Μειώνουν καύσιμα (;), κόβουν επιδόματα στο ΥΠΕΘΑ
«Δεν γνωρίζει τίποτα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για μειώσεις στα διατειθέμενα καύσιμα προς τις Ένοπλες Δυνάμεις». Αυτό τόνιζαν υψηλά ιστάμενα στελέχη του ΥΠΕΘΑ μιλώντας στο defencenet.gr σχετικά με τα όσα διαρρέονταν από τα υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών.
Σε σχέση με τις λοιπές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου, φαίνεται ότι αγγίζουν και τα επιδόματα που λαμβάνει το προσωπικό, μόνιμοι ή ΕΠΟΠ, αλλά και το πολιτικό προσωπικό του υπουργείου.
Οπωσδήποτε θα υπάρξουν αλλαγές στο τρόπο των μεταθέσεων έτσι ώστε να περικοπούν δαπάνες και από εκεί, όπως και από την μείωση των στρατοπέδων και «των πάσης φύσεως λειτουργικών δαπανών».
Το θέμα των καυσίμων φυσικά αγγίζει τον «σκληρό πυρήνα» του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων, αφού αφορά άμεσα το κεφάλαιο «εκπαίδευση». Και ίσως όχι μόνο το κεφάλαιο «εκπαίδευση»: Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι «κοστίζουν 20 εκατ. ευρώ το χρόνο οι αναχαιτίσεις (!) των τουρκικών αεροσκαφών».
Μείωση στις ήδη μειωμένες δαπάνες για καύσιμα (οι πιλότοι της Π.Α. με το ζόρι ξεπερνούν τις 12 ώρες πτήσης τον μήνα, αντί για 20 που είναι ο αποδεκτός ΝΑΤΟϊκός χρόνος για την διατήρηση του αξιόμαχου, λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων καυσίμων για εκπαίδευση), σημαίνει ακινησία. Και ακινησία στις Ένοπλες Δυνάμεις σημαίνει εκπαιδευτική ανεπάρκεια και συνεπώς μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Σε σχέση με τις λοιπές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου, φαίνεται ότι αγγίζουν και τα επιδόματα που λαμβάνει το προσωπικό, μόνιμοι ή ΕΠΟΠ, αλλά και το πολιτικό προσωπικό του υπουργείου.
Οπωσδήποτε θα υπάρξουν αλλαγές στο τρόπο των μεταθέσεων έτσι ώστε να περικοπούν δαπάνες και από εκεί, όπως και από την μείωση των στρατοπέδων και «των πάσης φύσεως λειτουργικών δαπανών».
Το θέμα των καυσίμων φυσικά αγγίζει τον «σκληρό πυρήνα» του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων, αφού αφορά άμεσα το κεφάλαιο «εκπαίδευση». Και ίσως όχι μόνο το κεφάλαιο «εκπαίδευση»: Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι «κοστίζουν 20 εκατ. ευρώ το χρόνο οι αναχαιτίσεις (!) των τουρκικών αεροσκαφών».
Μείωση στις ήδη μειωμένες δαπάνες για καύσιμα (οι πιλότοι της Π.Α. με το ζόρι ξεπερνούν τις 12 ώρες πτήσης τον μήνα, αντί για 20 που είναι ο αποδεκτός ΝΑΤΟϊκός χρόνος για την διατήρηση του αξιόμαχου, λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων καυσίμων για εκπαίδευση), σημαίνει ακινησία. Και ακινησία στις Ένοπλες Δυνάμεις σημαίνει εκπαιδευτική ανεπάρκεια και συνεπώς μειωμένη επιχειρησιακή ικανότητα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου