9.1.10

Καταγγελία...



Η θεία μου είναι Ερυθροσταυρίτισα,έτρεχε στους σεισμούς στην Τουρκία, κάθισε 4 χρόνια στην Αλβανία στο κτίσιμο του νοσοκομείου με τον Αναστάσιο και την φώναζαν και εδώ στα ατυχήματα και στους ακρωτηριασμούς αλλοδαπών για να τους περιθάλπει γιατί δεν είχαν κανένα,αυτή ήταν που εγκαινίασε το σπίτι των αστέγων του Δήμου Πειραιώς; Και την ε βράβευσαν, ο Χριστόδουλος ,ο Δήμαρχος, ο Νομάρχης ,οι Υφυπουργοί Κάλος και Mιχαλολιάκος όλοι οι βουλευτές Πειραιώς.
Απλός κόσμος είχε κλείσει την Ομηρίδου Σκυλίτση και τους γύρω δρόμους.
Η θεία μου συνέχισε τα ταξίδια στην Αφρική επισκεπτόμενη ΛΕΠΡΟΚΟΜΙΑ βοηθώντας σε χειρουργεία κλπ.
Πριν έντεκα μήνες ηρθε απο ΑΦΡΙΚΗ χτυπημένη απο την επάρατο νόσο .Στο Αντικαρκινικό που νοσηλεύτηκε την επισκέφθηκε πάρα πολύς κόσμος ,με πρώτο τον Δεσπότη Πειραιώς .Την κράτησαν επί είκοσι ημέρες μέσα και μετά της είπαν να ακολουθήσει θεραπεία στο σπίτι.Φέρνοντας την οι κοπελλες του Ερυθρού Σταυρού στο Μεταξά για την καθημερινή ακτινοβολία συνάντησαν την σύζυγο μου και της είπαν τα εξής: λόγω του ότι μένει μόνη της στο σπίτι και η ψυχολογία της με τις παρενέργειες που δημιουργούν τα φάρμακα της έχουν προκαλέσει κατάθλιψη, ανορεξία [έχει μείνει η σκιά του εαυτού της],έδωσαν τα στοιχεία των γιατρών που την παρακολουθούν και παρακαλεσαν πια εμάς να κάνουμε κάτι ,γιατί εκείνων οι αρμοδιότητες είναι ως αυτό το σημείο και τώρα πρέπει να αναλάβουν οι συγγενείς. Την επισκεφθηκαν στο σπιτι της ο πρωτος μου ξαδελφος τα παιδια μας η συζυγος μου αλλα τους ειπε οτι ενοχλητε απο τις επισκεψεις ,προσπαθησαμε να την ξαναβαλουμε στο Μεταξα αλλα δεν τα καταφεραμε καταλαβαίνεις αμα εχεις να κανεις με γιατρους .Εχθές ξαναηρθαν απο τον Ερυθρο και μας ειπαν οτι την εχουν στην κλινική Οδηγητρια και μας θελει επειγόντως ο κυριος Λα'ι'ος ,ετσι και εγινε πρωι πρωι εγω με τον ξαδελφο πηγαμε στην κλινικη και εντεχνως μας παραπεμψαν στο λογιστηριο οπου μας ειπαν
οτι μετα απο παρεμβαση του κυριου Μελα [δεν τον γνωριζω] δεν εχουν ακριβη κοστολογια αλλα θα μας ενημερωσουν και κρατησαν τα τηλεφωνα μας,για την υγεια της δεν μαθαμε τιποτε,την θεια την ειδαμε με μασκες και μας πεταξε εξω φωναζωντας μας οτι ειναι κουρασμενη και θελει ησυχια .
Oi απλες ερυθροσραυριτισες δεν το εβαλαν κατω με πρωτη την κυρια Δρυ την ξαναεβαλαν κατα διαστηματα στο αντικαρκινικο δωσανε μαχη να την φροντισουν εδω και μια εβδομαδα ειναι παλι στο Μεταξα στην προσπαθεια της να παει τουαλεττα επεσε και εσπασε το ποδι της ο ορθοπεδικος εζητησε συγγενη πηγα και μου λεει να χειρουργηθει δεν υπαρχει μοναδα και αν θα βγει απο το χειρουργειο ,να την παρεται σπιτι να την εχετε σε αεροστρομα και να τελειωσει εκει.Το ερωτημα το δικο μου ειναι προς οποιονδηποτε πως?ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΘΑΝΑΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ?ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΓΕΡΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΗ?Πως να την φροντισω εγω οταν σφαδαζει απο τους πονους ρωτησα τον γιατρο ,η απαντηση του ηταν... 'Ε σε μερικες μερες θα παψει να ποναει γιατι δεν θα το νιωθει το ποδι της , η θεια σου ειναι 38 κιλα με υγρο στον πνευμονα μπρος γκρεμος και πισω ρεμα δεν υπαρχει σου επαναλαμβανω μοναδα .Εγω δουλευω οπως ολη η οικογενεια πως μπορω να την φροντιζω?θα πρεπει να βαλω 24 ωρες νοσηλευτες ,οι αποκλειστικες δεν εχουν επαρκεις γνωσεις για τοσο βαρυ περιστατικο.Νοιωθω ανημπορος προς στιγμη και αηδια με το ολο συστημα καθομαι και λεω καρκινος ενταξει,αλλα ολο αυτο το διαστημα αμα ετρωγε και ειχε φροντιδα που επρεπε οχι ακτινοβολια και μετα σπιτι της,θα ειχε αντοχες και δεν θα πηγαινε σαν το σκυλι στο αμπελι...
Είμαι έτοιμος να ξεφυγω απο τα ορια γιατι μου είπαν στο νοσοκομείο οτι πρέπει να φύγει άμεσα η θεια μου διοτι χρειαζονται το κρεββάτι...
Βοηθατε όλοι να ακουστει αυτη η ιστορια.κΆΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΥΓΕΊΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ..Σήμερα είναι η δικιά μου οικογένεια,αύριο ίσως είναι η δικιά σας στην θέση που βρίσκομαι εγώ αυτή την στιγμή..
ΥΓ
Η θεια με την συνταξουλα της σπουδαζει και εναν γιατρο στην Ελλαδα με τον ορο οταν παρει πτυχιο να ξαναγυρισει Αφρικη γιατι εκει τον εχουν αναγκη...

http://eglimatikotita.blogspot.com


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More