Απίστευτη σπατάλη με 57.654 κρατικά αυτοκίνητα.
Συνεχίζουν να κυκλοφορούν επιβαρύνοντας πολύ την κίνηση στους δρόμους, συμβάλλουν τα μέγιστα στη μόλυνση του περιβάλλοντος, ενώ καταναλώνουν εκατομμύρια γαλόνια καυσίμων ετησίως αφού στο σύνολό τους είναι υψηλού κυβισμού.
Οσο για τα ανταλλακτικά τους και τα σέρβις, αυτά στοιχίζουν πανάκριβα καθώς γίνονται μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Δεκαέξι ολόκληροι μήνες πέρασαν από τότε που η σημερινή κυβέρνηση ανακοίνωσε σε μια έκρηξη λαϊκίστικου επικοινωνιακού αυτοσχεδιασμού ότι θα μπει μαχαίρι στο σπάταλο κράτος με μείωση του υπέρογκου στόλου των 57.654 κρατικών αυτοκινήτων που κοστίζουν τουλάχιστον 350 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Τον συγκεκριμένο λογαριασμό, φυσικά, πληρώνει το σύνηθες κορόιδο, ο Ελληνας φορολογούμενος.
Οσο για την αντικατάστασή τους με άλλα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αυτή έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες.
Προφανώς η κρατικοδίαιτη νομενκλατούρα του ΠΑΣΟΚ δεν θέλει να τα αλλάξει, αφού τα πολυτελή αυτοκίνητα θεωρούνταν πάντοτε από τους μανδαρίνους της εξουσίας ως ένα είδος προσωπικής ιδιοκτησίας αλλά και επίδειξης κοινωνικής δύναμης.
Ελάχιστα κυβερνητικά στελέχη προτίμησαν να κυκλοφορούν με τα χαμηλού κυβισμού οχήματα που διαθέτει το υπουργείο τους, καθώς όσο να ’ναι η Μερσεντές τελευταίου τύπου έχει άλλη χάρη…
Το θέμα του υπέρογκου κόστους, ιδιαίτερα στον τομέα των καυσίμων, έχει ενοχλήσει το υπουργείο Οικονομικών που μετά από δειγματοληπτικό έλεγχο διαπίστωσε ότι πολλές δημόσιες υπηρεσίες εμφανίζονται να καταναλώνουν τις τριπλάσιες ποσότητες καυσίμων που δικαιολογούν οι υπηρεσιακές τους ανάγκες.
Ετσι ενισχύθηκε η υποψία που υπήρχε και επί ημερών της ΝΔ, ότι τουλάχιστον το 1/3 του ποσού της βενζίνης καταλήγει στα ΙΧ δημοσίων υπαλλήλων ή και ιδιωτών - φυσικά με το αζημίωτο!
Το βέβαιο είναι ότι τα κρατικά οχήματα συμβάλλουν αποφασιστικά στους ρύπους και το κυκλοφοριακό της Αθήνας.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το τμήμα Συγκοινωνιών του Πολυτεχνείου της Αθήνας, κάθε μέρα στο Λεκανοπέδιο Αττικής καταγράφονται 2,6 εκατομμύρια μετακινήσεις κρατικών αυτοκινήτων!
Δηλαδή, σε σύνολο 6,3 εκατομμυρίων μετακινήσεων που γίνονται ημερησίως, το 40% του κυκλοφοριακού φόρτου οφείλεται στα κρατικά οχήματα.
Παράλληλα συνεχίζεται η επίδειξη αλαζονείας από μέλη της κυβέρνησης.
Υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος πάει την κόρη του στο φροντιστήριο με την υπουργική μερσεντές, ενώ άλλος συνεργάτης του κυκλοφορεί ακόμη και τα Σαββατοκύριακα με το αυτοκίνητο που του έχει χορηγήσει η υπηρεσία του.
Το κορυφαίο, πάντως, είναι η μετάθεση αυθημερόν υπαλλήλου υπουργείου που αρνήθηκε με βάση συγκεκριμένη υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, σε κολλητό υπουργού να του δώσει το δικαίωμα χρήσης κρατικού οχήματος.
Όταν του έδωσε αρνητική απάντηση, ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε.
Μέσα σε δυο ώρες, ο… θρασύς υπάλληλος μετατέθηκε σε άλλη υπηρεσία.
Σύμφωνα μάλιστα και άλλες πληροφορίες, στελέχη του Δημοσίου έχουν ζητήσει να κυκλοφορούν με συμβατικές πινακίδες και όχι με τις πορτοκαλί που φέρουν την ένδειξη ΚΥ (κρατική υπηρεσία).
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΦΡΑΓΚΟΥ
Αδέσμευτος Τύπος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου