ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ.
Της Θωμαϊδος Παριανού.
Απαράδεκτες και ανθελληνικές θέσεις του Σεραφείμ Φυντανίδη. Αλλόφυλοι οι Βυζαντινοί, Σλαβοι και Αλβανοί οι Πελοποννήσιοι, Αλβανοί οι Αρβανίτες ......
H 25η Μαρτίου ήταν, για εμάς τους Εθνικά σκεπτόμενους Έλληνες και Χριστιανούς Ορθόδοξους, μία ημέρα διπλής χαράς, εθνικής και θρησκευτικής. Όμως υπήρξε και μία μέρα που πολλοί εθνομηδενιστές έδειξαν για τα καλά τα δόντια τους, βγάζοντας μπόλικο ανθελληνικό φαρμάκι. Όχι μόνο αυτό αλλά, είτε αγνοούν είτε σκόπιμα παραποιούν τα ιστορικά γεγονότα κατά το δοκούν και παράλληλα κατηγορούν εμάς για …. μισαλλοδοξία, επειδή δεν καθόμαστε να συζητήσουμε αυτά τα διαστροφικά τους εξαμβλώματα.
Ας δούμε τα κυριότερα θέματα από αυτά.
Ο ΕΞΑΛΒΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΜΑΣ :
Το θέμα Αλβανοί και Αρβανίτες είναι ένα θέμα ιδιαίτερα λεπτό. Εδώ πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η σημερινή Αλβανία είναι ένα μόρφωμα που το έφτιαξαν οι Μεγάλες Δυνάμεις, με πρωταγωνίστρια της Ιταλία, η οποία ανέκαθεν την έβλεπε σαν προτεκτοράτο της, παρ’όλο που η περιοχή αυτή ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ, από τα αρχαία χρόνια. Αυτό το μαρτυρά η Ιστορία, οι Αρχαιότητες που υπάρχουν διάσπαρτες σε όλη την περιοχή αλλά και ο Ελληνισμός που ζει εκεί. Άλλωστε, το εθνικό όνομα του μορφώματος αυτού είναι Shqiperia, με τα ανάλογα παράγωγα
Στο κλασικό του βιβλίο του «ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», ο (μακαρίτης πλέον) συγγραφέας Αριστείδης Π. Κόλλιας , Αρβανίτης και ο ίδιος, υποστηρίζει με σοβαρά επιχειρήματα, ότι οι Αρβανίτες είναι απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων και το γλωσσικό τους ιδίωμα, τα λεγόμενα ‘Αρβανίτικα’, έχουν τις ρίζες τους στην γλώσσα των αρχαίων Πελασγών, η οποία δεν υπάρχει σε γραπτή μορφή. Ακόμα και το τόσο δημοφιλές από τους Αλβανούς όνομα Ιllyr προέρχεται από τον Έλληνα Ιλλυριό, γιο του Κάδμου και της Αρμονίας. Εν πάση περιπτώσει, στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, Αρβανίτες. ονόμαζαν τους Χριστιανούς Έλληνες και σκληροτράχηλους πολεμιστές, ενώ ‘Τουρκαλβανούς’ ονόμαζαν τους Μουσουλμάνους Αλβανούς, όχι μόνο λόγω θρησκείας, αλλά και γιατί πολεμούσαν ενάντια στους Έλληνες, συνήθως μαζί με τους Τούρκους, αλλά και μόνοι τους, όπως ο Αλή Πασάς εναντίον των Σουλιωτών. Ένας μάλιστα από τους εθνομηδενιστές υπεστήριξε ότι ο πόλεμος μεταξύ του Αλή Πασά και των Σουλιωτών ήταν ….Αλβανικός εμφύλιος (μια βρεγμένη σανίδα, βρε παιδιά !!!).
Μία άλλη μαρτυρία είναι το κλασικό θεατρικό έργο της εποχής ‘ΒΑΒΥΛΩΝΙΑ’ του Δημ.Βυζαντίου, σύμφωνα με το οποίο, αντιπροσωπευτικοί τύποι Ελλήνων, μιλώντας ο καθένας μόνο το γλωσσικό ιδίωμα του τόπου του, μαζεύονται στην λοκάντα του Χιώτη Μισέ Μπαστιά, στο Ναύπλιο, για να γιορτάσουν την καταστροφή της αρμάδας του Ιμπραήμ (8 Οκτωβρίου 1827). Ανάμεσα σε αυτούς είναι ένας Κρητικός και ένας Αρβανίτης, μεταξύ των οποίων σημειώνεται το κεντρικό επεισόδιο του έργου Λόγω γλωσσικής παρεξηγήσεως, αφού έχει προηγηθεί η σχετική ‘κρασοκατάνυξη’, ο Κρητικός, λέει στον Αρβανίτη «Ήρθες και έφαγες τα κουράδια μας», εννοώντας τα πρόβατά μας, τα κοπάδια μας {στην Κρητική διάλεκτο). Ο Αρβανίτης καταλαβαίνει …. αυτό που καταλαβαίνουμε όλοι, λογομαχούν και τον πυροβολεί, τραυματίζοντάς τον ελαφρά στο χέρι. Αυτή είναι και η βασική σκηνή, πάνω στην οποίαν στηρίζεται ολόκληρο το έργο. Αν ο Αρβανίτης δεν θεωρείτο Έλληνας, ο συγγραφέας δεν θα τον είχε συμπεριλάβει στο έργο του μάλιστα δίνοντάς του και πρωταγωνιστικό ρόλο.
