8.4.10

Περιοδικό PATRIA !!!!!!!

Νέο τεύχος Patria: "Καμμία Συναίνεση"


060410-patriamag22Το νέο τεύχος του περιοδικού κυκλοφορεί με προφυλακισμένο τον εκδότη του, Δημήτρη Παπαγεωργίου και τον εύγλωττο τίτλο «Καμμία Συναίνεση». «Καμιά συναίνεση σ' αυτούς που δεν αντιδρούν, δεν αγωνίζονται, γιατί η σιωπή είναι συνενοχή... Καμιά συναίνεση σε όσους πωλούν «πατριωτισμό» και θέλουν το κίνημα δέσμιο των συμφερόντων και του «εγώ» τους... Καμιά συναίνεση σε αυτούς που φυλάκισαν τον Δημήτρη Παπαγεωργίου, την ώρα που αφήνουν ελεύθερους εμπόρους ναρκωτικών.» Μαζί με το περιοδικό υπάρχει δώρο dvd με ένα δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ για τον ήρωα της ΕΟΚΑ Γρηγόρη Αυξεντίου με τίτλο «Ο Σταυραετός του Μαχαιρά»
το editorial του περιοδικού
Ξεκίναγα το editorial του προηγουμένου PATRIA, γράφοντας ότι: «Τελικά, το 2010 μπήκε με τους χειρότερους οιωνούς». Πραγματικά, δεν το πίστευα ότι θα έπεφτα τόσο πολύ μέσα. Αναφέρομαι στο άρθρο μου, στους δύο μήνες καταστολής του πατριωτικού κινήματος από την κυβέρνηση και δεν έχει νόημα να επεκταθώ εδώ. Θα χρησιμοποιήσω αυτόν τον χώρο για κάποιες πιο προσωπικές σκέψεις.
Είναι άλλωστε, το πρώτο editorial που γράφω κλεισμένος στην φυλακή. Μένει να δούμε πόσα άλλα θα γράψω. Γιατί σίγουρα θα το κάνω. Δεν αισθάνομαι ανήμπορος να το κάνω. Να πω την αλήθεια, δεν κατάφερα καν να με κάνουν να στεναχωρηθώ που με έκλεισαν εδώ μέσα. Πάντα στη ζωή μου ήμουν αισιόδοξος άνθρωπος. Εδώ μέσα είμαι ακόμη πιο αισιόδοξος.
Και πώς μπορώ να μην είμαι, ακούγοντας για την τεράστια επιτυχία της εκδήλωσης που διοργανώσαμε ως περιοδικό μέσα στον Φεβρουάριο. Για μένα ήταν ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο, ένα στοίχημα που κερδήθηκε. Σαν τέτοιο ακριβώς στοίχημα αισθάνομαι και την φυλάκισή μου. Ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί. Όχι από ή για εμένα προσωπικά, αλλά από και για το ευρύτερο πλαίσιο του πατριωτικού κινήματος.
Είναι μια εμπειρία από την οποία πρέπει να βγούμε δυνατότεροι, να την χρησιμοποιήσουμε, να κτίσουμε πάνω σ' αυτήν. Να την ενσωματώσουμε, αν θέλετε, έτσι ώστε να μην μπορεί να μας λυγίσει. Αλλά να μας ατσαλώσει. Μιλώ στον πληθυντικό, γιατί νοιώθω ότι δεν είμαι φυλακή ως Δημήτρης, αλλά ως μέρος κάτι ευρύτερου.
Γι' αυτό και προσπαθώ, παρ' όλες τις αντίξοες συνθήκες, να συνεχίζω κανονικά τις δραστηριότητές μου. Και πιστεύω ότι μόνο κερδίζω μέσα από αυτήν την διαδικασία. Γιατί τα όσα χάνω - η οικογένεια, οι φίλοι, το σκυλί μου - είναι όλα σε προσωπικό επίπεδο. Ενώ όσα κερδίζουμε είναι συλλογικά. Το προσωπικό κόστος είναι κάτι το οποίο μπορώ να διαχειριστώ. Γιατί το υφίσταμαι στον βωμό του γενικότερου καλού της βίωσης των ιδεών, αν θέλετε. Η μοναδική μου αγωνία - έχω επανειλημμένα γράψει - είναι το να μην πάει χαμένο αυτό που περνάω, αυτά που περνάμε όλοι μας.
Στα πλαίσια αυτά έρχεται και η παραίνεσή μου προς όσους διαβάζουν αυτό το editorial. Το να πλαισιώσουν οποιαδήποτε προσπάθεια θεωρούν ότι αξίζει. Όχι όμως ως «παρευρισκόμενοι». Αλλά, με ζήλο και δημιουργικό οίστρο. Ως ενεργοί άνθρωποι και όχι παθητικοί δέκτες. Αυτό είναι που χρειαζόμαστε για να μετατρέψουμε την υποθήκη της ελευθερίας μας σε επιτυχημένη επένδυση.

Δημήτρης Παπαγεωργίου
060410-patriamag-dvdδιαβάστε ακόμα:- ΜΙΚΗΣ ΜΑΝΤΑΚΑΣ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ
- 2η ΓΙΟΡΤΗ PATRIA
- ΤΕΛΟΣ Η ΑΡΧΗ;
του Δημήτρη Παπαγεωργίου
- ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΑΧΗΣ
του Παναγιώτη Δούμα
- ΤΙ (ΗΤΑΝ) ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣτου Θανάση Κουκοβίστα
- ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ, ΥΠΕΡΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ
του Κώστα Μπαρμπή
- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ: ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥτου Βαγγέλη Χανιώτη
- Ο ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΠΙΤΣΙΛΙΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΥΚΑΛΙΔΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ PATRIA: «Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΕΟΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ»
συνέντευξη στον Νίκο Θεοδώρου
- ΕΟΚΑ, ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΕΠΟΠΟΙΪΑ
του Νίκου Χιδίρογλου

- Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ '21 ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣτου Χρίστου Γούδη
- TO «ΚΑΤΗΓΟΡΩ» ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ
του Σεμπαϊδήν Καραχότζα
- ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ,ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
του Αλέξη Συνοδινού
- ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ
του Δημήτρη Σαββίδη
- ΑΠΟ ΤΑ CARMINA BURANA ΣΤΟΥΣ DEAD CAN DANCE
του Γιώργου Πισσαλίδη
- Ο ΛΕΥΚΟΣ ΗΛΙΟΣ ΤΩΝ ΗΤΤΗΜΕΝΩΝ, Η ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΝΟΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥτου Δημήτρη Ζαφειρόπουλου
- ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ PATRIA
της Νέλλυ Παρασκευοπούλου
- ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΟΡΘΑ
- ΧΟΝΤΡΑΔΕΣ
κυκλοφορεί από την Τρίτη 6 Απριλίου στα περίπτερα της Αθήνας,
του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης


http://www.patriamag.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More