρησκευτικά ισλαμικά σχολεία χρησιμεύουν πραγματικά για την παραγωγή τρομοκρατών δημιουργώντας ένα στρατιωτικού τύπου πληθυσμό από Μουσουλμάνους νέους κι ενήλικες μέσα στα δυτικά κράτη. Από νεαρή ηλικία υφίστανται πλύση εγκεφάλου για να θεωρούν κάθε λέξη του Κορανίου στην κυριολεξία της ενώ παράλληλα έχουν γίνει κακόβουλα και συγκινησιακά ψυχρά άτομα από τις σωματικές και ψυχολογικές τιμωρίες. Για να εκλείψει η βία σε αυτά τα σχολεία θα απαιτηθεί μακροχρόνιος έλεγχος.
Αυτό θα συμπεριλάβει επίσης μεταβολή του κεντρικού προτύπου του μουσουλμανικού πολιτισμού που αφορά την ανατροφή των παιδιών, αλλά η μαζική αποτυχία ενσωμάτωσης των μουσουλμανικών πολιτισμών σε μη μουσουλμανικούς πολιτισμούς αποδεικνύει ότι είναι αδύνατη η μεταβολή βασικών πολιτισμικών αξιών και συμπεριφορών μέσα στις μουσουλμανικές κοινότητες.
Ακόμη κι αν παρά τις μεγάλες δυσκολίες ήμασταν ικανοί να εξαλείψουμε την διαδεδομένη κακοποίηση, τα παιδιά θα συνεχίζουν να μαθαίνουν απ’ έξω και να παίρνουν τοις μετρητοίς κάθε λέξη στο Κοράνι, όπως κάνουν και οι τρομοκράτες. Εκατομμύρια παιδιά παρακολουθούν τις μαντράσες και όταν αυτά και οι επόμενες γενιές μεγαλώσουν οι συνέπειες θα είναι τεράστιες.


orgonespace


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More