Παππούς του ήταν ο Κων/νος Καστριώτης (+ 1390), ηγεμόνας της Ημαθίας και της Καστοριάς (εξ ου και Καστοριώτης, Καστριώτης). Πατέρας του ήταν ο Ιωάννης Καστριώτης, ο άρχοντας της Κρούγιας (Κρόιας) και ο Γεώργιος ήταν το τελευταίο (γεν.1404) από τα 9 παιδιά του: 5 θυγατέρες και 4 γιοι. Στη συνέχεια ο Ιωάννης υποχρεώνεται να παραδώσει τους 4 γιους του στην αυλή του σουλτάνου Μουράτ του Β΄(1421 – 1451), ο οποίος του έδωσε το προσωνύμιο «Ισκεντέρ μπέη = Μέγας Αλέξανδρος», εξ ου και το ‘Σκεντέρμπεης’. Ζώντας σε Μουσουλμανικό περιβάλλον, αναγκάστηκε να συμμορφωθεί με το εκεί κλίμα
Με την πρώτη ευκαιρία το σκάει από τον Τουρκικό Στρατό, ξαναγυρίζει στην Κρούγια, ξαναπαίρνει το Χριστιανικό του όνομα και αναλαμβάνει λυσσαλέο αγώνα κατά των Τούρκων. Ελευθερώνει την Κρούγια με τα 300 παλικαριά του και αμέσως εισέρχεται στον Καθεδρικό Ναό της και ψάλλει ο ίδιος και οι συνακόλουθοί του Δοξολογία ευχαριστήριο προς τον Θεό. Διατάζει να υψωθεί στα κάστρα της ο δικέφαλος αετός με φόντο πορφυρό ως έμβλημά του, που ήταν, τι άλλο παρά , η πολεμική σημαία του Βυζαντίου (και που σήμερα είναι η σημαία της Αλβανίας). Συνήθιζε να φοράει το αρχαίο ελληνικό μακεδονικό κράνος με το διπλό κέρατο. Η μία μάχη ακολουθεί την άλλη για να κρατήσει ελεύθερη την Επαρχία του από τους Τούρκους. Δεν έχανε δε ευκαιρία να διακηρύσσει, προφορικώς και γραπτώς, ότι είναι ΕΛΛΗΝΑΣ και απόγονος ενδόξων προγόνων. Παρ’όλα αυτά, Αλβανοί και εθνομηδενιστές τον θέλουν … Αλβανό και Μουσουλμάνο!!! Δεν πάνε καθόλου καλά τα ‘παιδιά’.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ
Ομολογουμένως, αυτός ο μεγάλος Κρητικός συγγραφέας ήταν ένα πνεύμα καθ’όλα ανεξάρτητο, που δεν έμπαινε ‘σε καλούπια’. Όντας, πάνω από όλα πατριώτης είχε πει χαρακτηριστικά, ως εντολή στον ανώνυμο Έλληνα :
«…Το πρώτο σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους.
Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους.
Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στον γιό σου την μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει» »
Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους.
Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στον γιό σου την μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει» »
Ξέρετε τι μας είπε ο νεοταξίτης, με τον οποίον αντιπαρατεθήκαμε;
« Ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία σας δεν σας αφήνουνε ούτε να κατανοήσετε τον Καζαντζάκη». Δηλαδή, ‘σύντροφοι’, από το ανωτέρω σαφέστατο κείμενο, τι είναι αυτό που κατανοείτε εσείς και δεν κατανοούμε εμείς;
Ο ίδιος μάλιστα έκανε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση του χώρου του, η οποία δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας. Σας την παραθέτουμε αυτολεξεί :
« Πάλι καλά, ότι εν έτει 2011, έχω ως Έλληνας πολίτης την πολυτέλεια να επιλέγω ότι είμαι Έλληνας, χωρίς να επιλέγω την λαγνεία του …παρελθόντος. Να βλέπω το ’21 και ως επανάσταση και ως ήρωες και ως αυτοθυσία και ως εμφύλιο και ως αγριότητες, αλλά και ως απαρχή για τον συγκερασμό τοπικών ταυτοτήτων σε ένα νέο έθνος, με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του, όπως η σύγχρονη Ελλάδα. Όταν σταματήσουμε να εξιδανικεύουμε το παρελθόν, θα έχουμε και καλύτερο μέλλον ».
Ο Τέλειος Μεταλλαγμένος, ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!!!
ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.Απαράδεκτες και ανθελληνικές θέσεις του Σεραφείμ Φυντανίδη. Αλλόφυλοι οι Βυζαντινοί, Σλαβοι και Αλβανοί οι Πελοποννήσιοι, Αλβανοί οι Αρβανίτες ......
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου